A les portes d’un altre cap de setmana de calor i temps estiuenc

Sortida sol a València

El cel seguirà solejat amb alguns núvols alts i prims | @Photonart_

 

L’anticicló que s’ha instaurat sobre la península i que només permet l’arribada d’alguns fronts poc actius al cantàbric, en el territori valencià està fent que el temps es mantinga solejat i molt estable. De fet, este temps tranquil encara seguirà els pròxims dies, amb l’arribada d’una massa d’aire més càlida que farà pujar els termòmetres.

 

Després de la ràpida refrescada que hi ha hagut entre el dimecres i el dijous, la temperatura tornarà a pujar, i ho farà especialment este divendres, que serà quan notarem l’ascens tèrmic més marcat amb unes temperatures que seran les més altes dels pròxims tres dies.

 

La previsió és que divendres els termòmetres queden de manera generalitzada entre els 26º i 31º, amb alguns 32º fins i tot en València i àrees properes. De cara el dissabte i el diumenge, la temperatura serà una miqueta més baixa, 1º o 2º respecte al divendres, però a pesar de tot, la calor serà moderada per a l’època de l’any, convidant, fins i tot, a anar a la platja.

Temperatures màximes previstes per aquest divendres

Temperatures màximes previstes per a este divendres | aemet

 

Temps estable i amb pocs canvis

Els dies es presentaran solejats, tant este divendres com la resta del cap de setmana. Esta harmonia tan sols serà trencada per l’arribada d’alguns núvols alts i prims, que deixaran el cel puntualment enteranyinat com este dijous.

 

D’esta manera, tenim per davant un cap de setmana de bonança i temps ideal per a disfrutar de l’aire lliure, sense pluges a la vista. Això sí, als matins la temperatura mínima serà baixa en comparació amb el migdia, on l’ambient serà bàsicament estiuenc. Caldrà abrigar-se amb alguna capa fina al matí, però de ben segur que al migdia ens sobrarà.

Mapa de la previsió per a este divendres

Mapa de la previsió per a este divendres | AEMET

 

Sense canvis a la vista

La setmana que ve encara queda lluny, però de moment els mapes meteorològics no indiquen grans canvis. D’esta manera seguirà el temps solejat, en general, això sí, amb alguns matisos, i unes temperatures que de moment també estaran per damunt de la mitjana climàtica.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla