16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

A les portes d’un altre cap de setmana de calor i temps estiuenc

Sortida sol a València

El cel seguirà solejat amb alguns núvols alts i prims | @Photonart_

 

L’anticicló que s’ha instaurat sobre la península i que només permet l’arribada d’alguns fronts poc actius al cantàbric, en el territori valencià està fent que el temps es mantinga solejat i molt estable. De fet, este temps tranquil encara seguirà els pròxims dies, amb l’arribada d’una massa d’aire més càlida que farà pujar els termòmetres.

 

Després de la ràpida refrescada que hi ha hagut entre el dimecres i el dijous, la temperatura tornarà a pujar, i ho farà especialment este divendres, que serà quan notarem l’ascens tèrmic més marcat amb unes temperatures que seran les més altes dels pròxims tres dies.

 

La previsió és que divendres els termòmetres queden de manera generalitzada entre els 26º i 31º, amb alguns 32º fins i tot en València i àrees properes. De cara el dissabte i el diumenge, la temperatura serà una miqueta més baixa, 1º o 2º respecte al divendres, però a pesar de tot, la calor serà moderada per a l’època de l’any, convidant, fins i tot, a anar a la platja.

Temperatures màximes previstes per aquest divendres

Temperatures màximes previstes per a este divendres | aemet

 

Temps estable i amb pocs canvis

Els dies es presentaran solejats, tant este divendres com la resta del cap de setmana. Esta harmonia tan sols serà trencada per l’arribada d’alguns núvols alts i prims, que deixaran el cel puntualment enteranyinat com este dijous.

 

D’esta manera, tenim per davant un cap de setmana de bonança i temps ideal per a disfrutar de l’aire lliure, sense pluges a la vista. Això sí, als matins la temperatura mínima serà baixa en comparació amb el migdia, on l’ambient serà bàsicament estiuenc. Caldrà abrigar-se amb alguna capa fina al matí, però de ben segur que al migdia ens sobrarà.

Mapa de la previsió per a este divendres

Mapa de la previsió per a este divendres | AEMET

 

Sense canvis a la vista

La setmana que ve encara queda lluny, però de moment els mapes meteorològics no indiquen grans canvis. D’esta manera seguirà el temps solejat, en general, això sí, amb alguns matisos, i unes temperatures que de moment també estaran per damunt de la mitjana climàtica.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca acusa el PSPV d’inventar ‘relats’ i de voler frenar el Pla Viu

Pérez Llorca ha acusat el PSPV-PSOE d'inventar 'relats' sobre vivenda i d'intentar parar el Pla Viu, que, segons defén, ja té 4.800 vivendes en marxa.

Bendodo avisa a Rufián que quan mire arrere descobrirà que no li seguix tanta gent

Elías Bendodo ha advertit a Gabriel Rufián, impulsor d'una proposta per a unir a l'esquerra, que 'quan mire arrere' veurà que no li seguix tanta gent. En un acte del PP a Dénia, ha criticat al Govern de Sánchez i ha posat en valor mesures de l'Executiu valencià.

La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural

La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Detinguts tres hòmens i ingressats a la presó per enviar càpsules seques de cascall a Màlaga, Àvila, Mallorca i els Estats Units. La Guàrdia Civil va confiscar 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete i va destapar la xarxa en l'operació Guru25.

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.