Cap de setmana de temps tranquil i calor al migdia

Sol i calor aquest cap de setmana

Sol i calor este cap de setmana | Paqui Soldado

 

El temps no patirà massa canvis este cap de setmana, i es mantindrà similar com estes jornades anteriors. El sol dominarà els cels tant dissabte com diumenge, amb calor al migdia, que farà que l’ambient siga estiuenc.

 

Les temperatures es mantindran sense grans canvis al llarg del dissabte i el diumenge. Respecte a este divendres, dissabte baixaran lleugerament, entre 1º i 2º, però quasi no es notarà este descens dels termòmetres, ja que al centre del migdia farà calor i basca en àrees properes a la costa.

 

S’espera que les màximes arriben entre els 25º i 30º, tant dissabte com diumenge. Les mínimes tampoc es mouran quasi, amb un lleu ascens este dissabte. D’esta manera, el contrast tèrmic entre el matí i el migdia es notarà, on durant la nit i a primeres hores del matí caldrà portar una capa extra per la fresca matinal, mentres que al migdia els temps acompanyarà, fins i tot, per anar a la platja.

 

Mapa de la previsió per a este dissabte

Mapa de la previsió per a este dissabte | AEMET

 

Alguns canvis diumenge

El temps es mantindrà similar, amb sol, però hi haurà més núvols alts i prims. Al matí, en les costes alacantines podran formar-se alguns núvols baixos o boirines, que amb el pas de les hores ràpidament desapareixeran.

 

També en les comarques interiors i muntanyoses podran créixer alguns núvols d’evolució durant la vesprada, sobretot cap a les zones interiors de Castelló, on no es descarta que en este sector puga escapar-se alguna gota.

 

El sol tornarà a dominar aquest diumenge però amb algunes excepcions

El sol tornarà a dominar este diumenge però amb algunes excepcions | Xavi Cabo

 

La temperatura baixarà la setmana que ve

Els termòmetres aniran baixant al llarg de la pròxima setmana,encara que els primers dies encara farà calor. Però cap a mitjans de setmana, arribarà una massa d’aire més fresca que farà que les temperatures es normalitzen i es queden més properes als valors propis pel mes d’octubre. Ara bé, les pluges i el fred de moment no es veuen per cap lloc. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.