Cap de setmana de temps tranquil i calor al migdia

Sol i calor aquest cap de setmana

Sol i calor este cap de setmana | Paqui Soldado

 

El temps no patirà massa canvis este cap de setmana, i es mantindrà similar com estes jornades anteriors. El sol dominarà els cels tant dissabte com diumenge, amb calor al migdia, que farà que l’ambient siga estiuenc.

 

Les temperatures es mantindran sense grans canvis al llarg del dissabte i el diumenge. Respecte a este divendres, dissabte baixaran lleugerament, entre 1º i 2º, però quasi no es notarà este descens dels termòmetres, ja que al centre del migdia farà calor i basca en àrees properes a la costa.

 

S’espera que les màximes arriben entre els 25º i 30º, tant dissabte com diumenge. Les mínimes tampoc es mouran quasi, amb un lleu ascens este dissabte. D’esta manera, el contrast tèrmic entre el matí i el migdia es notarà, on durant la nit i a primeres hores del matí caldrà portar una capa extra per la fresca matinal, mentres que al migdia els temps acompanyarà, fins i tot, per anar a la platja.

 

Mapa de la previsió per a este dissabte

Mapa de la previsió per a este dissabte | AEMET

 

Alguns canvis diumenge

El temps es mantindrà similar, amb sol, però hi haurà més núvols alts i prims. Al matí, en les costes alacantines podran formar-se alguns núvols baixos o boirines, que amb el pas de les hores ràpidament desapareixeran.

 

També en les comarques interiors i muntanyoses podran créixer alguns núvols d’evolució durant la vesprada, sobretot cap a les zones interiors de Castelló, on no es descarta que en este sector puga escapar-se alguna gota.

 

El sol tornarà a dominar aquest diumenge però amb algunes excepcions

El sol tornarà a dominar este diumenge però amb algunes excepcions | Xavi Cabo

 

La temperatura baixarà la setmana que ve

Els termòmetres aniran baixant al llarg de la pròxima setmana,encara que els primers dies encara farà calor. Però cap a mitjans de setmana, arribarà una massa d’aire més fresca que farà que les temperatures es normalitzen i es queden més properes als valors propis pel mes d’octubre. Ara bé, les pluges i el fred de moment no es veuen per cap lloc. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.