10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Cap de setmana de temps tranquil i calor al migdia

Sol i calor aquest cap de setmana

Sol i calor este cap de setmana | Paqui Soldado

 

El temps no patirà massa canvis este cap de setmana, i es mantindrà similar com estes jornades anteriors. El sol dominarà els cels tant dissabte com diumenge, amb calor al migdia, que farà que l’ambient siga estiuenc.

 

Les temperatures es mantindran sense grans canvis al llarg del dissabte i el diumenge. Respecte a este divendres, dissabte baixaran lleugerament, entre 1º i 2º, però quasi no es notarà este descens dels termòmetres, ja que al centre del migdia farà calor i basca en àrees properes a la costa.

 

S’espera que les màximes arriben entre els 25º i 30º, tant dissabte com diumenge. Les mínimes tampoc es mouran quasi, amb un lleu ascens este dissabte. D’esta manera, el contrast tèrmic entre el matí i el migdia es notarà, on durant la nit i a primeres hores del matí caldrà portar una capa extra per la fresca matinal, mentres que al migdia els temps acompanyarà, fins i tot, per anar a la platja.

 

Mapa de la previsió per a este dissabte

Mapa de la previsió per a este dissabte | AEMET

 

Alguns canvis diumenge

El temps es mantindrà similar, amb sol, però hi haurà més núvols alts i prims. Al matí, en les costes alacantines podran formar-se alguns núvols baixos o boirines, que amb el pas de les hores ràpidament desapareixeran.

 

També en les comarques interiors i muntanyoses podran créixer alguns núvols d’evolució durant la vesprada, sobretot cap a les zones interiors de Castelló, on no es descarta que en este sector puga escapar-se alguna gota.

 

El sol tornarà a dominar aquest diumenge però amb algunes excepcions

El sol tornarà a dominar este diumenge però amb algunes excepcions | Xavi Cabo

 

La temperatura baixarà la setmana que ve

Els termòmetres aniran baixant al llarg de la pròxima setmana,encara que els primers dies encara farà calor. Però cap a mitjans de setmana, arribarà una massa d’aire més fresca que farà que les temperatures es normalitzen i es queden més properes als valors propis pel mes d’octubre. Ara bé, les pluges i el fred de moment no es veuen per cap lloc. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.