Cap de setmana de temps tranquil i calor al migdia

Sol i calor aquest cap de setmana

Sol i calor este cap de setmana | Paqui Soldado

 

El temps no patirà massa canvis este cap de setmana, i es mantindrà similar com estes jornades anteriors. El sol dominarà els cels tant dissabte com diumenge, amb calor al migdia, que farà que l’ambient siga estiuenc.

 

Les temperatures es mantindran sense grans canvis al llarg del dissabte i el diumenge. Respecte a este divendres, dissabte baixaran lleugerament, entre 1º i 2º, però quasi no es notarà este descens dels termòmetres, ja que al centre del migdia farà calor i basca en àrees properes a la costa.

 

S’espera que les màximes arriben entre els 25º i 30º, tant dissabte com diumenge. Les mínimes tampoc es mouran quasi, amb un lleu ascens este dissabte. D’esta manera, el contrast tèrmic entre el matí i el migdia es notarà, on durant la nit i a primeres hores del matí caldrà portar una capa extra per la fresca matinal, mentres que al migdia els temps acompanyarà, fins i tot, per anar a la platja.

 

Mapa de la previsió per a este dissabte

Mapa de la previsió per a este dissabte | AEMET

 

Alguns canvis diumenge

El temps es mantindrà similar, amb sol, però hi haurà més núvols alts i prims. Al matí, en les costes alacantines podran formar-se alguns núvols baixos o boirines, que amb el pas de les hores ràpidament desapareixeran.

 

També en les comarques interiors i muntanyoses podran créixer alguns núvols d’evolució durant la vesprada, sobretot cap a les zones interiors de Castelló, on no es descarta que en este sector puga escapar-se alguna gota.

 

El sol tornarà a dominar aquest diumenge però amb algunes excepcions

El sol tornarà a dominar este diumenge però amb algunes excepcions | Xavi Cabo

 

La temperatura baixarà la setmana que ve

Els termòmetres aniran baixant al llarg de la pròxima setmana,encara que els primers dies encara farà calor. Però cap a mitjans de setmana, arribarà una massa d’aire més fresca que farà que les temperatures es normalitzen i es queden més properes als valors propis pel mes d’octubre. Ara bé, les pluges i el fred de moment no es veuen per cap lloc. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.