Cap de setmana de temps tranquil i calor al migdia

Sol i calor aquest cap de setmana

Sol i calor este cap de setmana | Paqui Soldado

 

El temps no patirà massa canvis este cap de setmana, i es mantindrà similar com estes jornades anteriors. El sol dominarà els cels tant dissabte com diumenge, amb calor al migdia, que farà que l’ambient siga estiuenc.

 

Les temperatures es mantindran sense grans canvis al llarg del dissabte i el diumenge. Respecte a este divendres, dissabte baixaran lleugerament, entre 1º i 2º, però quasi no es notarà este descens dels termòmetres, ja que al centre del migdia farà calor i basca en àrees properes a la costa.

 

S’espera que les màximes arriben entre els 25º i 30º, tant dissabte com diumenge. Les mínimes tampoc es mouran quasi, amb un lleu ascens este dissabte. D’esta manera, el contrast tèrmic entre el matí i el migdia es notarà, on durant la nit i a primeres hores del matí caldrà portar una capa extra per la fresca matinal, mentres que al migdia els temps acompanyarà, fins i tot, per anar a la platja.

 

Mapa de la previsió per a este dissabte

Mapa de la previsió per a este dissabte | AEMET

 

Alguns canvis diumenge

El temps es mantindrà similar, amb sol, però hi haurà més núvols alts i prims. Al matí, en les costes alacantines podran formar-se alguns núvols baixos o boirines, que amb el pas de les hores ràpidament desapareixeran.

 

També en les comarques interiors i muntanyoses podran créixer alguns núvols d’evolució durant la vesprada, sobretot cap a les zones interiors de Castelló, on no es descarta que en este sector puga escapar-se alguna gota.

 

El sol tornarà a dominar aquest diumenge però amb algunes excepcions

El sol tornarà a dominar este diumenge però amb algunes excepcions | Xavi Cabo

 

La temperatura baixarà la setmana que ve

Els termòmetres aniran baixant al llarg de la pròxima setmana,encara que els primers dies encara farà calor. Però cap a mitjans de setmana, arribarà una massa d’aire més fresca que farà que les temperatures es normalitzen i es queden més properes als valors propis pel mes d’octubre. Ara bé, les pluges i el fred de moment no es veuen per cap lloc. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.