El bon oratge s’imposarà durant el cap de setmana

Posta de sol en l'Albufera

Imatge de la posta de sol en l’Albufera | Viquipèdia

 

El cap de setmana d’este llarg pont de la Puríssima serà estable i solejat tant dissabte com diumenge i tindrem poques complicacions en el temps. 

 

Dissabte amb molta bonança

El sol dominarà al llarg de tot el cap de setmana sense excepcions. Este dissabte pel matí, ens alçarem amb un poc de boira en les zones d’interior de les tres províncies. Les temperatures, seran fresques a primeres hores amb valors per baix dels 10ºC en tot l’interior, mentres que en el litoral quedaran entre els 11 i els 13ºC.

 

De cara a la vesprada, seguirem amb un cel totalment radiant, solejat i només amb una capa de núvols prims testimonials. Les temperatures màximes quedaran al voltant dels 16-17ºC en el litoral, mentres que en l’interior de Castelló i València les màximes es situen entre els 12-13ºC. Vents en calma total.

 

Previsió de simbols per aquest dissabte

Previsió de simbols per este dissabte | Aemet

 

Ambient més càlid en el litoral i més ventós en l’interior diumenge

Diumenge seguirà fent sol en tot el territori, però com a xicoteta novetat, de cara a la vesprada, entrarà vent de ponent per l’interior de les serres de València i Alacant. Este fet farà que les temperatures encara pugen un poc més en el litoral i, per tant, és probable que algunes zones del centre de València arriben als 20ºC. A últimes hores de la jornada, arribaran núvols prims provinents d’un front atlàntic que no causarà més conseqüències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.