Oratge mogut amb pluges i vent este divendres, però millora el cap de setmana

Imatge d'uns vidres amb gotes a causa de la pluja

Arriba el canvi d’oratge que anàvem anunciant els dies anteriors, amb més núvols, pluges, vent i un descens dels termòmetres | pixabay

 

Arriba el canvi d’oratge que anàvem anunciant els dies anteriors, amb més núvols, pluges, vent i un descens dels termòmetres. Ara bé, de cara el cap de setmana, l’oratge torna a millorar amb el retorn de l’anticicló.

 

Divendres

El dia començarà variable, amb sol i núvols, però a mesura que avancen les hores el cel s’anirà tapant i també arribaran les pluges. Cauran, sobretot, a partir de migdia, però no es descarta que de matí puguen escapar-se ja algunes gotes.

 

Les precipitacions seran més probables que afecten les zones costaneres, sobretot en les comarques de la Safor i la Marina, mentres que en les comarques interiors seran menys probables i anecdòtiques. Al final del dia, desapareixeran pràcticament.

 

Amb este embossament d’aire fred la temperatura baixarà i es podrà vore neu a partir d’uns 1.000-1.200 metres en les muntanyes de la meitat nord del territori. El vent de mestral començarà també a bufar amb intensitat en les comarques interiors de Castelló, amb ratxes fortes o puntualment molt fortes.

 

Les màximes baixaran en tot territori valencià, amb ambient més fred en les hores centrals del dia, ja que les mínimes es mantindran paregudes a les de la jornada del dijous. D’esta forma, al migdia, els termòmetres es mouran entre els 13º i 15º en la costa i entre els 8º i 12º en l’interior, puntualment més baixes en zones elevades.

 

Mapa de previsió per a este divendres

Mapa de previsió per a este divendres | AEMET

 

Dissabte

Una volta l’embossament i el sistema frontal desaparega, l’oratge tornarà a la tranquil·litat. Per tant, dissabte d’ambient en conjunt solejat i sense pluja, però amb alguns xicotets matisos encara.

 

Durant les primeres hores del matí, en les comarques de la Safor i la Marina, el dia començarà amb alguns núvols baixos, també en l’interior de Castelló. Amb el pas de les hores aniran a menys i el sol acabarà imposant-se en totes les comarques del territori valencià.

 

El vent encara es mantindrà actiu en les comarques de l’Alcalatén, l’Alt Maestrat i els Ports, amb un vent de mestral que durant el matí encara serà fort però de cara a la vesprada anirà a la baixa. La temperatura nocturna baixarà clarament, amb ambient fred de matinada i primeres hores del matí. Hi haurà algunes gelades dèbils en l’interior. Les temperatures màximes continuaran sense canvis.

 

Imatge d'una posta de sol amb alguns núvols

De cara el cap de setmana, l’oratge torna a millorar amb el retorn de l’anticicló | pixabay

Diumenge

L’oratge de cara al diumenge es mantindrà estable i solejat en tot el territori, excepte en les comarques costaneres d’Alacant, a on hi haurà alguns núvols. Les temperatures es mantindran paregudes, tant les mínimes com les màximes, tot i que les nocturnes podran baixar un poc, amb gelades més extenses en l’interior del territori. El vent, en conjunt, fluix i variable amb intervals de component oest moderat en el litoral alacantí.

 

També pots llegir

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.