11.6 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Mor un home de 61 anys després de col·lidir la seua moto i un camió a Castelló

La Policia Local de Castelló, una reguarda de bombers municipals i una dotació d’emergències sanitàries de la Generalitat Valenciana han intervingut esta vesprada en un sinistre vial ocorregut en l’Avinguda Germans Bou en el tram comprés entre el carrer Vicente Almazán Climent i el carrer La Pobla d’Arenós en el qual s’han vist implicats una motocicleta i un camió de repartiment i a conseqüència d’este, el conductor de la motocicleta ha resultat mort.

El sinistre s’ha produït al voltant de les 14.40 quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia Local de Castelló, un camió de repartiment s’ha incorporat a la circulació i ha tallat la trajectòria d’una motocicleta que circulava per l’Avinguda Germans Bou en direcció al Grau, la qual no ha pogut esquivar al camió i ha col·lidit contra l’eix posterior del vehicle pesant.

 

Nombrosos conductors que en eixe moment circulaven per l’Avinguda Germans Bou han anomenat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 per a alertar de l’accident i han assegurat que el conductor de la motocicleta estava greument ferit.

El motorista ha quedat atrapat entre les rodes del camió i ha hagut de ser excarcerat pels bombers municipals, els quals han arribat als pocs minuts al lloc del sinistre igual que les assistències sanitàries i l’equip d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia Local de Castelló.

El motorista, després de ser extret de l’interior de la part baixa del camió, ha sigut immediatament atés pels facultatius mèdics, ja que presentava una parada cardiorespiratòria però malgrat la ràpida intervenció del personal mèdic, el motorista no ha recuperat les constants vitals i els efectius sanitaris han confirmat la defunció del motorista, S.A.R., de 61 anys.

Per part seua, els agents de la Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents han recollit la manifestació dels testimonis que han presenciat l’accident i han sotmés al conductor del camió a la prova de drogues i alcohol.

En ambdues, esta persona ha donat positiu pel qual a la vista de l’observat referent al sinistre vial, els agents han procedit a la detenció de V.D.G. de 37 anys per un presumpte delicte d’homicidi per imprudència greu.

Finalment, la Policia Local de Castelló ha tallat al trànsit l’avinguda Germans Bou en el tram on s’ha produït el sinistre mentre es retiraven de la via els vehicles sinistrats i es procedia a l’alçament del cadàver. Després de quedar neta la calçada de les restes de l’accident, sobre les quatre i mitja de la vesprada, els agents han tornat a restablir la circulació.
 

Últimes notícies

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.

Vent fort i pluges febles a l’interior de la Comunitat Valenciana este diumenge

La Comunitat Valenciana registrarà intervals nuvolosos, ruixats febles i vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l'interior; la cota de neu estarà en 1.200-1.400 m. El dilluns augmentaran els núvols i pujaran les màximes.

La UPV impulsa amb IA el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a l'anàlisi de ressonàncies per a oferir mètriques objectives i reproduïbles. Facilita diagnòstics més precisos i dona suport a la presa de decisions clíniques i la investigació.

3-1: la Real de Matarazzo evidencia la fragilitat de l’Elx

Sucic, Oyarzabal i Óskarsson van firmar el triomf de la Real davant un Elx que va començar millor però es va desunflar després de dos colps abans del descans. remire va ser decisiu.

Finalitza sense ferits l’atrinxerament d’un home en la seua vivenda de Teulada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha donat per acabat sense ferits l'atrinxerament d'un home en la seua vivenda de Teulada després de prop de cinc hores. El CICU ha mobilitzat un SAMU i un home ha sigut traslladat a l'Hospital de Dénia; s'instruiran diligències.

Tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Dénia

Un incendi en la segona planta d'un edifici de nou altures a l'Esplanada Cervantes ha generat una gran quantitat de fum. Tres hòmens han sigut atesos per inhalació i traslladats a l'Hospital de Dénia, i els veïns han sigut confinats en les seues vivendes.