20.2 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

Troben mort a un intern en la seua cel·la en la presó de Picassent

 

Un funcionari de la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha trobat a un intern mort este dimarts en la seua cel·la, la número 8 del mòdul de la unitat de compliment. El treballador, en vore que el pres no es menejava a l’hora de fer el recompte d’interns, ha avisat als servicis mèdics.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el reclús de 40 anys ha sigut traslladat a la infermeria del centre, a on l’equip mèdic del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) li han fet maniobres de reanimació durant 45 minuts, però no hi ha hagut cap resposta.

 

Tot apunta a una possible sobredosi de droga, encara que serà l’autòpsia la que determine les causes de la mort. El cadàver ja ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València.

Últimes notícies

Muñoz (PSPV) afirma que Juanfran Pérez Llorca està tacat per la tragèdia de la dana

Muñoz ha acusat a Juanfran Pérez Llorca d'estar 'tacat' per la tragèdia de la dana i ha lamentat que la seua primera cita siga davant la jutgessa i no en un debat d'investidura. A més, exigix a Carlos Mazón declarar en seu judicial, renunciar a l'aforament i reclama eleccions en la Comunitat Valenciana.

Vicente Lafuente, nou president de la CEV per aclamació a l’ésser l’únic candidat

Vicente Lafuente ha sigut elegit per aclamació com a president de la CEV en presentar-se com a únic candidat. Relleva a Salvador Navarro i ha fixat un full de ruta continuista amb obertura al consens.

El Govern xifra en 8.200 milions la inversió postdana a València, el 10% del PIB provincial

Economia assegura que la reconstrucció després de la DANA ja summa 8.200 milions a la província de València, amb més del 98% de sol·licituds tramitades pel Consorci.

Alacant exigirà assegurança de responsabilitat civil als patinets elèctrics amb certificat des de gener

Alacant aplicarà des del 2 de gener l'obligació d'assegurança de responsabilitat civil als VMP amb certificat de circulació i reforçarà els controls. A més, inicia l'actualització del reglament de l'autobús urbà amb una consulta pública oberta fins al 5 de desembre.

Eder Sarabia defén la bona línia de l’Elx malgrat sumar menys punts

El tècnic de l'Elx sosté que l'equip competix bé encara que els resultats recents no ho reflectisquen i anticipa un dol molt exigent davant la Reial Societat.

El PP portarà el seu comité a Melilla amb la immigració en el focus mentres negocia amb Vox el relleu de Mazón

El PP celebrarà el dilluns el seu comité de direcció a Melilla, amb la immigració com a eix. La cita arriba mentres manté amb Vox la negociació sobre el relleu de Mazón.

Álvarez (UGT) reclama una comissió de seguiment de la DANA per a aclarir els fons i demana un pacte d’Estat

Pepe Álvarez ha exigit una comissió de seguiment per a la reconstrucció després de la DANA que aclarisca quant diners arriba i com s'empra. També ha valorat la dimissió de Mazón i ha urgit un pacte d'Estat davant l'emergència climàtica.

Álvarez (UGT) acusa la CEOE de prepotència per rebutjar ampliar el permís per defunció

El líder d'UGT ha retret a la CEOE la seua negativa a debatre l'ampliació del permís per defunció i ha reclamat reobrir la negociació. També ha vinculat les queixes per absentisme amb la falta de servicis mèdics i l'augment d'accidents laborals.