Ratifiquen l’ordre d’allunyament imposada a ‘El Cigala’ cap a la seua exparella

 

El Jutjat de Violència de Gènere ha ratificat l’ordre d’allunyament que se li va imposar a ‘El Cigala’ cap a la seua dona. Malgrat quedar lliure de càrrecs el passat 18 de juny, es va establir una ordre d’allunyament respecte a la seua exparella, Dolores Ruiz Méndez, després d’una denúncia per maltractaments continuats de caràcter físic i psicològic.

‘El Cigala’ haurà de pagar 1.200 euros, ara com ara provisionals als seus fills amb l’objectiu de garantir el correcte manteniment d’estos. A més, el jutjat ha declarat que ‘L’Escamarlà’ no podrà emportar-se als seus fills, ni tampoc quedar-se a dormir amb ells.

La denúncia de Diego ‘El Cigala’

 

‘El Cigala’ va ser detingut el passat 10 de juny en un hotel al carrer Atocha de Madrid. La seua exparella el va acusar de violència física i psicològica durant els dos últims anys. Tots dos vivien a Jerez, i no ha sigut fins fa a penes menys d’un mes que s’ha conegut el cas.

Kina Méndez, la seua exparella, va denunciar a ‘El Cigala’ davant la comissaria de la Policia Nacional de Jerez, i des d’allí es va enviar el requeriment a Madrid, on es va procedir a la immediata detenció del cantaor, que s’allotjava en un hotel al carrer Atocha.

Va passar la nit en comissaria i després va ser traslladat a Moratalaz on es va dur a terme el registre. Va declarar davant els Jutjats de Violència sobre la Dona número 7 de Madrid.

Hores més tard va quedar en llibertat sense càrrecs ni mesures cautelars, assegurant que no li havien imposat cap càrrec i sostenint que estava “content, molt content”.

El jutge va prendre la decisió de deixar-li en llibertat al no apreciar risc de fugida i es va inhibir en favor del Jutjat de Jerez de la Frontera, on la seua exparella va realitzar la denúncia. A més, en les primeres declaracions a eixir del jutjat, va confirmar que s’anava a actuar a Màlaga.

‘El Cigala’ relaciona les raons de la denúncia amb qüestions econòmiques. Segons ell, va anar per “els diners, sempre volen diners les dones”.

Últimes notícies

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.