Mastodon
22.8 C
València
Diumenge, 7 setembre, 2025

Li pega al seu fill al cap amb un bat de beisbol en València

Agents de la Policia Local de València van fer la detenció el dimarts | València Diari

 

Agents de la setena Unitat del Districte del Marítim de València han detingut a un home de 58 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència domèstica contra el seu fill de 23 anys en –suposadament– agredir-lo amb un bat de beisbol perquè el jove s’havia negat a facilitar-li diners quan va arribar a casa en estat d’embriaguesa, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Els fets van succeir dimarts passat a les 21.30 hores quan es va requerir a una patrulla des de la Sala del 092 per a que s’acostara a un domicili a on, pel que pareix, s’estava produint una “forta discussió” entre un pare i el seu fill. Una volta en el lloc, van tocar a la porta, que va acabar caiguent al replà a causa de la forta espenta que, des de l’interior, li va pegar l’home que va resultar detingut.

 

El pare presentava “símptomes evidents” d’estar baix la influència de begudes alcohòliques, a més de tindre un tall al braç dret. En la vivenda es trobava el seu fill –al costat d’un gos de raça perillosa–, que els va facilitar l’accés a l’interior. La casa estava desordenada amb restes de vidres i instruments de cuina escampats per terra com a conseqüència de la baralla que s’havia produït.

 

En preguntar-li al jove, este els va explicar que, moments abans, s’havia presentat son pare en casa, molt borratxo, demanant-li diners, motiu de l’inici de la discussió. Segons la versió del fill, el pare va començar a insultar-lo i va agarrar un bastó mentres l’amenaçava i arremetia contra ell. El jove, amb tot, va conseguir escapar-se dels colps i llevar-li el bastó.

 

D’acord amb les declaracions del fill, el pare va continuar tirant-li objectes i coberts i, finalment, va agarrar un bat de beisbol amb el que li va pegar al tors i al cap. Els dos van forcejar i van caure sobre el gos, que va mossegar al detingut en el braç dret. El fill els va explicar que convivien junts però que les amenaces i les agressions eren «constants». De fet, els va manifestar que dos setmanes abans, son pare li va pegar una punyada en la cara i li va produir una bretxa en la cella esquerra, per la qual cosa va haver de ser assistit en un ambulatori a on li van posar tres punts de sutura.

Últimes notícies

Desmantellat un laboratori clandestí a Manises que fabricava pastilles per a la disfunció erèctil

La Policia Nacional va desmantellar a Manises un laboratori clandestí de pastilles per a la disfunció erèctil i va detindre a dos hòmens. Es van intervindre 1.700 g de substància i 41 g de cocaïna.

Cel nuvolós i màximes en ascens, amb tempestes aïllades en el sud de València este diumenge

Domingo amb intervals nuvolosos i pujada de les màximes en la Comunitat Valenciana. Baixa probabilitat de ruixats, amb opció de tempesta en el sud de València.

El Roig Arena obri les seues portes amb un gran homenatge a Nino Bravo

El nou recinte multiusos de València s'estrena amb 'Bravo, Nino', un concert coral amb orquestra i innovador ús d'holograma, i plena quasi 20.000 butaques. El projecte serà seu del València Basket i aspira a superar el milió d'assistents en el seu primer any.

El Roig Arena s’estrena amb un gran homenatge a Nino Bravo

El nou recinte de València va obrir amb un concert coral que va repassar els himnes de Nino Bravo davant 20.000 persones. Inversió de 400 milions i previsió de més d'un milió d'assistents el primer any.

Selfies en la façana i elogis al disseny i al so en l’obertura del Roig Arena

El nou recinte multiusos s'estrena a València amb un homenatge a Nino Bravo, entrades esgotades i aplaudiments al disseny futurista i a la qualitat del so.

Patxi López acusa el PP de convertir els seus discursos en insults i brega

El portaveu del PSOE en el Congrés acusa el PP de copiar el marc de Vox en posar la immigració en el centre i associar-la amb la delinqüència. Assenyala a Feijóo i Ayuso per alimentar la crispació sense aportar propostes.

Obertura del Roig Arena: selfies en la façana i elogis a la seua estètica i acústica

Centenars de persones es van fotografiar davant la façana del nou recinte multiusos de València, que va debutar amb un homenatge a Nino Bravo i aplaudiments a la seua acústica. El pavelló, finançat amb 400 milions, va esgotar entrades i apunta a marcar l'agenda cultural i esportiva de la ciutat.

Descobrixen capeges il·legals després del tall de l’AP-7 per la fugida d’una vaquilla a Alacant

L'AP-7 es va tancar 40 minuts a Alacant per una vaquilla escapada. En seguir el camió que la transportava, la Policia Local va destapar una capeja sense llicència en una finca.