10.3 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Paula Echevarría sorprén amb un look ‘low cost’

Paula Echevarría ha tornat a sorprendre amb un dels seus estilismes que denoten que l’actriu sempre està atenta a les últimes tendències i que sap combinar articles de moda a la perfecció; a això s’afegix el nou tall del monyo que s’ha fet l’actriu, d’estil ‘bob’, i que li dóna un aire més informal al seu aspecte físic.

 

L’actriu ha estrenat un ‘look’ en Instagram que ha causat sensació entre les seues fans, ja que, a més de ser ideal, per a qualsevol ocasió, anar al treball, eixir a pegar una volta o fins i tot anar a sopar, ha utilitzat roba de marques ‘low-cost’ per a conseguir-lo, concretament de Zara i Stradivarius.

 

Vestit ‘animal print’ i botes militars

  

 

Paula ha apostat per un vestit de Stradivarius d’estampat de zebra en blanc i negre, un estampat, ‘l’animal print’, que és tot un clàssic de la temporada i que és un imprescindible en l’armari de qualsevol fan de la moda. L’actriu l’ha combinat a la perfecció amb una ‘blazer’ clàssica i un bolso d’estil bandolera a joc, tot en color negre, per a combinar amb els colors del vestit.

 

Però el toc especial del ‘look’ ve de la mà de les seues botes militars, un article que és l’última tendència en calçat i que està arrasant en les botigues; en este cas, Paula ha elegit unes botes altes estil militar de la firma Zara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.