La Policia Nacional deté a un home que tenia en el seu menjador marihuana destinada a la menuda

Agents de la Policia Nacional han detingut el dijous a Alzira (València) a un home de 30 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública, després de gestionar un punt de venda de droga a la menuda des de la seua pròpia casa. En el registre de l’habitatge els agents van trobar 2.200 grams de marihuana en el menjador, a més d’altres efectes destinats al proveïment de la substància estupefaent.

Les búsquedes es van iniciar quan els agents van conéixer que un home podria usar el seu propi domicili familiar per a gestionar un punt de venda de droga a la menuda de marihuana. Arran d’això, els agents van iniciar nombroses vigilàncies i seguiments per a comprovar els fets.

La búsqueda va culminar amb el registre de l’habitatge de l’habitatge, en la qual els policies van intervenir 2.200 grams de cabdells de marihuana seca situats en el menjador, paper d’alumini, envasos, una bàscula de precisió, a més de 905 euros en efectiu.

Per tot això, els agents van detenir a l’home, amb antecedents policials, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.