16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Dos policies salven la vida d’un xic que havia patit una reacció anafilàctica per picada de vespa en València

Exemplar de vespa asiàtica

El jove va demanar ajuda als agents que estaven regulant el trànsit | EFE

 

Dos agents de la Policia Local de València han salvat la vida d’un xic de 27 anys que va patir una reacció anafilàctica per una picada de vespa en València. El jove, que és al·lèrgic al verí que desprenen estos insectes, tenia dificultats per a respirar i els policies el van auxiliar cap a les 12.45 d’este dilluns en la Gran Via Ferran el Catòlic. 

 

Els agents estaven controlant el trànsit quan el xic els va demanar ajuda perquè la seua vida corria perill, segons ha avançat ‘Las Provincias’.  En ixe moment, els dos policies van decidir portar al xic a l’Hospital Nisa 9 d’Octubre amb el seu cotxe patrulla. Ja en el centre mèdic, els professionals li van injectar un antihistamínic. El metge que va atendre al jove, va felicitar als dos agents per la seua ràpida intervenció perquè, de no ser així, el xic haguera pogut morir pel verí d’este insecte

 

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

Els metges reprenen les protestes per a demanar jornada de 35 hores, topalls d’agenda i menys pacients

Els metges han représ concentracions davant la Conselleria de Sanitat per a exigir jornada de 35 hores de dilluns a divendres, topar agendes i limitar pacients. També demanen reforços en urgències i claredat en la productivitat variable.

Benavent sosté que els treballadors zombi eren altres i que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha assegurat que no és un 'treballador zombi' i que 'clar que treballava' a l'inici del juí del cas Imelsa. S'enfronta a 6 anys i 6 mesos de presó, mentres les defenses discutixen nul·litats i prescripció.

Pérez Llorca i Barrachina han acordat reforçar la col·laboració per a l’aigua i la sanitat a Castelló

El president de la Generalitat i la presidenta de la Diputació han alineat prioritats per a accelerar el nou Hospital General, garantir el subministrament d'aigua i ordenar infraestructures. El full de ruta inclou incentius al sector ramader jove i la recatalogació de carreteres per a municipis xicotets.

El detingut per la mort del menor a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts

L'home que es va entregar a Sueca per la mort d'un menor de 13 anys serà presentat davant el jutge el dimarts. L'autòpsia i totes les hipòtesis continuen obertes.

Camarero demana defendre a Europa el taulell de Castelló per a protegir l’ocupació

Susana Camarero ha reclamat al Govern que s'alie amb Castelló i defenga a Europa al sector tauleller davant la directiva d'emissions, pel seu impacte en costos, competitivitat i ocupació.

El PSOE tanca files amb Puente i defén una gestió rigorosa després de l’accident de Adamuz

El PSOE ha recolzat l'actuació d'Óscar Puente després de l'accident de Adamuz i la situació de Rodalies, reivindicant transparència, dades i atenció a les víctimes.

La Generalitat retira més de 840 tones d’enderrocs a Xirivella i dona per finalitzat el pla de suport

La Generalitat ha culminat la retirada de més de 840 tones de restes a Xirivella i tanca la fase de suport per a la gestió de residus de les riuades. L'actuació ha suposat 125.000 euros dins d'un pla que aconseguix a 19 municipis.

El PP acusa a Morant d’ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV

El PP ha acusat a Diana Morant de tindre un problema d'ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV i ha defés l'agenda institucional de Pérez Llorca. Els populars han subratllat que la líder socialista no és diputada autonòmica i han condicionat la seua valoració de les 26 propostes del PSPV al fet que incloguen un fons d'anivellament i avanços en el 'finançament just'.