Quatre policies salven la vida a xic de 21 anys que s’havia desplomat en una platja de València

Policies Locals de València Platja

Dos agents de la Policia Local de València fent faenes de salvament en la platja | Policia Local de València

 

Quatre agents de la setena Unitat de Districte del Marítim de València han conseguit salvar la vida a un jove de 21 anys, després de què patira un infart en la platja de la Malva-rosa, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Un banyista va alertar a dos agents que estaven fent un servici de vigilància a les 23.40 hores del dissabte passat per a avisar-los que un jove havia patit un infart  a la vora de la mar, a l’altura de l’Hospital de la Malva-rosa Els agents van recórrer 300 metres a la carrera fins que van vore a un xic inconscient en posició de cúbit supí en l’arena, envoltat de persones que els van explicar que el xic s’havia desplomat i havia caigut en terra de repent.

 

Els policies van comprovar que el jove es trobava sense pols i van iniciar una reanimació cardiopulmonar mentres demanaven una ambulància. A continuació, va arribar una altra patrulla que va atendre al xic amb un desfibril·lador fins que van arribar servicis sanitaris que el van traslladar a l’Hospital Clínic.

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.