Quatre policies salven la vida a xic de 21 anys que s’havia desplomat en una platja de València

Policies Locals de València Platja

Dos agents de la Policia Local de València fent faenes de salvament en la platja | Policia Local de València

 

Quatre agents de la setena Unitat de Districte del Marítim de València han conseguit salvar la vida a un jove de 21 anys, després de què patira un infart en la platja de la Malva-rosa, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Un banyista va alertar a dos agents que estaven fent un servici de vigilància a les 23.40 hores del dissabte passat per a avisar-los que un jove havia patit un infart  a la vora de la mar, a l’altura de l’Hospital de la Malva-rosa Els agents van recórrer 300 metres a la carrera fins que van vore a un xic inconscient en posició de cúbit supí en l’arena, envoltat de persones que els van explicar que el xic s’havia desplomat i havia caigut en terra de repent.

 

Els policies van comprovar que el jove es trobava sense pols i van iniciar una reanimació cardiopulmonar mentres demanaven una ambulància. A continuació, va arribar una altra patrulla que va atendre al xic amb un desfibril·lador fins que van arribar servicis sanitaris que el van traslladar a l’Hospital Clínic.

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.