Quatre policies salven la vida a xic de 21 anys que s’havia desplomat en una platja de València

Policies Locals de València Platja

Dos agents de la Policia Local de València fent faenes de salvament en la platja | Policia Local de València

 

Quatre agents de la setena Unitat de Districte del Marítim de València han conseguit salvar la vida a un jove de 21 anys, després de què patira un infart en la platja de la Malva-rosa, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Un banyista va alertar a dos agents que estaven fent un servici de vigilància a les 23.40 hores del dissabte passat per a avisar-los que un jove havia patit un infart  a la vora de la mar, a l’altura de l’Hospital de la Malva-rosa Els agents van recórrer 300 metres a la carrera fins que van vore a un xic inconscient en posició de cúbit supí en l’arena, envoltat de persones que els van explicar que el xic s’havia desplomat i havia caigut en terra de repent.

 

Els policies van comprovar que el jove es trobava sense pols i van iniciar una reanimació cardiopulmonar mentres demanaven una ambulància. A continuació, va arribar una altra patrulla que va atendre al xic amb un desfibril·lador fins que van arribar servicis sanitaris que el van traslladar a l’Hospital Clínic.

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Acabades les 17 obres d’emergència per la DANA al Júcar després d’una inversió de més de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha donat per tancades les 17 obres d’emergència per la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 220 milions d’euros i actuacions centrades sobretot a la província de València.

Les obres d’emergència per la dana del 2024 al Júcar queden acabades després d’una inversió de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha conclòs les 17 obres d’emergència per la dana del 29 d’octubre del 2024, amb més de 220 milions invertits sobretot a la província de València per reforçar la protecció davant futures inundacions.

Paiporta prova nous avisos d’emergència amb megafonia de llarg abast

L’Ajuntament de Paiporta ha provat un sistema de megafonia de llarg abast per a reforçar els avisos a la població en emergències i continua analitzant diferents tecnologies per a triar la més eficaç.

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.

Intervenen més de mil botelles del ‘gas de la risa’ quan anaven cap a Balears des de Dénia

La Guàrdia Civil ha intervingut 1.008 botelles d’òxid nitrós en una furgoneta que anava a embarcar al port de Dénia amb destinació a les Illes Balears. El valor de la càrrega supera els 35.000 euros i s’investiga l’origen del producte.

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols