Quatre policies salven la vida a xic de 21 anys que s’havia desplomat en una platja de València

Policies Locals de València Platja

Dos agents de la Policia Local de València fent faenes de salvament en la platja | Policia Local de València

 

Quatre agents de la setena Unitat de Districte del Marítim de València han conseguit salvar la vida a un jove de 21 anys, després de què patira un infart en la platja de la Malva-rosa, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Un banyista va alertar a dos agents que estaven fent un servici de vigilància a les 23.40 hores del dissabte passat per a avisar-los que un jove havia patit un infart  a la vora de la mar, a l’altura de l’Hospital de la Malva-rosa Els agents van recórrer 300 metres a la carrera fins que van vore a un xic inconscient en posició de cúbit supí en l’arena, envoltat de persones que els van explicar que el xic s’havia desplomat i havia caigut en terra de repent.

 

Els policies van comprovar que el jove es trobava sense pols i van iniciar una reanimació cardiopulmonar mentres demanaven una ambulància. A continuació, va arribar una altra patrulla que va atendre al xic amb un desfibril·lador fins que van arribar servicis sanitaris que el van traslladar a l’Hospital Clínic.

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.