Salven la vida a una xiqueta de 23 mesos en la platja de Canet d’en Berenguer

Xiqueta en la platja

La xiqueta estava jugant en l’arena amb sos pares quan va començar a convulsionar | Pixnio

 

Este divendres de vesprada, cap a les 14.15 del migdia, s’ha produït un fet que podria haver acabat en desgràcia. Una xiqueta de 23 mesos de vida, que estava amb sos pares en la platja de Canet d’en Berenguer, en la comarca del Camp de Morvedre (València), va deixar de respirar durant uns moments i, per sort, va poder ser reanimada pels socorristes que hi havia prop i traslladada a l’hospital de seguida. Gràcies a això, la menuda ha pogut salvar la vida.

 

Segons ha informat ‘Levante-EMV’, pareix ser que la xiqueta estava en l’arena amb els pares i, de repent, va patir convulsions. En eixe moment, els pares van demanar auxili, amb la sort que estaven al costat del post de socorrisme, a on hi havia efectius per a la reanimació, comptant assistència mèdica. Ràpidament, l’equip de salvament va posar a la menuda en posició lateral i van vore que havia entrat en parada. En eixe moment van començar les maniobres de reanimació.

 

Una volta estabilitzada, els efectius mèdics van començar el traslladat de la menuda en ambulància a l’Hospital de Sagunt i, en el trajecte, van haver de tornar a reanimar-la una altra vegada. Una volta hospitalitzada, la xiqueta va poder ser estabilitzada i va notar millora. A partir d’eixe moment, s’han iniciat els protocols per a saber quina classe de patologia podria haver causat les convulsions.

 

La sort ha vullgut que l’espant d’esta família haja quedat en res, gràcies a trobar-se molt prop del post de salvament, un fet «realment decisiu», com destaquen des de la Secció de Platges del municipi, ja que si «això els passa en una altra zona sense tants socorristes, sanitaris i ambulància, a saber què hauria passat».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.