Salven la vida a una xiqueta de 23 mesos en la platja de Canet d’en Berenguer

Xiqueta en la platja

La xiqueta estava jugant en l’arena amb sos pares quan va començar a convulsionar | Pixnio

 

Este divendres de vesprada, cap a les 14.15 del migdia, s’ha produït un fet que podria haver acabat en desgràcia. Una xiqueta de 23 mesos de vida, que estava amb sos pares en la platja de Canet d’en Berenguer, en la comarca del Camp de Morvedre (València), va deixar de respirar durant uns moments i, per sort, va poder ser reanimada pels socorristes que hi havia prop i traslladada a l’hospital de seguida. Gràcies a això, la menuda ha pogut salvar la vida.

 

Segons ha informat ‘Levante-EMV’, pareix ser que la xiqueta estava en l’arena amb els pares i, de repent, va patir convulsions. En eixe moment, els pares van demanar auxili, amb la sort que estaven al costat del post de socorrisme, a on hi havia efectius per a la reanimació, comptant assistència mèdica. Ràpidament, l’equip de salvament va posar a la menuda en posició lateral i van vore que havia entrat en parada. En eixe moment van començar les maniobres de reanimació.

 

Una volta estabilitzada, els efectius mèdics van començar el traslladat de la menuda en ambulància a l’Hospital de Sagunt i, en el trajecte, van haver de tornar a reanimar-la una altra vegada. Una volta hospitalitzada, la xiqueta va poder ser estabilitzada i va notar millora. A partir d’eixe moment, s’han iniciat els protocols per a saber quina classe de patologia podria haver causat les convulsions.

 

La sort ha vullgut que l’espant d’esta família haja quedat en res, gràcies a trobar-se molt prop del post de salvament, un fet «realment decisiu», com destaquen des de la Secció de Platges del municipi, ja que si «això els passa en una altra zona sense tants socorristes, sanitaris i ambulància, a saber què hauria passat».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.