La Policia Local de Sagunt salva a un bebé d’un any que no respirava

Image d’arxiu | Cedida

 

Este passat dimarts de matinada una patrulla de la Policia Local salvava a un bebé d’un any que es trobava inconscient en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre, segons informava el diari Las Provincias.

 

La intervenció dels agents es va produir després de rebre un avís del 112. Un total de tres agents es van desplaçar al carrer Pobla de Farnals de la localitat, on uns pares d’origen marroquí estaven demanant ajuda, ja que la seua filla d’un any estava inconscient i no respirava.

 

En arribar, els pares van entregar el bebé als policies. Un d’ells li va practicar suaus maniobres de reanimació, mentres altre intentava tranquil·litzar als pares, i el tercer dels agents preparava un desfibril·lador. Finalment, uns segons després la xiqueta va tornar a respirar i es va posar a plorar.

 

Els agents van seguir en el lloc, vigilant l’estat de la xiqueta, fins que va arribar la unitat SAMU, els efectius sanitaris de la qual van comprovar que la xiqueta estava estabilitzada i fora de perill. Finalment el bebé va ser traslladat a l’Hospital de Sagunt, per a realitzar-li un reconeixement mèdic més complet. Els pares van agrair emocionats la intervenció portada a terme pels agents de la Policia Local.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.