La Policia Local de Sagunt salva a un bebé d’un any que no respirava

Image d’arxiu | Cedida

 

Este passat dimarts de matinada una patrulla de la Policia Local salvava a un bebé d’un any que es trobava inconscient en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre, segons informava el diari Las Provincias.

 

La intervenció dels agents es va produir després de rebre un avís del 112. Un total de tres agents es van desplaçar al carrer Pobla de Farnals de la localitat, on uns pares d’origen marroquí estaven demanant ajuda, ja que la seua filla d’un any estava inconscient i no respirava.

 

En arribar, els pares van entregar el bebé als policies. Un d’ells li va practicar suaus maniobres de reanimació, mentres altre intentava tranquil·litzar als pares, i el tercer dels agents preparava un desfibril·lador. Finalment, uns segons després la xiqueta va tornar a respirar i es va posar a plorar.

 

Els agents van seguir en el lloc, vigilant l’estat de la xiqueta, fins que va arribar la unitat SAMU, els efectius sanitaris de la qual van comprovar que la xiqueta estava estabilitzada i fora de perill. Finalment el bebé va ser traslladat a l’Hospital de Sagunt, per a realitzar-li un reconeixement mèdic més complet. Els pares van agrair emocionats la intervenció portada a terme pels agents de la Policia Local.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Igualtat eleva a 14 els feminicidis de 2026 i confirma tres víctimes de violència vicària

Igualtat confirma 14 feminicidis en el que va de 2026 i tres víctimes mortals de violència vicària, i crida a redoblar la resposta institucional i social enfront de la violència masclista.

Guido Rodríguez s’aferma com a líder del nou València

Guido Rodríguez s'ha convertit en l'eix del València en la segona volta de LaLiga, elevant el nivell de l'equip i consolidant-se com a peça clau per a Carlos Corberán.

Els universitaris espanyols dubten en distingir notícies científiques reals i falses en xarxes socials

Un estudi de les universitats de València i Oviedo revela que la majoria dels universitaris espanyols té dificultats per a diferenciar notícies científiques verdaderes i falses en xarxes socials i mostra alts nivells d'incertesa.

Orientadors fan costat al col·legi de la xiqueta assassinada a Torrevieja després d’un nou cas de violència vicària

Orientadors de la Conselleria d'Educació es posen a la disposició del col·legi de Torrevieja on estudiava la xiqueta de 3 anys assassinada pel seu pare en un cas de violència vicària, per a oferir suport psicològic a famílies i professorat.

Pedro Martínez abraça la bogeria guanyadora del vestuari abans de rebre al Olympiacos

Pedro Martínez subratlla la fe quasi irracional del seu vestuari a guanyar a qualsevol en Eurolliga, demana valorar la temporada de València Basket i rebaixa l'eufòria abans del dol davant Olympiacos.

Tete Morente retorna l’aire a l’Elx amb un gol decisiu davant el Mallorca

Tete Morente va tornar a marcar un gol decisiu per a l'Elx quasi dos anys després i va donar la victòria davant el Mallorca, un triomf vital en la lluita per la permanència en LaLiga.

La CEV aplaudix la rebaixa fiscal als hidrocarburs però reclama major rapidesa

La patronal valenciana valora la baixada de la fiscalitat dels hidrocarburs i de l'IVA com una resposta adequada a l'impacte de la guerra a Orient Mitjà, però considera que les mesures arriben lentes i es queden tales per a sectors com el transport.

Els 13 últims gols d’Hugo Duro han donat 30 punts vitals al València

Els últims 13 gols d'Hugo Duro han generat 30 punts per al València, reflex del seu pes decisiu com a màxim golejador en la present temporada de Lliga.