Mor ofegat un xiquet de 5 anys en una piscina comunitària d’una urbanització d’Oriola

La piscina del Serrallo, que queda al descobert a l'estiu, és una de les piscines municipals on es podria permetre el 'topless'.

Una piscina en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

El xiquet de 5 anys rescatat este dilluns amb símptomes d’ofegament, quan es banyava en la piscina comunitària d’una urbanització de la costa d’Oriola, en la comarca del Baix Segura d’Alacant; ha mort esta matinada en l’Hospital General de la capital provincial.

 

Fonts de la investigació han informat de què el xiquet és de nacionalitat irlandesa i que passava les vacacions en un dels apartaments de la urbanització ‘Aldeas de Aguamarina’ amb la seua família.

 

La investigació apunta al fet de què es tracta d’una mort accidental a causa d’un descuit de la mare, també irlandesa, i que va ocórrer a primera hora del matí, al voltant de les 9.05 hores.

 

Al lloc va acudir la Guàrdia Civil i una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els seus efectius van practicar al xiquet les maniobres de reanimació cardiopulmonar durant al voltant d’una hora, amb resultat positiu, per això es va efectuar el trasllat del xic en un helicòpter medicalitzat fins al centre sanitari de referència en la província, l’Hospital General d’Alacant.

 

A pesar de tot, pareix que el xiquet va morir hores després. Les diligències per esta mort accidental han sigut remeses al jutjat de guàrdia d’Oriola, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.