Mor ofegat un xiquet de 5 anys en una piscina comunitària d’una urbanització d’Oriola

La piscina del Serrallo, que queda al descobert a l'estiu, és una de les piscines municipals on es podria permetre el 'topless'.

Una piscina en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

El xiquet de 5 anys rescatat este dilluns amb símptomes d’ofegament, quan es banyava en la piscina comunitària d’una urbanització de la costa d’Oriola, en la comarca del Baix Segura d’Alacant; ha mort esta matinada en l’Hospital General de la capital provincial.

 

Fonts de la investigació han informat de què el xiquet és de nacionalitat irlandesa i que passava les vacacions en un dels apartaments de la urbanització ‘Aldeas de Aguamarina’ amb la seua família.

 

La investigació apunta al fet de què es tracta d’una mort accidental a causa d’un descuit de la mare, també irlandesa, i que va ocórrer a primera hora del matí, al voltant de les 9.05 hores.

 

Al lloc va acudir la Guàrdia Civil i una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els seus efectius van practicar al xiquet les maniobres de reanimació cardiopulmonar durant al voltant d’una hora, amb resultat positiu, per això es va efectuar el trasllat del xic en un helicòpter medicalitzat fins al centre sanitari de referència en la província, l’Hospital General d’Alacant.

 

A pesar de tot, pareix que el xiquet va morir hores després. Les diligències per esta mort accidental han sigut remeses al jutjat de guàrdia d’Oriola, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.