Mor ofegat un xiquet de 5 anys en una piscina comunitària d’una urbanització d’Oriola

La piscina del Serrallo, que queda al descobert a l'estiu, és una de les piscines municipals on es podria permetre el 'topless'.

Una piscina en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

El xiquet de 5 anys rescatat este dilluns amb símptomes d’ofegament, quan es banyava en la piscina comunitària d’una urbanització de la costa d’Oriola, en la comarca del Baix Segura d’Alacant; ha mort esta matinada en l’Hospital General de la capital provincial.

 

Fonts de la investigació han informat de què el xiquet és de nacionalitat irlandesa i que passava les vacacions en un dels apartaments de la urbanització ‘Aldeas de Aguamarina’ amb la seua família.

 

La investigació apunta al fet de què es tracta d’una mort accidental a causa d’un descuit de la mare, també irlandesa, i que va ocórrer a primera hora del matí, al voltant de les 9.05 hores.

 

Al lloc va acudir la Guàrdia Civil i una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els seus efectius van practicar al xiquet les maniobres de reanimació cardiopulmonar durant al voltant d’una hora, amb resultat positiu, per això es va efectuar el trasllat del xic en un helicòpter medicalitzat fins al centre sanitari de referència en la província, l’Hospital General d’Alacant.

 

A pesar de tot, pareix que el xiquet va morir hores després. Les diligències per esta mort accidental han sigut remeses al jutjat de guàrdia d’Oriola, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.