8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Mor ofegat un xiquet de 5 anys en una piscina comunitària d’una urbanització d’Oriola

La piscina del Serrallo, que queda al descobert a l'estiu, és una de les piscines municipals on es podria permetre el 'topless'.

Una piscina en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

El xiquet de 5 anys rescatat este dilluns amb símptomes d’ofegament, quan es banyava en la piscina comunitària d’una urbanització de la costa d’Oriola, en la comarca del Baix Segura d’Alacant; ha mort esta matinada en l’Hospital General de la capital provincial.

 

Fonts de la investigació han informat de què el xiquet és de nacionalitat irlandesa i que passava les vacacions en un dels apartaments de la urbanització ‘Aldeas de Aguamarina’ amb la seua família.

 

La investigació apunta al fet de què es tracta d’una mort accidental a causa d’un descuit de la mare, també irlandesa, i que va ocórrer a primera hora del matí, al voltant de les 9.05 hores.

 

Al lloc va acudir la Guàrdia Civil i una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els seus efectius van practicar al xiquet les maniobres de reanimació cardiopulmonar durant al voltant d’una hora, amb resultat positiu, per això es va efectuar el trasllat del xic en un helicòpter medicalitzat fins al centre sanitari de referència en la província, l’Hospital General d’Alacant.

 

A pesar de tot, pareix que el xiquet va morir hores després. Les diligències per esta mort accidental han sigut remeses al jutjat de guàrdia d’Oriola, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els maquinistes convoquen una vaga general ferroviària després dels accidents mortals d’Adamuz i Gelida

Semaf denuncia el deteriorament de la xarxa i exigeix garanties de seguretat després de la mort de tres maquinistes en 48 hores

Un descarrilament a Gelida deixa un mort i desenes de ferits a la línia R4 de Rodalies

El tren ha xocat contra un mur de contenció que s’ha desprès i ha caigut sobre la via

Dimecres amb ruixats febles en la Comunitat Valenciana i màximes en lleuger ascens

Ruixats dispersos que avançaran de l'interior al litoral i nuvolositat en augment a la vesprada. Mínimes sense canvis, ponent fluix a moderat i cota de neu alta.

Activat un dispositiu de busca per a localitzar a una dona desapareguda a Favara

Els bombers de València s'han unit a l'operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en una zona rural de Favara. El desplegament inclou drons i unitats forestals.

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.