Mor ofegat un xiquet de 5 anys en una piscina comunitària d’una urbanització d’Oriola

La piscina del Serrallo, que queda al descobert a l'estiu, és una de les piscines municipals on es podria permetre el 'topless'.

Una piscina en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

El xiquet de 5 anys rescatat este dilluns amb símptomes d’ofegament, quan es banyava en la piscina comunitària d’una urbanització de la costa d’Oriola, en la comarca del Baix Segura d’Alacant; ha mort esta matinada en l’Hospital General de la capital provincial.

 

Fonts de la investigació han informat de què el xiquet és de nacionalitat irlandesa i que passava les vacacions en un dels apartaments de la urbanització ‘Aldeas de Aguamarina’ amb la seua família.

 

La investigació apunta al fet de què es tracta d’una mort accidental a causa d’un descuit de la mare, també irlandesa, i que va ocórrer a primera hora del matí, al voltant de les 9.05 hores.

 

Al lloc va acudir la Guàrdia Civil i una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els seus efectius van practicar al xiquet les maniobres de reanimació cardiopulmonar durant al voltant d’una hora, amb resultat positiu, per això es va efectuar el trasllat del xic en un helicòpter medicalitzat fins al centre sanitari de referència en la província, l’Hospital General d’Alacant.

 

A pesar de tot, pareix que el xiquet va morir hores després. Les diligències per esta mort accidental han sigut remeses al jutjat de guàrdia d’Oriola, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.