Mor un home de 44 anys d’un colp de calor mentres que treballava en Onda

Fins dijous patirem nit i dia les temperatures molt elevades

El divendres, la Comunitat va patir una de les ones de calor més importants de la seua història | Arxiu

 

Un home de 44 anys de l’Alcora, dins de la comarca de l’Alcalatén en Castelló, ha mort este dissabte de matinada amb signes d’un colp de calor, després d’ingressar en l’Hospital General de Castelló,

 

El mort es trobava en la localitat castellonenca d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa, durant la seua jornada laboral, a les 19.35 hores del passat divendres, quan una de les més importants ones de calor de la història afectava a la Comunitat Valenciana

 

L’home va requerir els servicis d’una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) perquè el traslladara a l’hospital, a causa de les altes temperatures, segons han confirmat fonts sanitàries.

 

Seguidament, l’home va ingressar en mal estat en l’Hospital General de la capital de la Plana, al voltant de les 20.50 hores del divendres. Després d’estar ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) unes poques hores, i ja de matinada, es va declarar la seua mort. Segons pareix, l’home es trobava amb signes d’haver patit un colp de calor.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.