Mor un home de 44 anys d’un colp de calor mentres que treballava en Onda

Fins dijous patirem nit i dia les temperatures molt elevades

El divendres, la Comunitat va patir una de les ones de calor més importants de la seua història | Arxiu

 

Un home de 44 anys de l’Alcora, dins de la comarca de l’Alcalatén en Castelló, ha mort este dissabte de matinada amb signes d’un colp de calor, després d’ingressar en l’Hospital General de Castelló,

 

El mort es trobava en la localitat castellonenca d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa, durant la seua jornada laboral, a les 19.35 hores del passat divendres, quan una de les més importants ones de calor de la història afectava a la Comunitat Valenciana

 

L’home va requerir els servicis d’una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) perquè el traslladara a l’hospital, a causa de les altes temperatures, segons han confirmat fonts sanitàries.

 

Seguidament, l’home va ingressar en mal estat en l’Hospital General de la capital de la Plana, al voltant de les 20.50 hores del divendres. Després d’estar ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) unes poques hores, i ja de matinada, es va declarar la seua mort. Segons pareix, l’home es trobava amb signes d’haver patit un colp de calor.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

PP i Vox bloquegen la pròrroga de la comissió de la dana i el PSPV portarà el cas al Constitucional

PP i Vox impedixen ampliar la comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts, que conclourà este mes, i el PSPV anuncia un recurs d'empara davant el Tribunal Constitucional.

Augmenten un 13,65% les consultes psicosocials en l’Associació Contra el Càncer de València

L'Associació Espanyola contra el Càncer a València va atendre en 2025 a 6.313 persones, amb un augment del 13,65% en les consultes psicosocials i un perfil majoritari de dones de mitjana edat en tractament actiu.

El Constitucional admet a tràmit el recurs del Govern contra la Llei Trans valenciana

El Tribunal Constitucional ha admés a tràmit el recurs del Govern contra diversos articles de la Llei d'Acompanyament 5/2025 que modifiquen la Llei Trans valenciana i ha suspés cautelarment la seua aplicació.

La comissió sobre les VPP d’Alacant ajorna la votació del seu pla de treball

La comissió d'investigació sobre les vivendes de protecció pública a Alacant debat els plans de treball proposats, però posposa la seua votació per a una pròxima sessió després del desacord entre els grups.

El Vila-real encadena dos victòries de lliga seguides a Son Moix

El Vila-real arriba a Son Moix reforçat per dos triomfs consecutius en Lliga davant el Mallorca, dins d'un historial molt igualat en l'estadi balear.

El València només ha guanyat tres vegades en San Mamés en els últims quinze anys

El València visita a l'Athletic en San Mamés amb un balanç molt negatiu en Lliga en els últims quinze anys: només tres victòries en quinze partits com a visitant.

Elx i afició preparen una gran festa abans del decisiu partit davant l’Alabés

L'Elx celebrarà una festa amb la seua afició en el Fons Sud abans del dol clau davant l'Alabés, rival directe per la permanència, amb música, barres i gran recepció a l'equip.

Marcelino firma la seua tercera classificació del Vila-real per a la Champions i supera a Pellegrini

El Vila-real ha assegurat matemàticament la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, la sèptima de la seua història, i Marcelino suma ja tres classificacions, una més que Manuel Pellegrini.