16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Mor un home de 44 anys d’un colp de calor mentres que treballava en Onda

Fins dijous patirem nit i dia les temperatures molt elevades

El divendres, la Comunitat va patir una de les ones de calor més importants de la seua història | Arxiu

 

Un home de 44 anys de l’Alcora, dins de la comarca de l’Alcalatén en Castelló, ha mort este dissabte de matinada amb signes d’un colp de calor, després d’ingressar en l’Hospital General de Castelló,

 

El mort es trobava en la localitat castellonenca d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa, durant la seua jornada laboral, a les 19.35 hores del passat divendres, quan una de les més importants ones de calor de la història afectava a la Comunitat Valenciana

 

L’home va requerir els servicis d’una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) perquè el traslladara a l’hospital, a causa de les altes temperatures, segons han confirmat fonts sanitàries.

 

Seguidament, l’home va ingressar en mal estat en l’Hospital General de la capital de la Plana, al voltant de les 20.50 hores del divendres. Després d’estar ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) unes poques hores, i ja de matinada, es va declarar la seua mort. Segons pareix, l’home es trobava amb signes d’haver patit un colp de calor.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La jutgessa de la dana cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La instructora de la causa sobre la gestió de la dana ha citat a tres escortes del llavors president Carlos Mazón per al 9 de febrer. També ha fixat les testificals d'Avelino Mascarell i de dos comandaments de la UME a inicis de març.

Els amos de Serra Gelada demanen executar la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions

Els propietaris del APR-7 de Serra Gelada han demanat l'execució de la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions, xifra que amb interessos ascendix a 352,6 milions. Reclamen execució immediata i alerten que la demora encarix el deute.

Carbonell admet pressió d’amfitrió i tractarà de trencar el malefici en la Copa

Enric Carbonell, director general del València Basket, va admetre la pressió extra de ser amfitrió en la Copa del Rei que es disputarà en el Roig Arena. Després del sorteig, l'equip va quedar aparellat amb el Joventut en quarts el dijous 19.

Els metges reprenen les protestes per a demanar jornada de 35 hores, topalls d’agenda i menys pacients

Els metges han représ concentracions davant la Conselleria de Sanitat per a exigir jornada de 35 hores de dilluns a divendres, topar agendes i limitar pacients. També demanen reforços en urgències i claredat en la productivitat variable.

Benavent sosté que els treballadors zombi eren altres i que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha assegurat que no és un 'treballador zombi' i que 'clar que treballava' a l'inici del juí del cas Imelsa. S'enfronta a 6 anys i 6 mesos de presó, mentres les defenses discutixen nul·litats i prescripció.

Pérez Llorca i Barrachina han acordat reforçar la col·laboració per a l’aigua i la sanitat a Castelló

El president de la Generalitat i la presidenta de la Diputació han alineat prioritats per a accelerar el nou Hospital General, garantir el subministrament d'aigua i ordenar infraestructures. El full de ruta inclou incentius al sector ramader jove i la recatalogació de carreteres per a municipis xicotets.

El detingut per la mort del menor a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts

L'home que es va entregar a Sueca per la mort d'un menor de 13 anys serà presentat davant el jutge el dimarts. L'autòpsia i totes les hipòtesis continuen obertes.

Camarero demana defendre a Europa el taulell de Castelló per a protegir l’ocupació

Susana Camarero ha reclamat al Govern que s'alie amb Castelló i defenga a Europa al sector tauleller davant la directiva d'emissions, pel seu impacte en costos, competitivitat i ocupació.