Mor un home de 44 anys d’un colp de calor mentres que treballava en Onda

Fins dijous patirem nit i dia les temperatures molt elevades

El divendres, la Comunitat va patir una de les ones de calor més importants de la seua història | Arxiu

 

Un home de 44 anys de l’Alcora, dins de la comarca de l’Alcalatén en Castelló, ha mort este dissabte de matinada amb signes d’un colp de calor, després d’ingressar en l’Hospital General de Castelló,

 

El mort es trobava en la localitat castellonenca d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa, durant la seua jornada laboral, a les 19.35 hores del passat divendres, quan una de les més importants ones de calor de la història afectava a la Comunitat Valenciana

 

L’home va requerir els servicis d’una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) perquè el traslladara a l’hospital, a causa de les altes temperatures, segons han confirmat fonts sanitàries.

 

Seguidament, l’home va ingressar en mal estat en l’Hospital General de la capital de la Plana, al voltant de les 20.50 hores del divendres. Després d’estar ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) unes poques hores, i ja de matinada, es va declarar la seua mort. Segons pareix, l’home es trobava amb signes d’haver patit un colp de calor.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Especialistes proposen que l’Estat compre vivendes privades per a destinar-les a lloguer social

Un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie defensa que les administracions públiques compren vivendes del mercat lliure per a ampliar de manera ràpida el parc de lloguer social i alleujar la greu escassetat d’habitatge a Espanya.

Una avaria en l’avió retrasa el retorn de Pérez Llorca des de Brussel·les a València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, retrasa el seu retorn des de Brussel·les a València per una avaria en el vol de tornada i es preveu que arribe al llarg del divendres. La vicepresidenta primera, Susana Camarero, l’ix al pas i presidirà el ple del Consell i un acte sobre L’Albufera i El Saler.

Canvi radical d’oratge al primer cap de setmana de juny: desplom tèrmic, vent i pluges

La Comunitat Valenciana viurà el primer cap de setmana de juny amb una brusca baixada de les temperatures, intervals de vent fort i ruixats sobretot este divendres a València i Alacant, segons Aemet.

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.