Mor un home de 44 anys d’un colp de calor mentres que treballava en Onda

Fins dijous patirem nit i dia les temperatures molt elevades

El divendres, la Comunitat va patir una de les ones de calor més importants de la seua història | Arxiu

 

Un home de 44 anys de l’Alcora, dins de la comarca de l’Alcalatén en Castelló, ha mort este dissabte de matinada amb signes d’un colp de calor, després d’ingressar en l’Hospital General de Castelló,

 

El mort es trobava en la localitat castellonenca d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa, durant la seua jornada laboral, a les 19.35 hores del passat divendres, quan una de les més importants ones de calor de la història afectava a la Comunitat Valenciana

 

L’home va requerir els servicis d’una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) perquè el traslladara a l’hospital, a causa de les altes temperatures, segons han confirmat fonts sanitàries.

 

Seguidament, l’home va ingressar en mal estat en l’Hospital General de la capital de la Plana, al voltant de les 20.50 hores del divendres. Després d’estar ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) unes poques hores, i ja de matinada, es va declarar la seua mort. Segons pareix, l’home es trobava amb signes d’haver patit un colp de calor.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.