14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Es desploma i mor una banyista mentres passejava a la vora de la mar en Castelló

Moment en que els serveis funeraris acompanyats d'agents dels Mossos d'Esquadra s'emportaven el cos de la víctima

Imatge d’arxiu d’efectius policials traguent un cos d’una platja   | ViladeRoses

 

Agents de la Policia Local de Castelló destinats al servici de Platges, juntament amb uns quants socorristes i els servicis d’emergències sanitàries, han intervingut a primera hora d’esta vesprada en la platja de la Pineda a causa de la mort d’una banyista. Els fets s’han produït cap a les dos de la vesprada, quan diferents testimonis han vist com una dona que caminava a la vora de la mar, al costat d’un familiar, s’ha desplomat de repent. Immediatament, la persona que l’acompanyava ha demanat auxili i ha intentat reanimar a la banyista inconscient que es trobava uns pocs metres dins de l’aigua.

 

Ràpidament, ha acudit al lloc dels fets un socorrista que ha tret a la dona de l’aigua i ha iniciat les maniobres de reanimació cardiopulmonar. Al cap de pocs minuts, han acudit agents de la Policia Local de Castelló destinats al servici especial de platges i els efectius d’emergències sanitàries, els facultatius de les quals han continuat amb els treballs de reanimació durant aproximadament quaranta-cinc minuts. A pesar de tot, finalment, el metge ha certificat la mort de F. B. E., de 74 anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.