16.3 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Es desploma i mor una banyista mentres passejava a la vora de la mar en Castelló

Moment en que els serveis funeraris acompanyats d'agents dels Mossos d'Esquadra s'emportaven el cos de la víctima

Imatge d’arxiu d’efectius policials traguent un cos d’una platja   | ViladeRoses

 

Agents de la Policia Local de Castelló destinats al servici de Platges, juntament amb uns quants socorristes i els servicis d’emergències sanitàries, han intervingut a primera hora d’esta vesprada en la platja de la Pineda a causa de la mort d’una banyista. Els fets s’han produït cap a les dos de la vesprada, quan diferents testimonis han vist com una dona que caminava a la vora de la mar, al costat d’un familiar, s’ha desplomat de repent. Immediatament, la persona que l’acompanyava ha demanat auxili i ha intentat reanimar a la banyista inconscient que es trobava uns pocs metres dins de l’aigua.

 

Ràpidament, ha acudit al lloc dels fets un socorrista que ha tret a la dona de l’aigua i ha iniciat les maniobres de reanimació cardiopulmonar. Al cap de pocs minuts, han acudit agents de la Policia Local de Castelló destinats al servici especial de platges i els efectius d’emergències sanitàries, els facultatius de les quals han continuat amb els treballs de reanimació durant aproximadament quaranta-cinc minuts. A pesar de tot, finalment, el metge ha certificat la mort de F. B. E., de 74 anys.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.

Danjuma i Thierry seguixen sense entrenar-se i són dubte per al derbi davant el Llevant

L'extrem neerlandés i el lateral portugués van treballar al marge per tercer i segon dia, respectivament, i la seua presència en el Ciutat de València va quedar en l'aire.

València suspén l’Any Nou Xinés i tanca parcs per l’avís taronja de vent

València ha suspés la celebració de l'Any Nou Xinés i ha tancat parcs i jardins per l'avís taronja de vent. L'Ajuntament reforça servicis i suspén activitats a l'aire lliure mentres dure la previsió.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi

Xàbia ha homenatjat les dos víctimes de l'incendi amb un minut de silenci i ha decretat dol oficial. L'edifici es manté estable i els veïns tornaran de manera gradual mentres s'investiga la causa.

Alacant suspén el dissabte ramblero i ajorna el Carnestoltes al divendres 20 pel vent

L'Ajuntament ha suspés el dissabte ramblero del dia 14 per l'alerta taronja de vent i trasllada la celebració del Carnestoltes a la nit del divendres 20. La mesura inclou restriccions en terrasses, esport a l'aire lliure i tancament del cementeri fins al diumenge a les 8.

Pedro Martínez alerta d’un viatge dur i de la incòmoda pista d’Andorra

El tècnic del València Basket va advertir de la dificultat del dol a Andorra pel desplaçament, la incomoditat de la pista i el canvi d'entrenador rival. També va assenyalar el desgast després de l'Eurolliga i les molèsties de Matt Costello.

La Fiscalia manté 10 anys de presó per al presumpte patró d’una pastera amb quatre morts

La Fiscalia d'Alacant ha mantingut la petició de 10 anys de presó per a un home acusat de dirigir una pastera en la qual van morir quatre tripulants. L'acusat nega ser el patró i el juí ha quedat vist per a sentència.

Luis Vázquez amenaça al Vila-real en el Coliseum

El Getafe rep a un Vila-real que ha recuperat la victòria, amb Luis Vázquez en ratxa com a focus del perill. Marcelino aconseguix 200 partits entre baixes i un calendari atapeït.