Es desploma i mor una banyista mentres passejava a la vora de la mar en Castelló

Moment en que els serveis funeraris acompanyats d'agents dels Mossos d'Esquadra s'emportaven el cos de la víctima

Imatge d’arxiu d’efectius policials traguent un cos d’una platja   | ViladeRoses

 

Agents de la Policia Local de Castelló destinats al servici de Platges, juntament amb uns quants socorristes i els servicis d’emergències sanitàries, han intervingut a primera hora d’esta vesprada en la platja de la Pineda a causa de la mort d’una banyista. Els fets s’han produït cap a les dos de la vesprada, quan diferents testimonis han vist com una dona que caminava a la vora de la mar, al costat d’un familiar, s’ha desplomat de repent. Immediatament, la persona que l’acompanyava ha demanat auxili i ha intentat reanimar a la banyista inconscient que es trobava uns pocs metres dins de l’aigua.

 

Ràpidament, ha acudit al lloc dels fets un socorrista que ha tret a la dona de l’aigua i ha iniciat les maniobres de reanimació cardiopulmonar. Al cap de pocs minuts, han acudit agents de la Policia Local de Castelló destinats al servici especial de platges i els efectius d’emergències sanitàries, els facultatius de les quals han continuat amb els treballs de reanimació durant aproximadament quaranta-cinc minuts. A pesar de tot, finalment, el metge ha certificat la mort de F. B. E., de 74 anys.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.