Es desploma i mor una banyista mentres passejava a la vora de la mar en Castelló

Moment en que els serveis funeraris acompanyats d'agents dels Mossos d'Esquadra s'emportaven el cos de la víctima

Imatge d’arxiu d’efectius policials traguent un cos d’una platja   | ViladeRoses

 

Agents de la Policia Local de Castelló destinats al servici de Platges, juntament amb uns quants socorristes i els servicis d’emergències sanitàries, han intervingut a primera hora d’esta vesprada en la platja de la Pineda a causa de la mort d’una banyista. Els fets s’han produït cap a les dos de la vesprada, quan diferents testimonis han vist com una dona que caminava a la vora de la mar, al costat d’un familiar, s’ha desplomat de repent. Immediatament, la persona que l’acompanyava ha demanat auxili i ha intentat reanimar a la banyista inconscient que es trobava uns pocs metres dins de l’aigua.

 

Ràpidament, ha acudit al lloc dels fets un socorrista que ha tret a la dona de l’aigua i ha iniciat les maniobres de reanimació cardiopulmonar. Al cap de pocs minuts, han acudit agents de la Policia Local de Castelló destinats al servici especial de platges i els efectius d’emergències sanitàries, els facultatius de les quals han continuat amb els treballs de reanimació durant aproximadament quaranta-cinc minuts. A pesar de tot, finalment, el metge ha certificat la mort de F. B. E., de 74 anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.