Es desploma i mor una banyista mentres passejava a la vora de la mar en Castelló

Moment en que els serveis funeraris acompanyats d'agents dels Mossos d'Esquadra s'emportaven el cos de la víctima

Imatge d’arxiu d’efectius policials traguent un cos d’una platja   | ViladeRoses

 

Agents de la Policia Local de Castelló destinats al servici de Platges, juntament amb uns quants socorristes i els servicis d’emergències sanitàries, han intervingut a primera hora d’esta vesprada en la platja de la Pineda a causa de la mort d’una banyista. Els fets s’han produït cap a les dos de la vesprada, quan diferents testimonis han vist com una dona que caminava a la vora de la mar, al costat d’un familiar, s’ha desplomat de repent. Immediatament, la persona que l’acompanyava ha demanat auxili i ha intentat reanimar a la banyista inconscient que es trobava uns pocs metres dins de l’aigua.

 

Ràpidament, ha acudit al lloc dels fets un socorrista que ha tret a la dona de l’aigua i ha iniciat les maniobres de reanimació cardiopulmonar. Al cap de pocs minuts, han acudit agents de la Policia Local de Castelló destinats al servici especial de platges i els efectius d’emergències sanitàries, els facultatius de les quals han continuat amb els treballs de reanimació durant aproximadament quaranta-cinc minuts. A pesar de tot, finalment, el metge ha certificat la mort de F. B. E., de 74 anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vals de 100 a 220 euros a Alacant per a comprar menjar i productes bàsics

L Ajuntament d Alacant ha habilitat més de 140.000 euros en vals de compra per a aliments i productes de primera necessitat, gestionats per Creu Roja, dirigits a persones i famílies vulnerables en situació d emergència.

Més de 12 milions en ajudes valencianes a crisis humanitàries en 2026

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 12,38 milions d’euros a acció humanitària en 2026, amb especial implicació en Veneçuela i altres països en conflicte o davant desastres naturals.

Els jubilats podran tornar a viatjar amb l’Imserso per 50 euros i amb mascota en 2026-27

L’Imserso obrirà el 14 de setembre les reserves per a la temporada 2026-2027, amb quasi 900.000 places, 7.447 a 50 euros per a pensionistes amb menys recursos i opcions per a viatjar amb animals de companyia.

Més de 300 bombers es mobilitzen a València pel risc extrem d’incendis

El Consorci Provincial de Bombers de València reforçarà fins al divendres 21 el dispositiu forestal amb uns 340 efectius davant l'avís roig per temperatures extremes i risc màxim d'incendis.

Mig punt de valor per a l’Elx en el debut a Riazor 50 anys després

L’Elx ha estrenat LaLiga 2026-27 amb un empat a Riazor davant el Deportivo de La Coruña, un resultat que trenca 50 anys sense puntuar fora en la primera jornada de Primera Divisió.

Reclamen que la mort del jove d’Alacant es tracte com a agressió homòfoba i la defensa ho rebutja

L’associació Alicante Entiende demana que la mort d’un jove de 27 anys a la Platja de San Juan es considere agressió homòfoba, mentres la defensa del detingut rebutja el delicte d’odi i al·lega que l’acusat forma part del col·lectiu LGTBI.

València es convertix en escenari del rodatge de la comèdia romàntica ‘Libre’ inspirada en Nino Bravo

València, Madrid i Màlaga acolliran el rodatge de ‘Libre’, una comèdia romàntica dirigida per David Serrano i inspirada en l’univers musical de Nino Bravo, amb estrena prevista en 2027. La pel·lícula, produïda per La Terraza Films i Nadie es Perfecto, compta amb un repartiment coral i vol acostar el llegat del cantant valencià a noves generacions.

Cano alerta que la congelació de tarifes de l’Imserso posa en perill els hotels valencians

La consellera Marián Cano ha acusat el Govern central de condemnar el programa de Turisme Social de l'Imserso en mantindre congelades unes tarifes que el sector hoteler valencià considera inviables i que podrien fer caure places i hotels en la temporada 2026-27.