Dos policies salven un bebé de 19 mesos inconscient en València

Enfermedades raras en niños

El xiquet no respirava en eixir de la banyera | BitPadres.com

 

Agents de la Policia Nacional van atendre la nit del diumenge a un menor de 19 mesos inconscient i que no responia després de patir, segons pareix, un pic de febre -mentres el banyava sa mare– i del que no es recuperava. Els agents que van arribar immediatament a la casa, i en observar l’estat crític del xiquet, els van traslladar immediatament a un centre hospitalari.

 

  

Els fets van passar cap a les deu i quart de la nit, quan els agents que realitzaven faenes de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, per a que els agents més pròxims acudiren al domicili, ja que un pare havia cridat comunicant que el seu fill menut estava inconscient i sense signes vitals.

 

 

Els policies van anar ràpidament al lloc i van localitzar en l’interior del portal a un home i a una dona molt nerviosa i espantada, amb un xiquet de poc més d’un any embolicat en una manta, amb els ulls oberts, sense reaccionar i amb el cos immòbil.

 

Els agents van decidir traslladar-los al centre hospitalari més pròxim en el vehicle policial als pares amb el menut, donant avís a la Sala del 091 per a que alertara a l’hospital de la imminent arribada d’un xiquet que no respirava. A més, un altre efectiu, que estava acudint al lloc, va ser avisat per a que els acompanyara en el trajecte facilitant el trànsit fins a l’hospital.

 

Atenció ràpida dels agents i dels metges

Els agents en uns pocs minuts van arribar a l’hospital on els esperaven diversos metges emportant-se al menut al box de crítics. Els policies es van quedar amb els pares i, en pocs moments, van sentir el sanglot del xiquet, que després de ser estabilitzat va quedar ingressat en l’UCI pediàtrica en observació.

 

Els policies van saber que la mare estava banyant al seu fill de 19 mesos quan, per sorpresa, va començar a convulsionar, perdent la consciència i adquirint un color blavós, deixant de respirar. La mare va tractar de realitzar una reanimació cardiopulmonar, però el xiquet no responia. En això, va avisar al pare que estava en el domicili i va ser ell qui va telefonar immediatament al 091.

 

Una de les doctores que va atendre el menor va manifestar als agents que gràcies a la seua ràpida intervenció s’havia pogut salvar la vida del xiquet.

Últimes notícies

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.