10.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Dos policies salven un bebé de 19 mesos inconscient en València

Enfermedades raras en niños

El xiquet no respirava en eixir de la banyera | BitPadres.com

 

Agents de la Policia Nacional van atendre la nit del diumenge a un menor de 19 mesos inconscient i que no responia després de patir, segons pareix, un pic de febre -mentres el banyava sa mare– i del que no es recuperava. Els agents que van arribar immediatament a la casa, i en observar l’estat crític del xiquet, els van traslladar immediatament a un centre hospitalari.

 

  

Els fets van passar cap a les deu i quart de la nit, quan els agents que realitzaven faenes de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, per a que els agents més pròxims acudiren al domicili, ja que un pare havia cridat comunicant que el seu fill menut estava inconscient i sense signes vitals.

 

 

Els policies van anar ràpidament al lloc i van localitzar en l’interior del portal a un home i a una dona molt nerviosa i espantada, amb un xiquet de poc més d’un any embolicat en una manta, amb els ulls oberts, sense reaccionar i amb el cos immòbil.

 

Els agents van decidir traslladar-los al centre hospitalari més pròxim en el vehicle policial als pares amb el menut, donant avís a la Sala del 091 per a que alertara a l’hospital de la imminent arribada d’un xiquet que no respirava. A més, un altre efectiu, que estava acudint al lloc, va ser avisat per a que els acompanyara en el trajecte facilitant el trànsit fins a l’hospital.

 

Atenció ràpida dels agents i dels metges

Els agents en uns pocs minuts van arribar a l’hospital on els esperaven diversos metges emportant-se al menut al box de crítics. Els policies es van quedar amb els pares i, en pocs moments, van sentir el sanglot del xiquet, que després de ser estabilitzat va quedar ingressat en l’UCI pediàtrica en observació.

 

Els policies van saber que la mare estava banyant al seu fill de 19 mesos quan, per sorpresa, va començar a convulsionar, perdent la consciència i adquirint un color blavós, deixant de respirar. La mare va tractar de realitzar una reanimació cardiopulmonar, però el xiquet no responia. En això, va avisar al pare que estava en el domicili i va ser ell qui va telefonar immediatament al 091.

 

Una de les doctores que va atendre el menor va manifestar als agents que gràcies a la seua ràpida intervenció s’havia pogut salvar la vida del xiquet.

Últimes notícies

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló després d’un desallotjament preventiu

La Policia Local investiga diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló que van obligar a desallotjar un edifici. No va haver-hi ferits i la zona es va estabilitzar.

Primer dia de vaga ferroviària per la seguretat amb centenars de trens cancel·lats

Tres jornades de 24 hores reclamen un canvi estructural en la seguretat després dels sinistres de Adamuz i Gelida. Servicis mínims i cancel·lacions en tota la xarxa

El vent no amaina a l’inici de la setmana en la Comunitat Valenciana: pugen les màximes i el cel continua nuvolós

La Comunitat arranca la setmana amb ratxes molt fortes d'oest a l'interior al final del dia. Les màximes pugen i tornen les pluges febles en el terç nord.

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat anit en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detinguts i Homicidis s'ha fet càrrec de la investigació.

Molt més que una obra: la Generalitat es bolca amb la reconstrucció

La Generalitat Valenciana ha desplegat un ampli conjunt d’actuacions...

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat la nit del diumenge en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detencions ara com ara.

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán