Dos policies salven un bebé de 19 mesos inconscient en València

Enfermedades raras en niños

El xiquet no respirava en eixir de la banyera | BitPadres.com

 

Agents de la Policia Nacional van atendre la nit del diumenge a un menor de 19 mesos inconscient i que no responia després de patir, segons pareix, un pic de febre -mentres el banyava sa mare– i del que no es recuperava. Els agents que van arribar immediatament a la casa, i en observar l’estat crític del xiquet, els van traslladar immediatament a un centre hospitalari.

 

  

Els fets van passar cap a les deu i quart de la nit, quan els agents que realitzaven faenes de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, per a que els agents més pròxims acudiren al domicili, ja que un pare havia cridat comunicant que el seu fill menut estava inconscient i sense signes vitals.

 

 

Els policies van anar ràpidament al lloc i van localitzar en l’interior del portal a un home i a una dona molt nerviosa i espantada, amb un xiquet de poc més d’un any embolicat en una manta, amb els ulls oberts, sense reaccionar i amb el cos immòbil.

 

Els agents van decidir traslladar-los al centre hospitalari més pròxim en el vehicle policial als pares amb el menut, donant avís a la Sala del 091 per a que alertara a l’hospital de la imminent arribada d’un xiquet que no respirava. A més, un altre efectiu, que estava acudint al lloc, va ser avisat per a que els acompanyara en el trajecte facilitant el trànsit fins a l’hospital.

 

Atenció ràpida dels agents i dels metges

Els agents en uns pocs minuts van arribar a l’hospital on els esperaven diversos metges emportant-se al menut al box de crítics. Els policies es van quedar amb els pares i, en pocs moments, van sentir el sanglot del xiquet, que després de ser estabilitzat va quedar ingressat en l’UCI pediàtrica en observació.

 

Els policies van saber que la mare estava banyant al seu fill de 19 mesos quan, per sorpresa, va començar a convulsionar, perdent la consciència i adquirint un color blavós, deixant de respirar. La mare va tractar de realitzar una reanimació cardiopulmonar, però el xiquet no responia. En això, va avisar al pare que estava en el domicili i va ser ell qui va telefonar immediatament al 091.

 

Una de les doctores que va atendre el menor va manifestar als agents que gràcies a la seua ràpida intervenció s’havia pogut salvar la vida del xiquet.

Últimes notícies

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.

Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema

L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.

El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia

El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.

L’augment de la temperatura de la mar posa en risc la clòtxina valenciana

L’augment de la temperatura i l’acidificació de la mar Mediterrània obliguen els productors de clòtxina valenciana a avançar la campanya i estudiar noves tècniques de cultiu per a garantir la viabilitat del sector.