Presó provisional per a l’acusat de matar a la seua parella davant dels seus fills menors en Almassora

Mitjans de comunicació davant la casa a on es va produir el crim d'Almassora

El crim es va produir dijous passat | EFE

 

La titular del Jutjat d’Instrucció número 5 de Castelló, en funcions de guàrdia, ha acordat este diumenge presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home detingut per, presumptament, matar a la seua parella sentimental en Almassora, en la Plana Alta (Castelló). L’home està investigat per un delicte d’assassinat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Es tracta de l’home que divendres passat es va entregar davant la Guàrdia Civil després de, presumptament, assassinar a la seua parella de 35 anys en Almassora, davant dels seus dos fills menors.

 

La magistrada ha decretat també com a mesures cautelars la prohibició de comunicació i aproximació de l’investigat respecte als seus dos fills menors d’edat, de set i deu anys, la suspensió de qualsevol règim de visites i la de l’exercici del dret a la pàtria potestat.

 

Els menors han quedat provisionalment baix la guarda provisional d’una familiar per part materna. La jutgessa de guàrdia ha deixat la investigació del cas en mans del Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de Castelló. No existien denúncies prèvies per violència de gènere en la parella.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.