Què farà el cap de setmana ?

Els intervals de núvols aniran a més a prop de la costa i deixaran un cel més canviant

 

Estem a les portes de l’últim cap de setmana de maig, el que tancarà la porta a un mes que ha presentat cares molt diverses en funció de la direcció del vent. Hem tingut un parell de ponentades, dies de calma i puntualment alguna llevantada.

Les precipitacions de les últimes 24 hores han sigut dèbils, només han afectat el sud de la Comunitat i han estat acompanyades de fang.

Hui començarem el dia amb el cel carregat de núvols que encara podran deixar alguna gota. Plugims dèbils al sud i al centre que, com ahir, també vindran acompanyats de fang.

Oratge hui divendres 28 de maig

 

A partir de migdia es trencarà la nuvolositat, veurem més el sol i pujaran un poc les temperatures.

 

Temperatures hui divendres 28 de maig

 

Demà dissabte ens espera un dia més estable i calorós. A primera hora hi haurà núvols baixos a la costa que no tardaran a desfer-se i deixar pas al sol. De vesprada veurem créixer núvols d’evolució a les muntanyes del nord però serà més fàcil que descarreguen a Aragó que a la Comunitat Valenciana.

 

Oratge demà dissabte 29 de maig

 

Temperatures demà dissabte 29 de maig

Diumenge començarem el dia amb sol i amb temperatures altes però atants a les previsions i a l’evolució de l’oratge perquè tot indica que de vesprada creixeran tornades a les muntanyes del nord i de l’interior, que després avançaran cap al centre i cap a la costa on presumiblement arribaran desfetes.

 

Dilluns tancarem el mes de maig amb possibilitat de tronades al nord i amb temperatures lleugerament més baixes, i dilluns donarem la benvinguda al juny i a l’estiu climatològic amb tronades vespertines que afectaran el centre i el sud.

Oratge a partir del diumenge 30 de maig

 

Últimes notícies

Nit històrica del Valencia Basket a l’Euroliga amb 111 punts al Baskonia

El Valencia Basket ha aconseguit la millor anotació de la seua història en l’Euroliga en sumar 111 punts davant el Kosner Baskonia en la segona jornada (111-88). Un triple final de Dylan Osetkowski ha fixat el nou rècord, que supera els 108 punts signats al febrer a Vitòria.

El Valencia Basket esclafa el Baskonia amb una exhibició a l’Eurolliga (111-88)

El Valencia Basket ha passat per damunt del Kosner Baskonia al Roig Arena (111-88) en la segona jornada de l’Eurolliga, amb un joc molt més ràpid i contundent que el del conjunt basc.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al nord de Castelló este dijous

Aemet ha activat per a este dijous a la vesprada l’avís taronja al nord de Castelló per pluges que poden arribar a 100 l/m2 en poques hores, i el nivell groc s’estén a València i al sud de la província castellonenca per ruixats intensos i tempestes.

La defensa d’Emilio Argüeso denuncia al CGPJ per no comunicar-li l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso ha denunciat davant el Defensor del Poble que el CGPJ haja fet públic a la premsa l’arxiu de les seues queixes contra la jutgessa de la DANA de Catarroja sense notificar-li formalment la resolució. Anuncien que impugnaran la decisió quan tinguen accés a l’acord complet.

Buñol reconeix Màxim Huerta com a Fill Adoptiu per la seua trajectòria cultural

El Ple de l’Ajuntament de Buñol ha nomenat l’escriptor i exministre de Cultura Màxim Huerta Fill Adoptiu del municipi, en reconeixement al seu vincle personal i a la seua aportació a la vida cultural local. El guardó destaca també el paper de la Llibreria de Doña Leo com a focus literari i motor de la Festa del Llibre.

El decret Mari Carmen, entre els titulars i la realitat de l’habitatge

Albert Llueca valora el decret Mari Carmen com a resposta a la crisi residencial i a la necessitat d'un habitatge digne.

La IA impulsa la transformació del teixit empresarial valencià, segons Jordi Sevilla

L’exministre Jordi Sevilla ha destacat a València la transformació del teixit empresarial valencià gràcies a la intel·ligència artificial i la digitalització, i ha advertit d’un cicle econòmic menys generós. Íñigo de la Serna ha reclamat reformes estructurals i més educació i formació per a reforçar la productivitat i la competitivitat d’Espanya i d’Europa.

València distingix Ceuta i els futbolistes valencians campions del món

El ple de l'Ajuntament de València ha aprovat els Honors i Distincions de 2026, amb una Medalla d'Honor excepcional per a Ceuta i títols per als futbolistes Ferran Torres i Alejandro Grimaldo, campions del món amb Espanya.