23.7 C
València
Dilluns, 9 juny, 2025

La reina Letícia impressiona amb el seu ‘look’ en Corea

La reina Letícia a la seva visita institucional a Corea

La reina Letícia en la seua visita institucional a Corea | GTRES

 

- Advertisement -Telegram València Diari

El rei Felip VI i la reina Letícia han estat en Seül, en la República de Corea, en un viatge d’estat ràpid i han visitat els llocs més emblemàtics de la ciutat i han sigut rebuts pels governants del país. Es tracta d’un viatge de marcat perfil econòmic que pretén unir encara més l’economia dels dos països; no debades, la República de Corea és el tercer país en exportacions d’Espanya, per darrere de la Xina i el Japó.

  

La reina presumix del seu joier en Corea

Letícia ha fascinat com sempre amb la seua presència i amb un cuidat estilisme, triant un vestit blanc de llarg midi de la firma Hugo Boss per a baixar de l’avió, un conjunt arredonit per unes arracades de diamants. 

 

Posteriorment, en el moment de la cerimònia de benvinguda i l’ofrena floral en el cementeri nacional de Seül, la reina ha canviat d’estilisme i ha sorprés amb un vestit d’estampat floral de Carolina Herrera amb tons blaus, verds i liles i de màniga francesa, que ha combinat amb una bossa de mà de Magrit i unes arracades d’allò més vistoses de safirs i diamants que ja va estrenar durant el 40é aniversari de la Constitució.

 

Els reis han estat acompanyats del ministre d’exteriors Josep Borrell en el viatge d’Estat, i el rei Felip VI té previst participar en una cimera que reunirà a grans companyies internacionals com LG Electronics, Hyundai o Samsung, amb el president de Corea Moon Jae-in. Per la seua part, la reina Letícia es reunirà amb els membres de les start-ups més importants relacionades amb la sanitat, l’educació i l’àrea social.

 

La reina Letícia a la seva visita institucional a Corea

La reina Letícia amb el seu vestit espectacular en Corea   | GTRES

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Videojocs en línia: un caldo de cultiu per a l’assetjament sexual i conductes tòxiques

Un estudi revela que el 20% dels jugadors en línia patixen assetjament sexual, afectant especialment dones, comunitat LGBTQIA+ i jugadors majors.

Carlos Mazón exposarà en Les Corts la seua gestió de la DANA i la Conferència de Presidents

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, compareixerà en Les Corts per a explicar la gestió de la DANA del 29 d'octubre i els resultats de l'última Conferència de Presidents a Barcelona.

35 Vespas Danyades per la DANA a València Troben Nova Llar a Valladolid

Una col·lecció de 35 motos clàssiques Vespa afectades per inundacions a València es traslladen a un museu a Valladolid. El projecte contempla una exposició i posterior restauració.

Aturs de taxis a València durant la nit de Sant Joan i tots els dissabtes de juliol per la política tarifària

La Federació del Taxi de València convoca aturs nocturns en protesta per la política tarifària. La vaga comença en la nit de Sant Joan i es repetirà tots els dissabtes de juliol.

Ciutadans col·laboren per a desencriptar carta del segle XVI dels Borgia i revelen secrets històrics

La col·laboració ciutadana va permetre desxifrar una carta encriptada del segle XVI vinculada a la família Borgia, revelant temes eclesiàstics i revolucions històriques.

Soledad Sevilla ingressa en la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Ferran reflexionant sobre l’art i la bellesa

La pintora Soledad Sevilla s'incorpora a la Reial Acadèmia de Sant Ferran amb un discurs que destaca l'art com a experiència estètica i el compromís amb la bellesa transformadora.

Compromís decidix el seu futur dins del grup parlamentari Sumar després de desacords interns

Compromís es reunix per a decidir si continua en el grup Sumar en el Congrés després de desacords sobre la comissió d'investigació de la dana d'octubre.

El català en Valéncia fomenta el castellà

El català a València és més que una llengua; és una part essencial de la nostra identitat. Coneix els desafiaments actuals.