El controvertit ‘look’ de la reina Letícia durant una cerimònia en el Japó

La reina Letícia ha tornat a ser notícia pel seu 'look', durant la seua presència en l'entronització de Naruhito. En este cas, la reina ha volgut fer un homenatge al país nipó amb la seua vestimenta.

  

El llarg vestit floral de seda Letícia ha sigut el principal protagonista durant la cerimònia celebrada en el Japó, a causa de l'originalitat dels colors, un fons verd amb estampat d'hortènsies en tons rosats amb un cinturó incorporat. El seu 'look' ha estat complementat per un tocat de diadema i unes joies, les gemmes de Victòria Eugènia i les maragdes de la seua sogra, la reina Sofia.

 

 

339 euros és el preu del vestit

La cerimònia ha sigut en el Palau Imperial, lloc que acull els fastos per l'entronització del que serà l'emperador número 126 del Japó. En l'acte, les dones havien de portar un vestit llarg, ja que és la tradició japonesa. Davant d'eixe requisit es va crear una gran expectació per vore la vestimenta de la reina, ja que en les últimes aparicions públiques sorprenia amb vestits casual i relativament barats. El vestit que la reina ha lluït en el Japó està valorat en 339 euros, sense contar els complements.

  

A més, la dona de Felip VI ha recuperat la banda de l'ordre japonesa de la Preciosa Corona, un obsequi que va rebre durant la seua Visita d'Estat al Japó en la primavera de 2017.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.

Condemnat a més de dos anys de presó un policia que va fingir el robatori de la seua moto per a cobrar l’assegurança

L'Audiència Provincial de València imposa dos anys i un mes de presó a un agent que va fingir el robatori de la seua motocicleta per a cobrar més de 13.200 euros del segur, encara que la pena queda suspesa.