El controvertit ‘look’ de la reina Letícia durant una cerimònia en el Japó

La reina Letícia ha tornat a ser notícia pel seu 'look', durant la seua presència en l'entronització de Naruhito. En este cas, la reina ha volgut fer un homenatge al país nipó amb la seua vestimenta.

  

El llarg vestit floral de seda Letícia ha sigut el principal protagonista durant la cerimònia celebrada en el Japó, a causa de l'originalitat dels colors, un fons verd amb estampat d'hortènsies en tons rosats amb un cinturó incorporat. El seu 'look' ha estat complementat per un tocat de diadema i unes joies, les gemmes de Victòria Eugènia i les maragdes de la seua sogra, la reina Sofia.

 

 

339 euros és el preu del vestit

La cerimònia ha sigut en el Palau Imperial, lloc que acull els fastos per l'entronització del que serà l'emperador número 126 del Japó. En l'acte, les dones havien de portar un vestit llarg, ja que és la tradició japonesa. Davant d'eixe requisit es va crear una gran expectació per vore la vestimenta de la reina, ja que en les últimes aparicions públiques sorprenia amb vestits casual i relativament barats. El vestit que la reina ha lluït en el Japó està valorat en 339 euros, sense contar els complements.

  

A més, la dona de Felip VI ha recuperat la banda de l'ordre japonesa de la Preciosa Corona, un obsequi que va rebre durant la seua Visita d'Estat al Japó en la primavera de 2017.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.