18.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

El detall del vídeo de la reina Letícia que ha passat desapercebut

La reina Letizia al vídeo viral

Captura de pantalla del vídeo viral de la reina Letícia | Twitter

 

El passat divendres va ser un dia molt especial per la Família Reial. Els reis, la infanta Sofia, la princesa Elionor i la reina emèrita, Sofia, van anar fins a Oviedo per a la cerimònia d’entrega dels Premis Princesa d’Astúries.

 

La princesa va emocionar als seus pares i iaia en un discurs, en què es va oblidar de mencionar al rei Joan Carles. El rei emèrit va ser l’únic membre de la Família Reial al qui Elionor no va citar.

 

La reina Letícia, protagonista de la nit

Però, sense dubte, el moment més comentat de l’acte va ser protagonitzat per la reina Letícia. Justet quan la càmera va fer un primer pla sobre ella, la reina va deixar escapar un curiós somriure que no va passar desapercebut en les xarxes socials.

 

El vídeo ha sigut objecte de molts comentaris, sobretot en Twitter. Allà, una usuària va fer el seu tuit viral quan va ressaltar un detall que havia passat desapercebut entre el destacable somriure.

 

 «La lluentor que canvia d’ull quan somriu?» escriu la usuària. Una pregunta que s’ha fet viral i que, ara per ara, compta amb més d’11.100 retuits i més de 71.100 m’agrada a la xarxa.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cepeda va assegurar que l’Elx està capacitat i apunta a l’Espanyol per a frenar la mala ratxa

El xilé va defendre que l'equip està preparat per a revertir la mala dinàmica i va demanar passar pàgina després de la derrota a Bilbao. Va assenyalar el dol a casa davant l'Espanyol com a opció immediata per a sumar i allunyar el descens.

Harbert Kibet firma la millor marca mundial de 2026 en el 10K de Castelló; Schrub i Keith, rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any. Yann Schrub (26:43) i Megan Keith (30:07) van batre els rècords d'Europa. Caroline Makandi va guanyar en dones amb 29:34.

Tres detinguts a Almoradí per robatoris amb violència i furts en vehicles

Guàrdia Civil i Policia Local han arrestat a tres hòmens d'entre 19 i 29 anys per una sèrie de robatoris amb violència, robatoris amb força i furts a la Vega Baixa. Els fets, vinculats mitjançant cambres i testimonis, van derivar en detencions el 7 i 8 de febrer; els sospitosos van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La UMH desenrotlla un prototip que automatitza l’unflat en angioplàsties

Intara, creat amb suport del Parc Científic de la UMH per la start-up Valux Medical, regula de manera automàtica la pressió de la pilota en angioplàsties i entra en validació. El dispositiu, basat en IA, apunta a reduir la variabilitat del procediment i a millorar la seguretat del pacient.

Kibet firma la millor marca mundial de l’any en el 10K de Castelló; Schrub i Megan Keith baten rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any 2026. Yann Schrub i Megan Keith van firmar rècords d'Europa; Caroline Makandi va guanyar en dones

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.