El detall del vídeo de la reina Letícia que ha passat desapercebut

La reina Letizia al vídeo viral

Captura de pantalla del vídeo viral de la reina Letícia | Twitter

 

El passat divendres va ser un dia molt especial per la Família Reial. Els reis, la infanta Sofia, la princesa Elionor i la reina emèrita, Sofia, van anar fins a Oviedo per a la cerimònia d’entrega dels Premis Princesa d’Astúries.

 

La princesa va emocionar als seus pares i iaia en un discurs, en què es va oblidar de mencionar al rei Joan Carles. El rei emèrit va ser l’únic membre de la Família Reial al qui Elionor no va citar.

 

La reina Letícia, protagonista de la nit

Però, sense dubte, el moment més comentat de l’acte va ser protagonitzat per la reina Letícia. Justet quan la càmera va fer un primer pla sobre ella, la reina va deixar escapar un curiós somriure que no va passar desapercebut en les xarxes socials.

 

El vídeo ha sigut objecte de molts comentaris, sobretot en Twitter. Allà, una usuària va fer el seu tuit viral quan va ressaltar un detall que havia passat desapercebut entre el destacable somriure.

 

 «La lluentor que canvia d’ull quan somriu?» escriu la usuària. Una pregunta que s’ha fet viral i que, ara per ara, compta amb més d’11.100 retuits i més de 71.100 m’agrada a la xarxa.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.