El detall del vídeo de la reina Letícia que ha passat desapercebut

La reina Letizia al vídeo viral

Captura de pantalla del vídeo viral de la reina Letícia | Twitter

 

El passat divendres va ser un dia molt especial per la Família Reial. Els reis, la infanta Sofia, la princesa Elionor i la reina emèrita, Sofia, van anar fins a Oviedo per a la cerimònia d’entrega dels Premis Princesa d’Astúries.

 

La princesa va emocionar als seus pares i iaia en un discurs, en què es va oblidar de mencionar al rei Joan Carles. El rei emèrit va ser l’únic membre de la Família Reial al qui Elionor no va citar.

 

La reina Letícia, protagonista de la nit

Però, sense dubte, el moment més comentat de l’acte va ser protagonitzat per la reina Letícia. Justet quan la càmera va fer un primer pla sobre ella, la reina va deixar escapar un curiós somriure que no va passar desapercebut en les xarxes socials.

 

El vídeo ha sigut objecte de molts comentaris, sobretot en Twitter. Allà, una usuària va fer el seu tuit viral quan va ressaltar un detall que havia passat desapercebut entre el destacable somriure.

 

 «La lluentor que canvia d’ull quan somriu?» escriu la usuària. Una pregunta que s’ha fet viral i que, ara per ara, compta amb més d’11.100 retuits i més de 71.100 m’agrada a la xarxa.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.