El detall del vídeo de la reina Letícia que ha passat desapercebut

La reina Letizia al vídeo viral

Captura de pantalla del vídeo viral de la reina Letícia | Twitter

 

El passat divendres va ser un dia molt especial per la Família Reial. Els reis, la infanta Sofia, la princesa Elionor i la reina emèrita, Sofia, van anar fins a Oviedo per a la cerimònia d’entrega dels Premis Princesa d’Astúries.

 

La princesa va emocionar als seus pares i iaia en un discurs, en què es va oblidar de mencionar al rei Joan Carles. El rei emèrit va ser l’únic membre de la Família Reial al qui Elionor no va citar.

 

La reina Letícia, protagonista de la nit

Però, sense dubte, el moment més comentat de l’acte va ser protagonitzat per la reina Letícia. Justet quan la càmera va fer un primer pla sobre ella, la reina va deixar escapar un curiós somriure que no va passar desapercebut en les xarxes socials.

 

El vídeo ha sigut objecte de molts comentaris, sobretot en Twitter. Allà, una usuària va fer el seu tuit viral quan va ressaltar un detall que havia passat desapercebut entre el destacable somriure.

 

 «La lluentor que canvia d’ull quan somriu?» escriu la usuària. Una pregunta que s’ha fet viral i que, ara per ara, compta amb més d’11.100 retuits i més de 71.100 m’agrada a la xarxa.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.