30.7 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

Renfe i Metrovalencia reprenen el servei amb alteracions mentre el TRAM d’Alacant circula amb normalitat

Renfe i Metrovalencia han représ este dimarts els seus serveis ferroviaris després d’haver-se restablit parcialment el subministrament elèctric. Tot i això, encara hi ha alteracions en diverses línies, especialment en les freqüències de pas. Per contra, el TRAM d’Alacant ja circula amb total normalitat.

Renfe ha informat que el restabliment dels serveis serà progressiu al llarg de la jornada, depenent de la recuperació de la tensió elèctrica en els trams afectats. En el cas de Cercanías València, les línies C2 (València-Moixent) i C6 (València-Castelló) funcionen amb una freqüència reduïda d’un tren per hora. La línia C1 (València-Gandia) continua sense tensió entre Silla i Gandia, i Cercanías Alacant tampoc opera en les primeres hores del dia.

- Advertisement -Telegram València Diari

Les línies d’alta velocitat i llarga distància Madrid-València/Múrcia/Alacant han représ la seua activitat des del primer moment, però l’Euromed Barcelona-Alacant roman suprimit fins a nou avís.

Renfe ha comunicat que els viatgers afectats poden sol·licitar la devolució o canvi del bitllet sense cap cost addicional als seus canals de venda habituals. També ha indicat que els passatgers poden acudir a les estacions per ser reubicats segons disponibilitat.

Metrovalencia, per la seua banda, ha obert les estacions de metro i tramvia des de primera hora del matí. La línia L10 ha recuperat el servei i el primer tren ha eixit a les 8:29 h des de l’estació d’Alacant. No obstant això, les línies L1 i L2 continuen interrompudes per problemes de tensió, i la L7 no circula; es requerix transbord a Ángel Guimerà i Alameda.

Els viatgers amb destinació Marítim han de fer transbord a Alameda. A més, els autobusos llançadora des de Paiporta i Picanya operen des de l’estació de Safranar.

Esta situació reflectix la complexitat de la represa del transport ferroviari després d’una incidència elèctrica massiva, i l’esforç conjunt per part de Renfe, Metrovalencia i TRAM per restablir la mobilitat amb la màxima celeritat.

Últimes notícies

Urbania i Selene lideren el XXVI Trofeu SM la Reina de Vela a València

Urbania, Selene i altres embarcacions destacades lideren el XXVI Trofeu SM la Reina a València, una regata internacional amb gran presència d'experts i països.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.