12.4 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Tres ferits en un accident en la V-21 a l’altura de Massalfassar

 

Dos cotxes destrossats després d'un accident

En l’accident s’han vist implicats dos cotxes | Bombers de València

ACTUALITZAT a les 15.35 hores. Tres persones han resultat ferides en l’accident entre dos cotxes en la V-21 a l’altura de Massalfassar, en la comarca de l’Horta Nord (València), d’este matí de dissabte, segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Les víctimes són un xic de 37 anys, que ha sigut traslladat a l’Hospital Clínic de València en una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per politraumatismes; un ancià, de 82 anys, a qui una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) ha traslladat al mateix hospital per policontusions; i un xic, de 37 anys, que ha sigut traslladat en una ambulància convencional, sense personal mèdic, al mateix centre.

 

També s’han traslladat fins al lloc dels fets tres dotacions de bombers dels parcs de Moncada, la Pobla de Farnals i Sagunt que han hagut de traure de la part de darrere d’un dels cotxes a un dels ferits.

 

Retencions entre Massalfassar i Alboraia

28/12/2019 a les 12.13 hores. Un xoc entre dos cotxes està provocant este matí de dissabte retencions de fins a cinc quilòmetres en l’autovia V-21 a l’altura de Massalfassar, en la comarca de l’Horta Nord (València), ja que hi ha dos carrils tallats mentres es retiren les peces de la via.

 

Cartell en la V-21 a l'altura de Massalfassar, en l'Horta Nord (València)

L’accident s’ha produït en la V-21 a l’altura de Massalfassar | Google Maps

 

Segons han informat fonts de Trànsit, l’accident s’ha produït sobre les 10.30 hores en el quilòmetre 9,5 de la V-21 en direcció cap a Castelló i encara que no hi ha hagut que lamentar morts ha sigut necessari tallar el carril dret i central de la via. Els quatre quilòmetres de retencions, entre els km 9 i 14, es localitzen entre Alboraia i Massalfassar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Avís groc este dijous per ratxes de 80 km/h a Castelló, València i Alacant

Aemet ha establit avís groc per a este dijous per vent de l'oest amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló, València i Alacant, i per onatge en la costa.

El vent de ponent dispara hui les màximes en la Comunitat fins a 24 graus

Ratxes molt fortes de l'oest impulsen un ascens tèrmic fins a valors primaverals. A última hora baixarà la cota de neu i demà s'espera un descens de temperatures.

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.