Una conductora borratxa es queda adormida mentres la filla, de 5 anys, passeja per l’autovia de Torrent

Autovia CV-366 en direcció Torrent, l'Horta (València)

El cotxe estava parat a un km de la rotonda d’entrada a Torrent | Google Maps

Una dona ha sigut detinguda per la Policia de Torrent després de quedar-se adormida dins del cotxe en plena autovia, mentres la seua filla, de només 5 anys, caminava pel voral de la via CV-366, en direcció cap a la localitat de l’Horta de València. A demés, la dona anava beguda.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets es van produir el passat dia de Nadal per la nit, cap a les 22 hores, quan una altra conductora va vore el cotxe parat en el voral, tot i que envaint la via, i va anar a avisar a la Policia de Torrent pel risc de què es produïra un accident. 

 

Una patrulla va acudir ràpidament al lloc a on es trobava el vehicle, a un quilòmetre de la rotonda d’entrada a la localitat. En arribar, els agents van vore a una xiqueta molt menuda caminant a soles pel voral i plorant. Davant del risc d’atropellament, un dels agents va anar ràpidament a agarrar-la i posar-la dins del cotxe policial.

 

La dona es negà a sotmetre’s al test d’alcoholèmia

Mentrestant, l’altre agent es va arrimar al cotxe, un BMW negre, que tenia les finestres entelades, per a vore si hi havia algú dins i es va trobar amb la mare de la xiqueta dormint. En despertar-la, es va donar compte de què es trobava en un clar estat d’haver begut alcohol i li va demanar explicacions.

 

Des d’un principi, l’ara detinguda, va mostrar una actitud molt passiva, contestant a l’agent: «no em dona la gana» o «vullc anar-me’n a ma casa», quan li va demanar que se sotmetera a un test d’alcoholèmia, una volta ja havia arribat una patrulla de la Policia Nacional.

 

La xiqueta pràcticament no va parlar amb els policies, només deia «ma mare està maleta». La dona va ser detinguda i traslladada a la comissaria de la Policia Nacional de Torrent, acusada d’un delicte contra la seguretat viària, i la xiqueta a casa de la seua iaia, mentres veia un capítol de Peppa Pig en el mòbil d’uns dels agents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.