Una conductora borratxa es queda adormida mentres la filla, de 5 anys, passeja per l’autovia de Torrent

Autovia CV-366 en direcció Torrent, l'Horta (València)

El cotxe estava parat a un km de la rotonda d’entrada a Torrent | Google Maps

Una dona ha sigut detinguda per la Policia de Torrent després de quedar-se adormida dins del cotxe en plena autovia, mentres la seua filla, de només 5 anys, caminava pel voral de la via CV-366, en direcció cap a la localitat de l’Horta de València. A demés, la dona anava beguda.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets es van produir el passat dia de Nadal per la nit, cap a les 22 hores, quan una altra conductora va vore el cotxe parat en el voral, tot i que envaint la via, i va anar a avisar a la Policia de Torrent pel risc de què es produïra un accident. 

 

Una patrulla va acudir ràpidament al lloc a on es trobava el vehicle, a un quilòmetre de la rotonda d’entrada a la localitat. En arribar, els agents van vore a una xiqueta molt menuda caminant a soles pel voral i plorant. Davant del risc d’atropellament, un dels agents va anar ràpidament a agarrar-la i posar-la dins del cotxe policial.

 

La dona es negà a sotmetre’s al test d’alcoholèmia

Mentrestant, l’altre agent es va arrimar al cotxe, un BMW negre, que tenia les finestres entelades, per a vore si hi havia algú dins i es va trobar amb la mare de la xiqueta dormint. En despertar-la, es va donar compte de què es trobava en un clar estat d’haver begut alcohol i li va demanar explicacions.

 

Des d’un principi, l’ara detinguda, va mostrar una actitud molt passiva, contestant a l’agent: «no em dona la gana» o «vullc anar-me’n a ma casa», quan li va demanar que se sotmetera a un test d’alcoholèmia, una volta ja havia arribat una patrulla de la Policia Nacional.

 

La xiqueta pràcticament no va parlar amb els policies, només deia «ma mare està maleta». La dona va ser detinguda i traslladada a la comissaria de la Policia Nacional de Torrent, acusada d’un delicte contra la seguretat viària, i la xiqueta a casa de la seua iaia, mentres veia un capítol de Peppa Pig en el mòbil d’uns dels agents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.

Aagesen alerta del risc extrem d’incendis i carrega contra els bulos sobre els focs

Sara Aagesen reclama prudència davant un risc molt alt d’incendis per la possible quarta ona de calor i critica com una irresponsabilitat política els bulos sobre l’origen dels focs.

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.