13.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Quatre policies locals li salven la vida a un xic de Torrent

Agents de la Policia Local de Torrent

Quatre agents de la Policia Local li salven la vida a un xic de Torrent | Policia Local de Torrent

Quatre agents de la Policia Local de Torrent, en la comarca de l’Horta de València, li han salvat la vida a un veí de la localitat de 31 anys. Els fets es van produir divendres passat quan el xic, que porta un marcapassos des de menut pels problemes de cor que patix, va entrar en parada cardíaca.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el xic va entrar en parada i pràcticament no respirava, pel que la família el va donar per mort. Tot i això, els quatre agents que van acudir al lloc dels fets cap a les 5.30 del matí van intentar reanimar-lo mentres el Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) arribava.

 

Els policies li van alliberar les vies respiratòries, el van col·locar en una posició adequada per a que no s’ofegara i el van reanimar. Una volta van arribar els efectius mèdics del SAMU van continuar amb la reanimació cardiopulmonar. Una volta estabilitzat, el SAMU el va traslladar a l’Hospital General de València, a on es va quedar ingressat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

RTVE prepara el Benidorm Fest més potent amb Chanel en la final

RTVE ultima la quinta edició del Benidorm Fest amb Chanel com a artista convidada en la final del 14 de febrer. La cadena reforça presentadors, cartell i imatge.

Indonèsia apura l’operatiu per a trobar al xiquet valencià desaparegut en Komodo

Els equips de rescat a Indonèsia apuren el termini que acaba el divendres al migdia després de 14 jornades sense resultats. El mal temps i els corrents dificulten la busca.

Detinguts a Castelló una empleada de farmàcia i la seua parella per suplantar a un pacient oncològic

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a una treballadora de farmàcia i a la seua parella per suplantar a un pacient oncològic i fer-se amb un fàrmac subvencionat. Van manipular registres per a simular una dispensació correcta i el medicament no va arribar al verdader destinatari.

El jutge accepta la renúncia de l’advocat de Ábalos però li ordena acudir a la vista sobre la seua presó

Leopoldo Puente accepta la renúncia de Carlos Bautista però manté la seua compareixença el dia 15 per al recurs contra la presó provisional. Ábalos té cinc dies per a designar nou lletrat o se'l nomenarà un d'ofici.

FAMPA denúncia 9é en aules de la zona dana per falta de climatització

FAMPA-València ha denunciat que en centres educatius afectats per la dana s'aconseguixen fins a 9é en plena onada de fred. Reclama solucions urgents davant fallades de calefacció i de la xarxa elèctrica.

El Govern demana al PP donar suport al nou model de finançament perquè totes les comunitats guanyen

L'Executiu ha defés que la seua proposta de finançament autonòmic beneficia a tots els territoris i ha instat el PP a recolzar-la. ERC ha parlat de 4.700 milions addicionals per a Catalunya, xifra que Moncloa no ha confirmat a l'espera del pla que presentarà Hisenda.

El Govern defén que totes les comunitats guanyen amb el nou model de finançament autonòmic

Óscar López ha assegurat que el sistema reportarà més recursos a totes les autonomies i ha advertit que han d'arribar a la ciutadania, no a negocis privats.

2025 tanca amb 94 morts en les carreteres de la Comunitat Valenciana, 16 menys que en 2024

La Comunitat Valenciana va registrar 94 morts en carretera en 2025, 16 menys que en 2024. El descens coincidix amb més desplaçaments i amb una taxa de sinistres més baixa.