Quatre policies locals li salven la vida a un xic de Torrent

Agents de la Policia Local de Torrent

Quatre agents de la Policia Local li salven la vida a un xic de Torrent | Policia Local de Torrent

Quatre agents de la Policia Local de Torrent, en la comarca de l’Horta de València, li han salvat la vida a un veí de la localitat de 31 anys. Els fets es van produir divendres passat quan el xic, que porta un marcapassos des de menut pels problemes de cor que patix, va entrar en parada cardíaca.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el xic va entrar en parada i pràcticament no respirava, pel que la família el va donar per mort. Tot i això, els quatre agents que van acudir al lloc dels fets cap a les 5.30 del matí van intentar reanimar-lo mentres el Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) arribava.

 

Els policies li van alliberar les vies respiratòries, el van col·locar en una posició adequada per a que no s’ofegara i el van reanimar. Una volta van arribar els efectius mèdics del SAMU van continuar amb la reanimació cardiopulmonar. Una volta estabilitzat, el SAMU el va traslladar a l’Hospital General de València, a on es va quedar ingressat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla