5.8 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Quatre policies locals li salven la vida a un xic de Torrent

Agents de la Policia Local de Torrent

Quatre agents de la Policia Local li salven la vida a un xic de Torrent | Policia Local de Torrent

Quatre agents de la Policia Local de Torrent, en la comarca de l’Horta de València, li han salvat la vida a un veí de la localitat de 31 anys. Els fets es van produir divendres passat quan el xic, que porta un marcapassos des de menut pels problemes de cor que patix, va entrar en parada cardíaca.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el xic va entrar en parada i pràcticament no respirava, pel que la família el va donar per mort. Tot i això, els quatre agents que van acudir al lloc dels fets cap a les 5.30 del matí van intentar reanimar-lo mentres el Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) arribava.

 

Els policies li van alliberar les vies respiratòries, el van col·locar en una posició adequada per a que no s’ofegara i el van reanimar. Una volta van arribar els efectius mèdics del SAMU van continuar amb la reanimació cardiopulmonar. Una volta estabilitzat, el SAMU el va traslladar a l’Hospital General de València, a on es va quedar ingressat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.