Quatre policies locals li salven la vida a un xic de Torrent

Agents de la Policia Local de Torrent

Quatre agents de la Policia Local li salven la vida a un xic de Torrent | Policia Local de Torrent

Quatre agents de la Policia Local de Torrent, en la comarca de l’Horta de València, li han salvat la vida a un veí de la localitat de 31 anys. Els fets es van produir divendres passat quan el xic, que porta un marcapassos des de menut pels problemes de cor que patix, va entrar en parada cardíaca.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el xic va entrar en parada i pràcticament no respirava, pel que la família el va donar per mort. Tot i això, els quatre agents que van acudir al lloc dels fets cap a les 5.30 del matí van intentar reanimar-lo mentres el Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) arribava.

 

Els policies li van alliberar les vies respiratòries, el van col·locar en una posició adequada per a que no s’ofegara i el van reanimar. Una volta van arribar els efectius mèdics del SAMU van continuar amb la reanimació cardiopulmonar. Una volta estabilitzat, el SAMU el va traslladar a l’Hospital General de València, a on es va quedar ingressat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.

L’aeroport de Castelló bat rècord al juliol amb quasi 50.000 passatgers

L’aeroport de Castelló ha tancat el juliol amb 49.250 passatgers, el millor registre mensual de la seua història, i encadena un creixement sostingut que fa preveure un nou rècord anual el 2026.

Més de 7.200 milions del Pla de Recuperació arriben ja a la Comunitat Valenciana

El Pla de Recuperació ha mobilitzat 7.208 milions d’euros a la Comunitat Valenciana fins al 30 de juny, amb 166.064 beneficiaris i inversions clau en ferrocarrils, ports, carreteres, indústria i transició verda.

Consell per a vore l’eclipsi del 12 d’agost sense fer-se mal als ulls

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de vore amb gafes certificades, comprades en canals oficials, i mantindre-les sempre posades durant l’observació.

Castelló concentra 46 projectes renovables amb 19 milions en ajudes estatals

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha concedit 19,36 milions d’euros a 46 projectes d’energies renovables i emmagatzematge a la província de Castelló, majoritàriament d’autoconsum col·lectiu amb participació de consumidors vulnerables.

Quasi una de cada tres persones és estrangera a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha concentrat el 18,2 % de les més de 530.000 persones nascudes a l’estranger arribades a Espanya en l’últim any, i ja té un 26,2 % de població estrangera resident.

El PPCV reclama al Govern un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana al setembre

El PPCV considera que l’ajornament del Consell de Política Fiscal i Financera dona temps al Govern per a presentar en setembre una proposta de nou finançament autonòmic que siga justa per a la Comunitat Valenciana, amb fons de nivellació i abordatge del deute històric.
FILMOTECA D'ESTIU