Quatre policies locals li salven la vida a un xic de Torrent

Agents de la Policia Local de Torrent

Quatre agents de la Policia Local li salven la vida a un xic de Torrent | Policia Local de Torrent

Quatre agents de la Policia Local de Torrent, en la comarca de l’Horta de València, li han salvat la vida a un veí de la localitat de 31 anys. Els fets es van produir divendres passat quan el xic, que porta un marcapassos des de menut pels problemes de cor que patix, va entrar en parada cardíaca.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el xic va entrar en parada i pràcticament no respirava, pel que la família el va donar per mort. Tot i això, els quatre agents que van acudir al lloc dels fets cap a les 5.30 del matí van intentar reanimar-lo mentres el Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) arribava.

 

Els policies li van alliberar les vies respiratòries, el van col·locar en una posició adequada per a que no s’ofegara i el van reanimar. Una volta van arribar els efectius mèdics del SAMU van continuar amb la reanimació cardiopulmonar. Una volta estabilitzat, el SAMU el va traslladar a l’Hospital General de València, a on es va quedar ingressat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’interior nord-americà-alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan i amb experiència destacada en l’ACB.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.