Dos ferits en una baralla en un bar de Torrent

Begudes alcohòliques apilades en la barra d'un bar

Els dos participants en la baralla van començar a discutir per la vesprada | Pixabay

Dos hòmens han resultat ferits després d’una brutal baralla entre els dos en un bar de Torrent, en la comarca de l’Horta de València. La baralla es va produir la matinada d’este diumenge, cap a la una, en un bar entre els carrers de l’Arxipreste Navarro Nogueroles i de l’Estació.

 

Segons han informat fonts policials a ‘Las Provincias’, un d’ells ha resultat ferit de gravetat després d’una discussió que ja va començar per la vesprada i es va allargar fins a la matinada, acabant en una baralla a colps. Un d’ells li tirà una pedra a l’altre, que acabà impactant-li en el front i necessità quatre punts de sutura.

 

El ferit, lluny de voler deixar la baralla allà, li pegà al seu atacant amb una ferramenta en el cap, provocant-li greus ferides obertes en el crani. La baralla no es va quedar en este punt i dos amics més acabaren en terra fins que una dona es va clavar enmig de la trifulga.

 

Els allà presents van avisar a la Policia i ràpidament es van presentar diferents patrulles de la Policia Local i Nacional. Un dels participants en la baralla va ser detingut mentres que l’altre va ser traslladat a l’Hospital General de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.