20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Dos ferits en una baralla en un bar de Torrent

Begudes alcohòliques apilades en la barra d'un bar

Els dos participants en la baralla van començar a discutir per la vesprada | Pixabay

Dos hòmens han resultat ferits després d’una brutal baralla entre els dos en un bar de Torrent, en la comarca de l’Horta de València. La baralla es va produir la matinada d’este diumenge, cap a la una, en un bar entre els carrers de l’Arxipreste Navarro Nogueroles i de l’Estació.

 

Segons han informat fonts policials a ‘Las Provincias’, un d’ells ha resultat ferit de gravetat després d’una discussió que ja va començar per la vesprada i es va allargar fins a la matinada, acabant en una baralla a colps. Un d’ells li tirà una pedra a l’altre, que acabà impactant-li en el front i necessità quatre punts de sutura.

 

El ferit, lluny de voler deixar la baralla allà, li pegà al seu atacant amb una ferramenta en el cap, provocant-li greus ferides obertes en el crani. La baralla no es va quedar en este punt i dos amics més acabaren en terra fins que una dona es va clavar enmig de la trifulga.

 

Els allà presents van avisar a la Policia i ràpidament es van presentar diferents patrulles de la Policia Local i Nacional. Un dels participants en la baralla va ser detingut mentres que l’altre va ser traslladat a l’Hospital General de València.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista

L'Ajuntament de València ha guardat un minut de silenci a les 12 en repulsa per l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El crim, comés per la seua exparella de 70 anys, la convertix en la sèptima víctima mortal de 2026.

Pérez Llorca assegura que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després del cas d’Alacant

Pérez Llorca ha defés que la Generalitat controla i intensifica la inspecció en l'adjudicació de vivendes protegides després del cas d'Alacant. Ha demanat tranquil·litat i ha reivindicat els avanços del Pla Viu.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere

El president ha reclamat unitat i comprensió per a combatre la violència de gènere i ha evitat entrar en dogmes ideològics, després del crim masclista de Benicàssim.

Avís groc el dimecres per ratxes de 80 km/h a l’interior d’Alacant i València

Aemet ha establit per a la vesprada del dimecres l'avís groc a l'interior d'Alacant i València per ratxes de fins a 80 km/h. També hi haurà avís per fenòmens costaners en el litoral sud de Castelló i en el nord de València amb vent de 50-60 km/h.

La plantilla de Aemet a València exigix millors retribucions i reforços

Treballadors i sindicats han exigit en una concentració millores salarials, més ocupació pública i una negociació real, davant vacants i sobrecàrrega de torns.

Dos adjudicataris renuncien a les vivendes públiques investigades a Alacant

Dos dels 140 adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde demana que els qui van rebre una vivenda de manera il·legítima la retornen.

El Suprem fixa que cridar a un immigrant ‘negre de merda’ és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat una condemna per dir 'negre de merda' i 'mico' a l'amo d'un bar a València i establix que eixos insults constituïxen delicte d'odi. La resolució manté presó, multa i inhabilitació i reforça que atacar per raça o nacionalitat és penalment rellevant.

València acull una Copa del Rei oberta en un Roig Arena imponent

El torneig arranca el dijous amb un quadre exigent, el retorn de Baskonia, Ricky Rubio i Xavi Pascual, i un ambient de ple en el nou Roig Arena.