Dos ferits en una baralla en un bar de Torrent

Begudes alcohòliques apilades en la barra d'un bar

Els dos participants en la baralla van començar a discutir per la vesprada | Pixabay

Dos hòmens han resultat ferits després d’una brutal baralla entre els dos en un bar de Torrent, en la comarca de l’Horta de València. La baralla es va produir la matinada d’este diumenge, cap a la una, en un bar entre els carrers de l’Arxipreste Navarro Nogueroles i de l’Estació.

 

Segons han informat fonts policials a ‘Las Provincias’, un d’ells ha resultat ferit de gravetat després d’una discussió que ja va començar per la vesprada i es va allargar fins a la matinada, acabant en una baralla a colps. Un d’ells li tirà una pedra a l’altre, que acabà impactant-li en el front i necessità quatre punts de sutura.

 

El ferit, lluny de voler deixar la baralla allà, li pegà al seu atacant amb una ferramenta en el cap, provocant-li greus ferides obertes en el crani. La baralla no es va quedar en este punt i dos amics més acabaren en terra fins que una dona es va clavar enmig de la trifulga.

 

Els allà presents van avisar a la Policia i ràpidament es van presentar diferents patrulles de la Policia Local i Nacional. Un dels participants en la baralla va ser detingut mentres que l’altre va ser traslladat a l’Hospital General de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.