Anuncios

Dos ferits en una baralla en un bar de Torrent

Begudes alcohòliques apilades en la barra d'un bar

Els dos participants en la baralla van començar a discutir per la vesprada | Pixabay

Dos hòmens han resultat ferits després d’una brutal baralla entre els dos en un bar de Torrent, en la comarca de l’Horta de València. La baralla es va produir la matinada d’este diumenge, cap a la una, en un bar entre els carrers de l’Arxipreste Navarro Nogueroles i de l’Estació.

 

Anuncios

Segons han informat fonts policials a ‘Las Provincias’, un d’ells ha resultat ferit de gravetat després d’una discussió que ja va començar per la vesprada i es va allargar fins a la matinada, acabant en una baralla a colps. Un d’ells li tirà una pedra a l’altre, que acabà impactant-li en el front i necessità quatre punts de sutura.

 

El ferit, lluny de voler deixar la baralla allà, li pegà al seu atacant amb una ferramenta en el cap, provocant-li greus ferides obertes en el crani. La baralla no es va quedar en este punt i dos amics més acabaren en terra fins que una dona es va clavar enmig de la trifulga.

 

Els allà presents van avisar a la Policia i ràpidament es van presentar diferents patrulles de la Policia Local i Nacional. Un dels participants en la baralla va ser detingut mentres que l’altre va ser traslladat a l’Hospital General de València.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios