Dos ferits en una baralla en un bar de Torrent

Begudes alcohòliques apilades en la barra d'un bar

Els dos participants en la baralla van començar a discutir per la vesprada | Pixabay

Dos hòmens han resultat ferits després d’una brutal baralla entre els dos en un bar de Torrent, en la comarca de l’Horta de València. La baralla es va produir la matinada d’este diumenge, cap a la una, en un bar entre els carrers de l’Arxipreste Navarro Nogueroles i de l’Estació.

 

Segons han informat fonts policials a ‘Las Provincias’, un d’ells ha resultat ferit de gravetat després d’una discussió que ja va començar per la vesprada i es va allargar fins a la matinada, acabant en una baralla a colps. Un d’ells li tirà una pedra a l’altre, que acabà impactant-li en el front i necessità quatre punts de sutura.

 

El ferit, lluny de voler deixar la baralla allà, li pegà al seu atacant amb una ferramenta en el cap, provocant-li greus ferides obertes en el crani. La baralla no es va quedar en este punt i dos amics més acabaren en terra fins que una dona es va clavar enmig de la trifulga.

 

Els allà presents van avisar a la Policia i ràpidament es van presentar diferents patrulles de la Policia Local i Nacional. Un dels participants en la baralla va ser detingut mentres que l’altre va ser traslladat a l’Hospital General de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Onzena reunió clau entre Educació i els sindicats en plena vaga indefinida del professorat

La Conselleria d'Educació i els cinc sindicats docents afronten este dilluns a València l'onzena reunió de la mesa sectorial, en la cinquena setmana de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari. Les organitzacions arriben amb dubtes sobre l'última proposta del Consell, que preveu una inversió de 3.388 milions en quatre anys.

La vivenda es dispara un 14,3 % fins a març en la Comunitat Valenciana

El preu de la vivenda augmenta un 12,9 % a Espanya en el primer trimestre de 2026 i arriba al 14,3 % en la Comunitat Valenciana, encadenant 44 trimestres seguits a l’alça i agreujant els problemes d’accés a l’habitatge.

La Unió de Consumidors reclama la devolució total de les entrades del Festival de Les Arts

La Unió de Consumidors de la Comunitat Valenciana exigix a l’organització del Festival de Les Arts que torne el 100 % de les entrades i abonaments, i que compense també els gastos de transport i allotjament de les persones afectades per la cancel·lació de la segona jornada i les incidències del primer dia.

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.