Ferit en rebre 13 punyalades del seu company de pis, de 21 anys, per una baralla en Alacant

Hospital General d'Alacant

Hospital General d’Alacant | Cedida

Un home va resultar ferit este divendres de matinada en la zona nord de la ciutat d’Alacant, en l’Alacantí, després de rebre 13 punyalades, per part del seu company de pis, de 21 anys i nacionalitat marroquina. 

 

Segons ha avançat el diari ‘información’, l’incident va tindre lloc en la vivenda dels dos companys, localitzat en el carrer Travertí. Segons pareix, van ser els agents de la Policia Nacional els que van trobar al jove ensangonat pel carrer i els va demanar ajuda

 

El jove, que no podia caminar, a causa de la gravetat de les ferides, va explicar als efectius de seguretat que el succés era conseqüència d’una baralla amb el seu company de pis. 

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), encara que el ferit va requerir una primera atenció per part dels policies, per a evitar que es dessagnara. 

 

El jove, que patia 13 punyalades, va ser traslladat fins a l’Hospital General d’Alacant, on va haver de ser operat d’urgència, però es desconeix el seu estat actual de salut.

 

Una patrulla va acudir fins al pis on s’havia produït l’incident, on va detindre al sospitós del suposat apunyalament.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.