5.1 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Ferit en rebre 13 punyalades del seu company de pis, de 21 anys, per una baralla en Alacant

Hospital General d'Alacant

Hospital General d’Alacant | Cedida

Un home va resultar ferit este divendres de matinada en la zona nord de la ciutat d’Alacant, en l’Alacantí, després de rebre 13 punyalades, per part del seu company de pis, de 21 anys i nacionalitat marroquina. 

 

Segons ha avançat el diari ‘información’, l’incident va tindre lloc en la vivenda dels dos companys, localitzat en el carrer Travertí. Segons pareix, van ser els agents de la Policia Nacional els que van trobar al jove ensangonat pel carrer i els va demanar ajuda

 

El jove, que no podia caminar, a causa de la gravetat de les ferides, va explicar als efectius de seguretat que el succés era conseqüència d’una baralla amb el seu company de pis. 

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), encara que el ferit va requerir una primera atenció per part dels policies, per a evitar que es dessagnara. 

 

El jove, que patia 13 punyalades, va ser traslladat fins a l’Hospital General d’Alacant, on va haver de ser operat d’urgència, però es desconeix el seu estat actual de salut.

 

Una patrulla va acudir fins al pis on s’havia produït l’incident, on va detindre al sospitós del suposat apunyalament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ensalada femenina i carn masculina: un estudi a Espanya i l’Equador confirma estereotips

Un estudi de la UPV a Espanya i l'Equador conclou que ensalades i fruites s'associen al femení i la carn al masculí. Els resultats apunten a estereotips que operen de manera inconscient i tenen implicacions en salut, màrqueting i I+D.

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.