Anuncios

Ferit en rebre 13 punyalades del seu company de pis, de 21 anys, per una baralla en Alacant

Hospital General d'Alacant

Hospital General d’Alacant | Cedida

Un home va resultar ferit este divendres de matinada en la zona nord de la ciutat d’Alacant, en l’Alacantí, després de rebre 13 punyalades, per part del seu company de pis, de 21 anys i nacionalitat marroquina. 

 

Anuncios

Segons ha avançat el diari ‘información’, l’incident va tindre lloc en la vivenda dels dos companys, localitzat en el carrer Travertí. Segons pareix, van ser els agents de la Policia Nacional els que van trobar al jove ensangonat pel carrer i els va demanar ajuda

 

El jove, que no podia caminar, a causa de la gravetat de les ferides, va explicar als efectius de seguretat que el succés era conseqüència d’una baralla amb el seu company de pis. 

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), encara que el ferit va requerir una primera atenció per part dels policies, per a evitar que es dessagnara. 

 

El jove, que patia 13 punyalades, va ser traslladat fins a l’Hospital General d’Alacant, on va haver de ser operat d’urgència, però es desconeix el seu estat actual de salut.

 

Una patrulla va acudir fins al pis on s’havia produït l’incident, on va detindre al sospitós del suposat apunyalament.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios