Ferit en rebre 13 punyalades del seu company de pis, de 21 anys, per una baralla en Alacant

Hospital General d'Alacant

Hospital General d’Alacant | Cedida

Un home va resultar ferit este divendres de matinada en la zona nord de la ciutat d’Alacant, en l’Alacantí, després de rebre 13 punyalades, per part del seu company de pis, de 21 anys i nacionalitat marroquina. 

 

Segons ha avançat el diari ‘información’, l’incident va tindre lloc en la vivenda dels dos companys, localitzat en el carrer Travertí. Segons pareix, van ser els agents de la Policia Nacional els que van trobar al jove ensangonat pel carrer i els va demanar ajuda

 

El jove, que no podia caminar, a causa de la gravetat de les ferides, va explicar als efectius de seguretat que el succés era conseqüència d’una baralla amb el seu company de pis. 

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), encara que el ferit va requerir una primera atenció per part dels policies, per a evitar que es dessagnara. 

 

El jove, que patia 13 punyalades, va ser traslladat fins a l’Hospital General d’Alacant, on va haver de ser operat d’urgència, però es desconeix el seu estat actual de salut.

 

Una patrulla va acudir fins al pis on s’havia produït l’incident, on va detindre al sospitós del suposat apunyalament.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.