Ferit en rebre 13 punyalades del seu company de pis, de 21 anys, per una baralla en Alacant

Hospital General d'Alacant

Hospital General d’Alacant | Cedida

Un home va resultar ferit este divendres de matinada en la zona nord de la ciutat d’Alacant, en l’Alacantí, després de rebre 13 punyalades, per part del seu company de pis, de 21 anys i nacionalitat marroquina. 

 

Segons ha avançat el diari ‘información’, l’incident va tindre lloc en la vivenda dels dos companys, localitzat en el carrer Travertí. Segons pareix, van ser els agents de la Policia Nacional els que van trobar al jove ensangonat pel carrer i els va demanar ajuda

 

El jove, que no podia caminar, a causa de la gravetat de les ferides, va explicar als efectius de seguretat que el succés era conseqüència d’una baralla amb el seu company de pis. 

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), encara que el ferit va requerir una primera atenció per part dels policies, per a evitar que es dessagnara. 

 

El jove, que patia 13 punyalades, va ser traslladat fins a l’Hospital General d’Alacant, on va haver de ser operat d’urgència, però es desconeix el seu estat actual de salut.

 

Una patrulla va acudir fins al pis on s’havia produït l’incident, on va detindre al sospitós del suposat apunyalament.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CaixaBank preveu una moderació del ritme de noves hipoteques malgrat el creixement del crèdit

CaixaBank anticipa que la producció de noves hipoteques es frenarà en els pròxims trimestres, malgrat que el crèdit per a vivenda continua creixent i manté taxes positives en balanç.

Les Corts tomben recuperar el Dia de la institució i blindar per sempre les VPO

El ple de Les Corts, amb la majoria de PP i Vox, rebutja recuperar el 25 d'abril com a Dia de la institució i descarta que les VPO siguen permanents i s'adjudiquen per sorteig, mentres recolza mesures per al calçat i la ceràmica valenciana.

El Centre de Tecnificació serà la nova seu de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

La fase final de la Copa del Rei d'handbol es disputarà del 5 al 7 de juny en el Centre de Tecnificació d'Alacant, que substituïx al pavelló Pitiu Rochel i reforça el seu paper com a escenari esportiu clau a la ciutat.

Avís groc per fortes tempestes i graníssol este divendres a l’interior de València

La Aemet activa per a este divendres l'avís groc a l'interior de la província de València per tempestes fortes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibles pedregades.

València defén que hi ha menys trànsit que en 2019 enfront de les crítiques del PSPV

L'Ajuntament de València assegura que el trànsit és hui inferior al de 2019 i que més de la mitat dels cotxes arriben de fora, mentres el PSPV denuncia una ciutat embossada per la política procotxe.

Marcelino vol certificar davant l’afició la classificació del Vila-real per a la Champions

Marcelino dona per virtualment aconseguit la passada del Vila-real a la Lliga de Campions per segon any seguit, però aspira a segellar-ho ja en La Ceràmica enfront del Llevant.

L’ensenyança concertada exigix a Educació desbloquejar una negociació que seguix paralitzada

Docents i personal de l'ensenyança concertada en la Comunitat Valenciana es concentren per a denunciar el bloqueig de la negociació amb la Conselleria d'Educació i reclamar avanços reals en les seues condicions laborals.

Pérez Llorca defén que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana en la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca sosté en Les Corts que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana i retrau al Govern central la falta d'obres i inversions en la Comunitat Valenciana.