17.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Troben una arma de guerra en el registre d’una casa que amagava droga en Alacant

Pistola

Pistola | Cedida

La Guàrdia Civil ha trobat en una partida rural d’Alacant un subfusell automàtic en perfecte estat i preparat per a ser usat, amb un carregador i 100 cartutxos de calibre 9 mm llarg. Els fets han passat quan els agents registraven una vivenda que tenia un cultiu de marihuana, amb un total de 420 plantes.

 

L’arma de guerra estava amagada en un armari d’un dels dormitoris i la casa, situada en la partida del Moralet, es trobava custodiada per quatre gossos de raça perillosa en el moment en què els agents van arribar al lloc per a registrar-la.

 

L’institut armat ha informat d’esta operació que s’ha fet el passat dia 15 de desembre i que es va acabar també amb la detenció d’un home de 34 anys i de la seua parella, una dona de 49, els dos espanyols, pels presumptes delictes de cultiu de marihuana i de tinença il·lícita d’armes.

 

També estan imputats d’un delicte de defraudació del fluid elèctric, ja que la instal·lació desmantellada a on es cultivava la marihuana estava enganxada de manera il·legal a la llum.

 

Després de descobrir-se la plantació, els agents van registrar un altre domicili de l’home detingut, en la capital alacantina, a on van intervindre xicotetes quantitats d’haixix, heroïna i cocaïna. També van trobar anotacions corresponents a la comptabilitat resultant de la venda d’estes substàncies estupefaents.

 

L’autoritat judicial ha decretat l‘ingrés a la presó provisional de l’arrestat, a l’espera de juí i la llibertat provisional de la seua companya sentimental, segons la mateixa font.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.