Troben una arma de guerra en el registre d’una casa que amagava droga en Alacant

Pistola

Pistola | Cedida

La Guàrdia Civil ha trobat en una partida rural d’Alacant un subfusell automàtic en perfecte estat i preparat per a ser usat, amb un carregador i 100 cartutxos de calibre 9 mm llarg. Els fets han passat quan els agents registraven una vivenda que tenia un cultiu de marihuana, amb un total de 420 plantes.

 

L’arma de guerra estava amagada en un armari d’un dels dormitoris i la casa, situada en la partida del Moralet, es trobava custodiada per quatre gossos de raça perillosa en el moment en què els agents van arribar al lloc per a registrar-la.

 

L’institut armat ha informat d’esta operació que s’ha fet el passat dia 15 de desembre i que es va acabar també amb la detenció d’un home de 34 anys i de la seua parella, una dona de 49, els dos espanyols, pels presumptes delictes de cultiu de marihuana i de tinença il·lícita d’armes.

 

També estan imputats d’un delicte de defraudació del fluid elèctric, ja que la instal·lació desmantellada a on es cultivava la marihuana estava enganxada de manera il·legal a la llum.

 

Després de descobrir-se la plantació, els agents van registrar un altre domicili de l’home detingut, en la capital alacantina, a on van intervindre xicotetes quantitats d’haixix, heroïna i cocaïna. També van trobar anotacions corresponents a la comptabilitat resultant de la venda d’estes substàncies estupefaents.

 

L’autoritat judicial ha decretat l‘ingrés a la presó provisional de l’arrestat, a l’espera de juí i la llibertat provisional de la seua companya sentimental, segons la mateixa font.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.