Troben una arma de guerra en el registre d’una casa que amagava droga en Alacant

Pistola

Pistola | Cedida

La Guàrdia Civil ha trobat en una partida rural d’Alacant un subfusell automàtic en perfecte estat i preparat per a ser usat, amb un carregador i 100 cartutxos de calibre 9 mm llarg. Els fets han passat quan els agents registraven una vivenda que tenia un cultiu de marihuana, amb un total de 420 plantes.

 

L’arma de guerra estava amagada en un armari d’un dels dormitoris i la casa, situada en la partida del Moralet, es trobava custodiada per quatre gossos de raça perillosa en el moment en què els agents van arribar al lloc per a registrar-la.

 

L’institut armat ha informat d’esta operació que s’ha fet el passat dia 15 de desembre i que es va acabar també amb la detenció d’un home de 34 anys i de la seua parella, una dona de 49, els dos espanyols, pels presumptes delictes de cultiu de marihuana i de tinença il·lícita d’armes.

 

També estan imputats d’un delicte de defraudació del fluid elèctric, ja que la instal·lació desmantellada a on es cultivava la marihuana estava enganxada de manera il·legal a la llum.

 

Després de descobrir-se la plantació, els agents van registrar un altre domicili de l’home detingut, en la capital alacantina, a on van intervindre xicotetes quantitats d’haixix, heroïna i cocaïna. També van trobar anotacions corresponents a la comptabilitat resultant de la venda d’estes substàncies estupefaents.

 

L’autoritat judicial ha decretat l‘ingrés a la presó provisional de l’arrestat, a l’espera de juí i la llibertat provisional de la seua companya sentimental, segons la mateixa font.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.