Troben una arma de guerra en el registre d’una casa que amagava droga en Alacant

Pistola

Pistola | Cedida

La Guàrdia Civil ha trobat en una partida rural d’Alacant un subfusell automàtic en perfecte estat i preparat per a ser usat, amb un carregador i 100 cartutxos de calibre 9 mm llarg. Els fets han passat quan els agents registraven una vivenda que tenia un cultiu de marihuana, amb un total de 420 plantes.

 

L’arma de guerra estava amagada en un armari d’un dels dormitoris i la casa, situada en la partida del Moralet, es trobava custodiada per quatre gossos de raça perillosa en el moment en què els agents van arribar al lloc per a registrar-la.

 

L’institut armat ha informat d’esta operació que s’ha fet el passat dia 15 de desembre i que es va acabar també amb la detenció d’un home de 34 anys i de la seua parella, una dona de 49, els dos espanyols, pels presumptes delictes de cultiu de marihuana i de tinença il·lícita d’armes.

 

També estan imputats d’un delicte de defraudació del fluid elèctric, ja que la instal·lació desmantellada a on es cultivava la marihuana estava enganxada de manera il·legal a la llum.

 

Després de descobrir-se la plantació, els agents van registrar un altre domicili de l’home detingut, en la capital alacantina, a on van intervindre xicotetes quantitats d’haixix, heroïna i cocaïna. També van trobar anotacions corresponents a la comptabilitat resultant de la venda d’estes substàncies estupefaents.

 

L’autoritat judicial ha decretat l‘ingrés a la presó provisional de l’arrestat, a l’espera de juí i la llibertat provisional de la seua companya sentimental, segons la mateixa font.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.