Troben una arma de guerra en el registre d’una casa que amagava droga en Alacant

Pistola

Pistola | Cedida

La Guàrdia Civil ha trobat en una partida rural d’Alacant un subfusell automàtic en perfecte estat i preparat per a ser usat, amb un carregador i 100 cartutxos de calibre 9 mm llarg. Els fets han passat quan els agents registraven una vivenda que tenia un cultiu de marihuana, amb un total de 420 plantes.

 

L’arma de guerra estava amagada en un armari d’un dels dormitoris i la casa, situada en la partida del Moralet, es trobava custodiada per quatre gossos de raça perillosa en el moment en què els agents van arribar al lloc per a registrar-la.

 

L’institut armat ha informat d’esta operació que s’ha fet el passat dia 15 de desembre i que es va acabar també amb la detenció d’un home de 34 anys i de la seua parella, una dona de 49, els dos espanyols, pels presumptes delictes de cultiu de marihuana i de tinença il·lícita d’armes.

 

També estan imputats d’un delicte de defraudació del fluid elèctric, ja que la instal·lació desmantellada a on es cultivava la marihuana estava enganxada de manera il·legal a la llum.

 

Després de descobrir-se la plantació, els agents van registrar un altre domicili de l’home detingut, en la capital alacantina, a on van intervindre xicotetes quantitats d’haixix, heroïna i cocaïna. També van trobar anotacions corresponents a la comptabilitat resultant de la venda d’estes substàncies estupefaents.

 

L’autoritat judicial ha decretat l‘ingrés a la presó provisional de l’arrestat, a l’espera de juí i la llibertat provisional de la seua companya sentimental, segons la mateixa font.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.