A presó el conductor borratxo i drogat que va causar la mort d’un motorista en Alacant

Accident

Un dels vehicles implicats en l’accident | Ajuntament d’Alacant

Este dijous un jutjat d’Alacant ha demanat l’ingrés a presó incondicional sense fiança per al conductor que va causar un accident múltiple amb un mort este dilluns en la carretera d’Ocaña, segons expliquen des d»Información’.

 

En l’accident, un motorista, de 47 anys, va morir en un xoc entre una moto i dos cotxes. A demés, van resultar ferits altres tres hòmens: un de 42 anys amb traumatisme toràcic i cervical, que va ser evacuat a l’Hospital General Universitari d’Alacant; i altres dos, de 51 i 61 anys, amb policontusions, que van ser  traslladats a les seues corresponents mútues d’accidents de treball.

 

El conductor, que va ser detingut, se va saltar un semàfor en roig i va xocar contra un camió. Després, va donar positiu en el test d’alcoholèmia i drogues, una volta més, ja que anteriorment ja havia sigut condemnat per conduir begut o drogat.

 

Per tots estos fets, se l’imputa un delicte contra la seguretat, un d’homicidi per imprudència i dos de lesions per imprudència. La magistrada, davant del risc de fuga, ha demanat l’ingrés immediat a presó del detingut. Este cas passarà a mans del jutjat d’Instrucció núm.1 d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.