A presó el conductor borratxo i drogat que va causar la mort d’un motorista en Alacant

Accident

Un dels vehicles implicats en l’accident | Ajuntament d’Alacant

Este dijous un jutjat d’Alacant ha demanat l’ingrés a presó incondicional sense fiança per al conductor que va causar un accident múltiple amb un mort este dilluns en la carretera d’Ocaña, segons expliquen des d»Información’.

 

En l’accident, un motorista, de 47 anys, va morir en un xoc entre una moto i dos cotxes. A demés, van resultar ferits altres tres hòmens: un de 42 anys amb traumatisme toràcic i cervical, que va ser evacuat a l’Hospital General Universitari d’Alacant; i altres dos, de 51 i 61 anys, amb policontusions, que van ser  traslladats a les seues corresponents mútues d’accidents de treball.

 

El conductor, que va ser detingut, se va saltar un semàfor en roig i va xocar contra un camió. Després, va donar positiu en el test d’alcoholèmia i drogues, una volta més, ja que anteriorment ja havia sigut condemnat per conduir begut o drogat.

 

Per tots estos fets, se l’imputa un delicte contra la seguretat, un d’homicidi per imprudència i dos de lesions per imprudència. La magistrada, davant del risc de fuga, ha demanat l’ingrés immediat a presó del detingut. Este cas passarà a mans del jutjat d’Instrucció núm.1 d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.