A presó el conductor borratxo i drogat que va causar la mort d’un motorista en Alacant

Accident

Un dels vehicles implicats en l’accident | Ajuntament d’Alacant

Este dijous un jutjat d’Alacant ha demanat l’ingrés a presó incondicional sense fiança per al conductor que va causar un accident múltiple amb un mort este dilluns en la carretera d’Ocaña, segons expliquen des d»Información’.

 

En l’accident, un motorista, de 47 anys, va morir en un xoc entre una moto i dos cotxes. A demés, van resultar ferits altres tres hòmens: un de 42 anys amb traumatisme toràcic i cervical, que va ser evacuat a l’Hospital General Universitari d’Alacant; i altres dos, de 51 i 61 anys, amb policontusions, que van ser  traslladats a les seues corresponents mútues d’accidents de treball.

 

El conductor, que va ser detingut, se va saltar un semàfor en roig i va xocar contra un camió. Després, va donar positiu en el test d’alcoholèmia i drogues, una volta més, ja que anteriorment ja havia sigut condemnat per conduir begut o drogat.

 

Per tots estos fets, se l’imputa un delicte contra la seguretat, un d’homicidi per imprudència i dos de lesions per imprudència. La magistrada, davant del risc de fuga, ha demanat l’ingrés immediat a presó del detingut. Este cas passarà a mans del jutjat d’Instrucció núm.1 d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.