Anuncios

A presó el conductor borratxo i drogat que va causar la mort d’un motorista en Alacant

Accident

Un dels vehicles implicats en l’accident | Ajuntament d’Alacant

Este dijous un jutjat d’Alacant ha demanat l’ingrés a presó incondicional sense fiança per al conductor que va causar un accident múltiple amb un mort este dilluns en la carretera d’Ocaña, segons expliquen des d”Información’.

 

Anuncios

En l’accident, un motorista, de 47 anys, va morir en un xoc entre una moto i dos cotxes. A demés, van resultar ferits altres tres hòmens: un de 42 anys amb traumatisme toràcic i cervical, que va ser evacuat a l’Hospital General Universitari d’Alacant; i altres dos, de 51 i 61 anys, amb policontusions, que van ser  traslladats a les seues corresponents mútues d’accidents de treball.

 

El conductor, que va ser detingut, se va saltar un semàfor en roig i va xocar contra un camió. Després, va donar positiu en el test d’alcoholèmia i drogues, una volta més, ja que anteriorment ja havia sigut condemnat per conduir begut o drogat.

 

Per tots estos fets, se l’imputa un delicte contra la seguretat, un d’homicidi per imprudència i dos de lesions per imprudència. La magistrada, davant del risc de fuga, ha demanat l’ingrés immediat a presó del detingut. Este cas passarà a mans del jutjat d’Instrucció núm.1 d’Alacant.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios