Evacuen un edifici per un incendi en Torrent

Els bombers en l'extinció d'un incendi en Torrent, en l'Horta de València

L’edifici ha hagut de ser evacuat | Bombers de València

Un garatge ha cremat este matí en Torrent, en la comarca de l’Horta de València. L’origen del foc ha sigut un cotxe, que s’ha pres foc en el tercer soterrani del pàrquing d’una finca de tres altures, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV).

 

L’edifici del carrer d’Hernández Malillos ha hagut de ser desallotjat i, fins al lloc dels fets, s’han desplaçat dotacions de bombers dels parcs de Torrent i Catarroja. 

 

Els bombers intervenen en l'extinció d'un incendi en Torrent, en l'Horta de València

L’origen de l’incendi ha sigut un cotxe que s’ha pegat foc | Bombers de València

 

Tambe pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.