17 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

Revelen el dineral que ha guanyat Mónica Naranjo per presentar ‘La isla de las tentaciones’

Mónica Naranjo en la promoción de 'La isla de las tentaciones' en Madrid, 8 de enero de 2020

La cantant hauria guanyat un total de 110.000 euros | València Diari

La isla de las tentaciones‘ s’ha coronat com el ‘reality’ revelació de Mediaset després de què el nou programa haja arribat a unes xifres d’audiència molt altes. Un èxit que ha anat acompanyat de la cantant, Mónica Naranjo, que ha sigut la presentadora d’esta edició d’estrena.

 

Naranjo també ha conseguit consolidar-se com a presentadora revelació després de les bones crítiques que ha rebut. A pesar de les xifres de rècord d’audiència i la ‘bona boca’ que ha deixat l’edició, la cantant ja ha anunciat que no continuarà al capdavant del ‘reality’ en el cas de què s’aposte per una segona edició.

 

Una decisió que no ha pogut canviar ni l’estratosfèric sou que ha cobrat pels onze episodis que s’han emés del programa. Segons ha explicat el periodista Rocco Steinhäuser en ‘Rac1’, Mónica Naranjo, va firmar en el contracte que cobraria 10.000 euros per cada episodi que tinguera l’edició. Finalment, el ‘reality’ ha sigut format per un total d’onze, de manera que la cantant s’hauria endut 110.000 euros. Una xifra que no ha sigut suficient per a conseguir que es quedara en l’exitós programa de Mediaset.

 

La substituta de Mónica Naranjo

Si una cosa està ben clara, és que la cantant ha deixat el llistó ben alt i serà difícil trobar-li una substituta. Ara el dilema de Paolo Vasile serà el de trobar la candidata perfecta per a començar la segona edició de ‘La isla de las tentaciones‘ a pesar de què encara no està confirmada. Tot i això, el bon resultat de les fogueres vaticina que sí que hi haurà ‘isla’ per a més.

 

Ara per ara, pareix que el nom que sona amb més força és el de Luján Argüelles a qui ja hem vist al capdavant d’altres ‘realities’ de Mediaset, siga envoltada de princeses i prínceps o al costat de grangers i futures grangeres. Caldrà esperar per a eixir de dubtes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Evacuen la Conselleria d’Emergències per fortes olors del clavegueram

Una filtració d'olors procedent de treballs de neteja del clavegueram ha obligat a evacuar la seu de la Conselleria d'Emergències. Els mesuraments de gas han sigut negatives i només una persona ha resultat marejada.

Una acusació del cas de la dana demana citar als alcaldes d’Utiel i Cullera

Una acusació particular ha demanat a la instructora que cite als alcaldes d'Utiel i Cullera per a aclarir els seus contactes amb Carlos Mazón el 29 d'octubre. Al·lega contradiccions amb la declaració de Maribel Vilaplana i reclama peça separada per fals testimoniatge si es confirma.

Nominats a LOS40 Music Awards Santander 2025 alliberen tortugues marines rehabilitades en la Garrofera

Danny Ocean, Vicco, Bombai, Chiara Oliver i Enol han participat en la solta de tortugues recuperades per la Fundació Oceanogràfic dins de Junts X La Mar. L'acció ha buscat sensibilitzar sobre la protecció del Mediterrani i connectar la música amb la divulgació científica.

Masiulis elogia a Badio i alerta del ritme del València abans del Zalgiris-València

El tècnic del Zalgiris va ressaltar l'evolució de Papi Badio i va assenyalar que la prioritat serà frenar el triple i la transició d'un València molt agressiu. Va confirmar la baixa de Williams-Goss i va confiar a comptar amb Moses Wright.

El Congrés tanca la sessió més esquinçadora de la comissió de la dana

Després de tres dies de compareixences, la comissió ha escoltat 13 víctimes i ha tancat la seua sessió més dura amb retrets i demandes de reparació. Puchades ha qüestionat els recursos en prevenció i els grups han promés esclarir l'ocorregut, mentres Compromís ha acusat a Mazón d'una mala gestió de l'alerta

Cano assegura que Mazón seguix al comandament i supervisa la gestió del Consell

Marián Cano afirma que, malgrat la renúncia, Carlos Mazón continua en funcions i supervisa la gestió del Consell. La consellera defén la continuïtat de les polítiques i el focus en sostenibilitat i turisme.

Consell retrau al Govern la recuperació parcial de la C-3 pel GP de Cheste

El Consell ha enlletgit que el Govern reactive tard i malament només una part de la C-3 pel Gran Premi de Cheste. La Generalitat ha anunciat un reforç d'autobusos i llançadores nocturnes.

Manor Solomon serà baixa fins al cap de l’aturada de seleccions

El futbolista del Vila-real ha comunicat en xarxes que no jugarà fins al cap de l'aturada per molèsties a l'esquena. No hi ha comunicat mèdic del club i s'unix a altres baixes.