18.2 C
València
Diumenge, 20 abril, 2025

Rocío Carrasco carrega contra la seua filla

Rocío Carrasco no té una bona relació amb la seva filla

Rocío Carrasco no vol parlar de la participació del seu ex en ‘GH Vip’ | València Diari

 

L’entrada en la casa de ‘GH VIP 7’ d’Antonio David Flores ha tornat a alçar els draps bruts d’una família que ha estat marcada pels problemes. A la participació en el concurs de l’ex de Rocío Carrasco, se suma la presència de la filla que tenen en comú i que ha pres el paper de defensora de son pare en el plató de Telecinco.

 

Davant d’eixa situació, recordar la difícil relació que han tingut durant tots estos anys es fa inevitable i han sigut molts els periodistes que s’han fet ressò d’alguns dels moments més durs de la família.

 

Una dura conversació en un moment molt delicat

En eixe sentit, el periodista Antonio Avilés, de ‘Viva la vida’, ha recordat estos dies que en una de les telefonades de la filla de l’exparella a sa mare, ella li va respondre: «No tornes a tocar a esta casa perquè jo no sóc ta mare ni vull parlar amb tu». Davant d’eixa declaració, la també periodista Ángela Portero va voler puntualitzar i dir que Rocío no li va dir a la seua filla «jo no sóc ta mare» i que, a més a més, eixa conversació es va donar en un delicat moment de les dos.

 

Ángela Portero a 'Viva la vida'

La periodista Ángela Portero va voler aclarir el context de la conversació entre mare i filla | Telecinco

 

Concretament, quan la neta de Rocío Jurado acabava d’anar-se’n de casa de sa mare amb setze anys, després que decidira anar a viure amb son pare. És per eixe motiu que, durant una telefonada, es va atrevir a dir-li que: «A esta casa no tornes a tocar i penja el telèfon». Siga com siga, la veritat és que és evident que la relació entre mare i filla és més inexistent que roín i que, de fet, la mateixa Rocío ha explicat al seu cercle més pròxim que no ha vist res del programa i que tampoc vol parlar del tema.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Guàrdia Civil investiga la troballa del cadàver d’un home a Llíria

Un veí que anava a treballar ha localitzat el cos en una zona rural

Mor un ciclista i dos més resulten ferits en un atropellament múltiple a Calp

Un menor de 14 anys, traslladat a l’hospital amb una fractura de fèmur

Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

El menor i un adult van ser traslladats a l’Hospital Clínic amb símptomes d’hipotèrmia

Rescatats de matinada els quatre espeleòlegs atrapats en una cova de Vallada

La cavitat té un desnivell de 205 metres i un recorregut de 1.300

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Desenes de vehicles de policia i bombers per l’incendi d’una rentadora i un accident amb alcoholemia a Paterna

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic