Dur i fred cara a cara entre Alba Carrillo i Antonio David en ‘GH VIP’

 

Normalment els inicis dels concursos no deixen entrevore massa cap a on aniran els favoritismes, les bones o les males relacions entre els participants. Però ‘GH VIP’ és una altra cosa, ja que els concursants ja saben al que van i la majoria d’ells es coneixen, precisament, per les seues enemistats. Este va ser el cas d’Alba Carrillo i Antonio David Flores, amiga i exmarit de Rocío Carrasco, filla de la difunta Rocío Jurado.

 

Cap dels dos es coneixien, però sabien bé qui eren i en vore’s per primera vegada les cares, van mostrar de tot menys alegria. Va ser Carillo qui es va topar de colp amb Antonio David i, sense poder dissimular, va exclamar: «No puc dir que estic encantada de conéixer-te, però bé, fingirem». Davant d’esta rebuda, Antonio David no va dubtar en assegurar que ell no havia de fingir res.

 

Unes primeres paraules que han marcat la seua arribada a la casa

En eixe sentit, i amb la tensió que es podia tallar només amb una mirada, van començar els primers enfrontaments quan ell li va deixar caure que la seua relació amb Rocío Carrasco era per conveniència.

 

«Et va convidar a la boda per a fer una exclusiva. He vingut a ‘GH Vip’ per a que em coneguen. No vullc enfrontaments», va advertir Antonio David. Per la seua banda, la col·laboradora de ‘Ya es mediodía’, va contestar amb un directe: «Este home està cap allà». Està clar que esta parella donarà molt que parlar durant el concurs i que protagonitzaran més d’una història. D’amor no, això està clar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.