Dur i fred cara a cara entre Alba Carrillo i Antonio David en ‘GH VIP’

 

Normalment els inicis dels concursos no deixen entrevore massa cap a on aniran els favoritismes, les bones o les males relacions entre els participants. Però ‘GH VIP’ és una altra cosa, ja que els concursants ja saben al que van i la majoria d’ells es coneixen, precisament, per les seues enemistats. Este va ser el cas d’Alba Carrillo i Antonio David Flores, amiga i exmarit de Rocío Carrasco, filla de la difunta Rocío Jurado.

 

Cap dels dos es coneixien, però sabien bé qui eren i en vore’s per primera vegada les cares, van mostrar de tot menys alegria. Va ser Carillo qui es va topar de colp amb Antonio David i, sense poder dissimular, va exclamar: «No puc dir que estic encantada de conéixer-te, però bé, fingirem». Davant d’esta rebuda, Antonio David no va dubtar en assegurar que ell no havia de fingir res.

 

Unes primeres paraules que han marcat la seua arribada a la casa

En eixe sentit, i amb la tensió que es podia tallar només amb una mirada, van començar els primers enfrontaments quan ell li va deixar caure que la seua relació amb Rocío Carrasco era per conveniència.

 

«Et va convidar a la boda per a fer una exclusiva. He vingut a ‘GH Vip’ per a que em coneguen. No vullc enfrontaments», va advertir Antonio David. Per la seua banda, la col·laboradora de ‘Ya es mediodía’, va contestar amb un directe: «Este home està cap allà». Està clar que esta parella donarà molt que parlar durant el concurs i que protagonitzaran més d’una història. D’amor no, això està clar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.