Dur i fred cara a cara entre Alba Carrillo i Antonio David en ‘GH VIP’

 

Normalment els inicis dels concursos no deixen entrevore massa cap a on aniran els favoritismes, les bones o les males relacions entre els participants. Però ‘GH VIP’ és una altra cosa, ja que els concursants ja saben al que van i la majoria d’ells es coneixen, precisament, per les seues enemistats. Este va ser el cas d’Alba Carrillo i Antonio David Flores, amiga i exmarit de Rocío Carrasco, filla de la difunta Rocío Jurado.

 

Cap dels dos es coneixien, però sabien bé qui eren i en vore’s per primera vegada les cares, van mostrar de tot menys alegria. Va ser Carillo qui es va topar de colp amb Antonio David i, sense poder dissimular, va exclamar: «No puc dir que estic encantada de conéixer-te, però bé, fingirem». Davant d’esta rebuda, Antonio David no va dubtar en assegurar que ell no havia de fingir res.

 

Unes primeres paraules que han marcat la seua arribada a la casa

En eixe sentit, i amb la tensió que es podia tallar només amb una mirada, van començar els primers enfrontaments quan ell li va deixar caure que la seua relació amb Rocío Carrasco era per conveniència.

 

«Et va convidar a la boda per a fer una exclusiva. He vingut a ‘GH Vip’ per a que em coneguen. No vullc enfrontaments», va advertir Antonio David. Per la seua banda, la col·laboradora de ‘Ya es mediodía’, va contestar amb un directe: «Este home està cap allà». Està clar que esta parella donarà molt que parlar durant el concurs i que protagonitzaran més d’una història. D’amor no, això està clar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.