Anuncios

Dur i fred cara a cara entre Alba Carrillo i Antonio David en ‘GH VIP’

 

Normalment els inicis dels concursos no deixen entrevore massa cap a on aniran els favoritismes, les bones o les males relacions entre els participants. Però ‘GH VIP’ és una altra cosa, ja que els concursants ja saben al que van i la majoria d’ells es coneixen, precisament, per les seues enemistats. Este va ser el cas d’Alba Carrillo i Antonio David Flores, amiga i exmarit de Rocío Carrasco, filla de la difunta Rocío Jurado.

 

Cap dels dos es coneixien, però sabien bé qui eren i en vore’s per primera vegada les cares, van mostrar de tot menys alegria. Va ser Carillo qui es va topar de colp amb Antonio David i, sense poder dissimular, va exclamar: «No puc dir que estic encantada de conéixer-te, però bé, fingirem». Davant d’esta rebuda, Antonio David no va dubtar en assegurar que ell no havia de fingir res.

Anuncios

 

Unes primeres paraules que han marcat la seua arribada a la casa

En eixe sentit, i amb la tensió que es podia tallar només amb una mirada, van començar els primers enfrontaments quan ell li va deixar caure que la seua relació amb Rocío Carrasco era per conveniència.

 

«Et va convidar a la boda per a fer una exclusiva. He vingut a ‘GH Vip’ per a que em coneguen. No vullc enfrontaments», va advertir Antonio David. Per la seua banda, la col·laboradora de ‘Ya es mediodía’, va contestar amb un directe: «Este home està cap allà». Està clar que esta parella donarà molt que parlar durant el concurs i que protagonitzaran més d’una història. D’amor no, això està clar.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios