Dur i fred cara a cara entre Alba Carrillo i Antonio David en ‘GH VIP’

 

Normalment els inicis dels concursos no deixen entrevore massa cap a on aniran els favoritismes, les bones o les males relacions entre els participants. Però ‘GH VIP’ és una altra cosa, ja que els concursants ja saben al que van i la majoria d’ells es coneixen, precisament, per les seues enemistats. Este va ser el cas d’Alba Carrillo i Antonio David Flores, amiga i exmarit de Rocío Carrasco, filla de la difunta Rocío Jurado.

 

Cap dels dos es coneixien, però sabien bé qui eren i en vore’s per primera vegada les cares, van mostrar de tot menys alegria. Va ser Carillo qui es va topar de colp amb Antonio David i, sense poder dissimular, va exclamar: «No puc dir que estic encantada de conéixer-te, però bé, fingirem». Davant d’esta rebuda, Antonio David no va dubtar en assegurar que ell no havia de fingir res.

 

Unes primeres paraules que han marcat la seua arribada a la casa

En eixe sentit, i amb la tensió que es podia tallar només amb una mirada, van començar els primers enfrontaments quan ell li va deixar caure que la seua relació amb Rocío Carrasco era per conveniència.

 

«Et va convidar a la boda per a fer una exclusiva. He vingut a ‘GH Vip’ per a que em coneguen. No vullc enfrontaments», va advertir Antonio David. Per la seua banda, la col·laboradora de ‘Ya es mediodía’, va contestar amb un directe: «Este home està cap allà». Està clar que esta parella donarà molt que parlar durant el concurs i que protagonitzaran més d’una història. D’amor no, això està clar.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem dona tres dies a les acusacions per a pronunciar-se sobre la llibertat de Ábalos i Koldo García

El Suprem ha donat tres dies a Fiscalia i a l'acusació popular per a pronunciar-se sobre l'excarceració de Ábalos i Koldo García. Els dos han demanat eixir de presó per a preparar el juí de màscares i al·leguen falta de mitjans a la presó

Pérez Llorca ha anunciat un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

El president ha proposat que els ajuntaments destinen part del sòl dotacional sense ús a vivenda. Amb la mitat de 8 milions de m², es podrien fer 120.000 vivendes.

Pérez Llorca anuncia diàleg amb Vox per a aprovar nous pressupostos de la Generalitat

Pérez Llorca ha avançat que obrirà converses amb Vox per a tirar avant nous comptes en 2026 i ha reivindicat l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha assenyalat que la seua prioritat és governar i que demanarà un congrés del PPCV abans de les autonòmiques.

Advertixen de l’impacte del pentinat faller en el cabell: inflamació i fins i tot alopècia

Un especialista advertix que la tensió sostinguda del pentinat faller, al costat de forquetes i laques, inflama el cuir cabellut i pot causar alopècia per tracció si no es prenen precaucions.

La Comunitat Valenciana crea 1.535 empreses al gener, un 20,1% més

La Comunitat Valenciana va registrar 1.535 noves societats al gener, un 20,1% més que un any abans. A Espanya es van crear 11.623, el millor gener des de 2008.

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.