
La nova edició de l’històric calendari Pirelli per al 2020 ja està ací com cada any, però amb una novetat important: Rosalía apareix fotografiada entre les seues pàgines. Amb el nom de «Looking for Juliet», el fotògraf italià Paolo Roversi s’ha inspirat en l’obra de literatura universal ‘Romeu i Julieta’ i, concretament, en el personatge de Julieta, per a retratar per al Calendari Pirelli d’enguany diferents actrius i artistes internacionals, com són Rosalia, Emma Watson, Kristen Stewart o Claire Foy.

Rosalía apareix inspirada en Julieta
La inclusió de l’artista en este calendari, que celebra la seua 47a edició, demostra l’enorme èxit i repercussió que ha tingut Rosalía durant este 2019. Però esta no és l’única novetat d’enguany, ja que la fotografia s’unix al cine per primera vegada en este projecte, unint al calendari la publicació d’un curtmetratge a on s’entrevisten les artistes que han participat en ell i se’ls pregunta sobre temes com l’amor: «Hi ha una Julieta en cada dona i mai la deixaré de buscar», ha expressat el fotògraf respecte al seu projecte.
Rosalía es converteix d’esta manera en la tercera espanyola en aparéixer al calendari després de què ho fera l’actriu Penélope Cruz i la model Inés Sastre. Amb este nou projecte, la cantant es convertix una altra volta en una artista global compaginant la seua feina com a cantant amb el cine, la fotografia i la moda, com ja ho va fer recentment amb la seua col·laboració amb Pull&Bear i el seu debut com a actriu en la pel·lícula d’Almodóvar ‘Dolor y Gloria’.