El curiós detall d’Albert Rivera amb Malú durant el debat electoral

Els cinc candidats a la Moncloa durant el debat electoral

Els cinc candidats a la Moncloa durant el debat electoral | València Diari

La nit del dilluns, s’emetia el debat presidencial televisat amb 5 candidats principals per a presidir el govern espanyol: Pablo Casado, Santiago Abascal, Pedro Sánchez, Albert Rivera i Pablo Iglesias. Cada un dels candidats, abans d’eixir en directe, havien de lluir amb molt bona cara i radiants davant d’esta cita transcendental amb l’audiència, de manera que, quan van arribar, van passar per l’equip de perruqueria i maquillatge del set però cada un d’ells ho va fer amb les seues particularitats.

 

Albert Rivera porta la perruquera de Malú

El primer en arribar, Santiago Abascal, no va requerir el servici de perruqueria, ja que duia la barba i els cabells acabats de tallar, però sí que es va deixar maquillar i se li va posar col·liri en els seus ulls perquè els tenia irritats.

 

Per la seua banda, Pablo Iglesias, portava la barba recentment retallada i menys espessa de l’habitual, però es va deixar pentinar la seua habitual cua i va demanar que li feren natural i sense res de laca. La sorpresa va ser quan va arribar el torn d’Albert Rivera, que no es va deixar tocar per l’equip de perruqueria, sinó que portava a la seua pròpia estilista, la coneguda Soledad Rebollar, que és molt famosa en el món de les celebritats i, a més, és la perruquera i maquilladora de Malú, parella del polític.

 

Soledad Rebollar és una experta perruqera que treballa per molts artistes i models

Soledad Rebollar és una experta perruquera i estilista que treballa per a molts artistes i models | Twitter

Pablo Casado tampoc es va deixar tocar la barba ni el monyo, però sí que es va deixar maquillar; l’últim en arribar, Pedro Sánchez, es va deixar arreglar el cabell, pentinant-lo amb un poc de laca per a fixar-lo a la perfecció i després li van aplicar el maquillatge de rigor per a ocultar les xicotetes imperfeccions que poguera captar la càmera.

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.