Anuncios

El curiós detall d’Albert Rivera amb Malú durant el debat electoral

Els cinc candidats a la Moncloa durant el debat electoral

Els cinc candidats a la Moncloa durant el debat electoral | València Diari

La nit del dilluns, s’emetia el debat presidencial televisat amb 5 candidats principals per a presidir el govern espanyol: Pablo Casado, Santiago Abascal, Pedro Sánchez, Albert Rivera i Pablo Iglesias. Cada un dels candidats, abans d’eixir en directe, havien de lluir amb molt bona cara i radiants davant d’esta cita transcendental amb l’audiència, de manera que, quan van arribar, van passar per l’equip de perruqueria i maquillatge del set però cada un d’ells ho va fer amb les seues particularitats.

 

Anuncios

Albert Rivera porta la perruquera de Malú

El primer en arribar, Santiago Abascal, no va requerir el servici de perruqueria, ja que duia la barba i els cabells acabats de tallar, però sí que es va deixar maquillar i se li va posar col·liri en els seus ulls perquè els tenia irritats.

 

Per la seua banda, Pablo Iglesias, portava la barba recentment retallada i menys espessa de l’habitual, però es va deixar pentinar la seua habitual cua i va demanar que li feren natural i sense res de laca. La sorpresa va ser quan va arribar el torn d’Albert Rivera, que no es va deixar tocar per l’equip de perruqueria, sinó que portava a la seua pròpia estilista, la coneguda Soledad Rebollar, que és molt famosa en el món de les celebritats i, a més, és la perruquera i maquilladora de Malú, parella del polític.

 

Soledad Rebollar és una experta perruqera que treballa per molts artistes i models

Soledad Rebollar és una experta perruquera i estilista que treballa per a molts artistes i models | Twitter

Pablo Casado tampoc es va deixar tocar la barba ni el monyo, però sí que es va deixar maquillar; l’últim en arribar, Pedro Sánchez, es va deixar arreglar el cabell, pentinant-lo amb un poc de laca per a fixar-lo a la perfecció i després li van aplicar el maquillatge de rigor per a ocultar les xicotetes imperfeccions que poguera captar la càmera.

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios