Formació gratuïta ‘on line’ per als valencians

asesoría fiscalFormació ‘on line’ gratuïta per a les persones empadronades en València | Cedida

 

L’Ajuntament de València oferix a les persones empadronades en la ciutat i que estiguen registrades en l’Agència d’Ocupació de València Activa formació ‘on line’ i sense cap cost. La finalitat és «que milloren les seues competències, optimitzen les seues possibilitats en la busca de faena o garantisca la viabilitat i el creixement dels seus projectes».

 

Segons informa ‘Levante’, la regidora de Formació i Ocupació, Pilar Bernabé, ha explicat que esta iniciativa «pretén arribar, a través de la web de València Activa, al número més gran de valencians i valencianes per a que milloren, per exemple, les seues competències digitals». «Es tracta d’una formació oberta dirigida tant a persones que estan en situació d’atur, com per a emprenedors i emprenedores, o persones que treballen i que vulguen profunditzar en alguna matèria de les que hi ha», ha afirmat.

 

L’oferta, que no tindrà límits d’inscripcions, compta amb 4 cursos massius oberts (MOC) en línia d’entre 20 i 30 hores, amb nocions informatives d’entre 4-5 hores de diferents àrees. Entre elles hi ha competències digitals, màrqueting digital, habilitats personals per a la busca de faena, comerç electrònic i tecnologies habilitadores.

 

4 cursos MOC

Els cursos que s’oferiran seran sobre ‘Gestió de projectes’, ‘Disseny web HTML5+CSS’, Grow Hacking’ i ‘Aprenentatge en contextos digitals’. Pel que fa a les nocions informatives, seran matèries que es demanen en el mercat laboral com, per exemple, tècniques de màrqueting ‘on line’, social media i mòbil. 

 

«Esta formació presenta diferents avantatges. Entre ells l‘eliminació de barreres geogràfiques i la flexibilitat horària, motiu pel que es podrà accedir des de qualsevol lloc i a qualsevol hora del dia», segons Pilar Bernabé.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.