13.2 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Formació gratuïta ‘on line’ per als valencians

asesoría fiscalFormació ‘on line’ gratuïta per a les persones empadronades en València | Cedida

 

L’Ajuntament de València oferix a les persones empadronades en la ciutat i que estiguen registrades en l’Agència d’Ocupació de València Activa formació ‘on line’ i sense cap cost. La finalitat és «que milloren les seues competències, optimitzen les seues possibilitats en la busca de faena o garantisca la viabilitat i el creixement dels seus projectes».

 

Segons informa ‘Levante’, la regidora de Formació i Ocupació, Pilar Bernabé, ha explicat que esta iniciativa «pretén arribar, a través de la web de València Activa, al número més gran de valencians i valencianes per a que milloren, per exemple, les seues competències digitals». «Es tracta d’una formació oberta dirigida tant a persones que estan en situació d’atur, com per a emprenedors i emprenedores, o persones que treballen i que vulguen profunditzar en alguna matèria de les que hi ha», ha afirmat.

 

L’oferta, que no tindrà límits d’inscripcions, compta amb 4 cursos massius oberts (MOC) en línia d’entre 20 i 30 hores, amb nocions informatives d’entre 4-5 hores de diferents àrees. Entre elles hi ha competències digitals, màrqueting digital, habilitats personals per a la busca de faena, comerç electrònic i tecnologies habilitadores.

 

4 cursos MOC

Els cursos que s’oferiran seran sobre ‘Gestió de projectes’, ‘Disseny web HTML5+CSS’, Grow Hacking’ i ‘Aprenentatge en contextos digitals’. Pel que fa a les nocions informatives, seran matèries que es demanen en el mercat laboral com, per exemple, tècniques de màrqueting ‘on line’, social media i mòbil. 

 

«Esta formació presenta diferents avantatges. Entre ells l‘eliminació de barreres geogràfiques i la flexibilitat horària, motiu pel que es podrà accedir des de qualsevol lloc i a qualsevol hora del dia», segons Pilar Bernabé.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.

El PSPV ha anunciat que blindarà per llei la gestió pública de la sanitat per a evitar privatitzacions

Diana Morant ha anunciat un blindatge legal per a assegurar la gestió pública de la sanitat i ha promés revertir l'hospital del Vinalopó. També ha criticat la paràlisi de reversions del PP i ha avançat un pla de xoc a Torrevieja.

FGV obri 68 places per a conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM

FGV ha obert una convocatòria per concurs oposició amb 68 places per a servicis de conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM d'Alacant. La inscripció és telemàtica i tanca el 22 de desembre a les 11.59 h.

Compromís reclama un nou pla de treball en la comissió de la dana de Les Corts

Compromís ha registrat en Les Corts una petició per a replantejar la comissió de la dana, recuperar documentació rebutjada i citar ja a les associacions de víctimes. El grup critica el pla aprovat per PP i Vox i alerta d'absències en la pròxima sessió.

Les pluges han superat els 100 litres a la Safor en quatre hores i han provocat avisos puntuals

La Font d'En Carrós ha registrat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés trencaments de baixants. Alacant i Castelló han acumulat menys pluja.

Corma, Bisquert i Guanter, de la UPV, revaliden la seua presència en l’elit mundial de científics

Els tres investigadors vinculats a la UPV figuren de nou en la llista Highly Cited Researchers 2025 de Clarivate. Reclamen finançament estable, menys burocràcia i més aposta per risc científic.

Detingut a Elda per estafar 6.300 euros amb una app d’accés remot i accedir a dades privades

Un home de 69 anys ha sigut detingut a Elda per estafar 6.300 euros a un veí de 71 després de guiar-li per a instal·lar una app d'accés remot i entrar en la seua informació privada.