Formació gratuïta ‘on line’ per als valencians

asesoría fiscalFormació ‘on line’ gratuïta per a les persones empadronades en València | Cedida

 

L’Ajuntament de València oferix a les persones empadronades en la ciutat i que estiguen registrades en l’Agència d’Ocupació de València Activa formació ‘on line’ i sense cap cost. La finalitat és «que milloren les seues competències, optimitzen les seues possibilitats en la busca de faena o garantisca la viabilitat i el creixement dels seus projectes».

 

Segons informa ‘Levante’, la regidora de Formació i Ocupació, Pilar Bernabé, ha explicat que esta iniciativa «pretén arribar, a través de la web de València Activa, al número més gran de valencians i valencianes per a que milloren, per exemple, les seues competències digitals». «Es tracta d’una formació oberta dirigida tant a persones que estan en situació d’atur, com per a emprenedors i emprenedores, o persones que treballen i que vulguen profunditzar en alguna matèria de les que hi ha», ha afirmat.

 

L’oferta, que no tindrà límits d’inscripcions, compta amb 4 cursos massius oberts (MOC) en línia d’entre 20 i 30 hores, amb nocions informatives d’entre 4-5 hores de diferents àrees. Entre elles hi ha competències digitals, màrqueting digital, habilitats personals per a la busca de faena, comerç electrònic i tecnologies habilitadores.

 

4 cursos MOC

Els cursos que s’oferiran seran sobre ‘Gestió de projectes’, ‘Disseny web HTML5+CSS’, Grow Hacking’ i ‘Aprenentatge en contextos digitals’. Pel que fa a les nocions informatives, seran matèries que es demanen en el mercat laboral com, per exemple, tècniques de màrqueting ‘on line’, social media i mòbil. 

 

«Esta formació presenta diferents avantatges. Entre ells l‘eliminació de barreres geogràfiques i la flexibilitat horària, motiu pel que es podrà accedir des de qualsevol lloc i a qualsevol hora del dia», segons Pilar Bernabé.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.