Un metge valencià, el més valorat d’Espanya

Dos metges en una operació

Imatge d’arxiu d’una operació | Pixabay

 

El metge valencià Luis Vernich Talens ha sigut reconegut com l’uròleg més valorat d’Espanya en la sisena edició dels Doctoralia Awards. El territori valencià compta, a demés, amb un total de set professionals entre guanyadors i finalistes dels premis.

 

Doctoralia ha revelat els noms dels 28 guanyadors dels seus guardons del 2019, que distingixen als professionals de la salut més valorats en la seua especialitat per companys de professió i pels seus propis pacients.

 

Amb un total de 409 professionals nominats, la sisena edició dels premis és la que presenta major número de professionals fins a hui, dels que 240 han sigut nominats per primera volta des de què se celebren estos guardons, destaquen els responsables de la iniciativa en un comunicat.

 

Els guanyadors es distribuïxen en diferents especialitats de la salut, en les que enguany s’han incorporat: angiologia i cirurgia vascular, medicina de l’esport i medicina interna, sumant un total de 28 categories. Per part del territori valencià, fins a set professionals han arribat a les primeres posicions, un guanyador i sis finalistes. D’esta forma, en Urologia, Luis Vernich Talens (València) ha conseguit el primer lloc. Ja va ser finalista en 2015 i ha sigut nominat en les edicions del 2014, 2016 i 2017.

 

En l’apartat de Cardiologia figura Salvador Blanch Blasco (València), amb un tercer lloc i que ha sigut nominat per primera volta en els premis; mentres que en Cirurgia general i aparell digestiu, José Antonio Bueno Lledó (València) –també debutant en estos guardons– ha conseguit un segon lloc.

 

En Medicina de l’esport destaca Jeroni Llorca Garnero (Alacant) en segon lloc, que ha sigut nominat per primera volta en els premis; en Logopèdia i logofoniatría, Carmen Castillero (Burjassot) en segon lloc, que també va ser finalista en ocupar el tercer lloc en 2018; en Cirurgia oral i maxil·lofacial, Presentación Risueño Mata (Manises) en tercer lloc, que ha sigut nominada per primera volta; i en Podologia, Juan José Martínez Bertolín (Mislata), en tercer lloc i guanyador en l’edició del 2018.

 

Criteris

Per a triar als especialistes més valorats del país se seguixen tres criteris. En primer lloc, les opinions dels pacients que cada professional ha rebut el seu perfil durant el 2019 i entre les que s’inclouen variables com l’atenció rebuda, la puntualitat i les instal·lacions. En segon lloc, els vots que han rebut els especialistes per part de companys de professió durant el mes de desembre passat i en els que es valora la professionalitat, l’experiència i la trajectòria.

 

Per últim, també es valoren les contribucions que cada especialista ha fet en la secció de ‘Pregunta a l’Expert‘ de Doctoralia, a on es resolen dubtes en la comunitat de pacients sobre malalties i temes relacionats amb la salut.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.