Un metge valencià, el més valorat d’Espanya

Dos metges en una operació

Imatge d’arxiu d’una operació | Pixabay

 

El metge valencià Luis Vernich Talens ha sigut reconegut com l’uròleg més valorat d’Espanya en la sisena edició dels Doctoralia Awards. El territori valencià compta, a demés, amb un total de set professionals entre guanyadors i finalistes dels premis.

 

Doctoralia ha revelat els noms dels 28 guanyadors dels seus guardons del 2019, que distingixen als professionals de la salut més valorats en la seua especialitat per companys de professió i pels seus propis pacients.

 

Amb un total de 409 professionals nominats, la sisena edició dels premis és la que presenta major número de professionals fins a hui, dels que 240 han sigut nominats per primera volta des de què se celebren estos guardons, destaquen els responsables de la iniciativa en un comunicat.

 

Els guanyadors es distribuïxen en diferents especialitats de la salut, en les que enguany s’han incorporat: angiologia i cirurgia vascular, medicina de l’esport i medicina interna, sumant un total de 28 categories. Per part del territori valencià, fins a set professionals han arribat a les primeres posicions, un guanyador i sis finalistes. D’esta forma, en Urologia, Luis Vernich Talens (València) ha conseguit el primer lloc. Ja va ser finalista en 2015 i ha sigut nominat en les edicions del 2014, 2016 i 2017.

 

En l’apartat de Cardiologia figura Salvador Blanch Blasco (València), amb un tercer lloc i que ha sigut nominat per primera volta en els premis; mentres que en Cirurgia general i aparell digestiu, José Antonio Bueno Lledó (València) –també debutant en estos guardons– ha conseguit un segon lloc.

 

En Medicina de l’esport destaca Jeroni Llorca Garnero (Alacant) en segon lloc, que ha sigut nominat per primera volta en els premis; en Logopèdia i logofoniatría, Carmen Castillero (Burjassot) en segon lloc, que també va ser finalista en ocupar el tercer lloc en 2018; en Cirurgia oral i maxil·lofacial, Presentación Risueño Mata (Manises) en tercer lloc, que ha sigut nominada per primera volta; i en Podologia, Juan José Martínez Bertolín (Mislata), en tercer lloc i guanyador en l’edició del 2018.

 

Criteris

Per a triar als especialistes més valorats del país se seguixen tres criteris. En primer lloc, les opinions dels pacients que cada professional ha rebut el seu perfil durant el 2019 i entre les que s’inclouen variables com l’atenció rebuda, la puntualitat i les instal·lacions. En segon lloc, els vots que han rebut els especialistes per part de companys de professió durant el mes de desembre passat i en els que es valora la professionalitat, l’experiència i la trajectòria.

 

Per últim, també es valoren les contribucions que cada especialista ha fet en la secció de ‘Pregunta a l’Expert‘ de Doctoralia, a on es resolen dubtes en la comunitat de pacients sobre malalties i temes relacionats amb la salut.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.