Un metge valencià, el més valorat d’Espanya

Dos metges en una operació

Imatge d’arxiu d’una operació | Pixabay

 

El metge valencià Luis Vernich Talens ha sigut reconegut com l’uròleg més valorat d’Espanya en la sisena edició dels Doctoralia Awards. El territori valencià compta, a demés, amb un total de set professionals entre guanyadors i finalistes dels premis.

 

Doctoralia ha revelat els noms dels 28 guanyadors dels seus guardons del 2019, que distingixen als professionals de la salut més valorats en la seua especialitat per companys de professió i pels seus propis pacients.

 

Amb un total de 409 professionals nominats, la sisena edició dels premis és la que presenta major número de professionals fins a hui, dels que 240 han sigut nominats per primera volta des de què se celebren estos guardons, destaquen els responsables de la iniciativa en un comunicat.

 

Els guanyadors es distribuïxen en diferents especialitats de la salut, en les que enguany s’han incorporat: angiologia i cirurgia vascular, medicina de l’esport i medicina interna, sumant un total de 28 categories. Per part del territori valencià, fins a set professionals han arribat a les primeres posicions, un guanyador i sis finalistes. D’esta forma, en Urologia, Luis Vernich Talens (València) ha conseguit el primer lloc. Ja va ser finalista en 2015 i ha sigut nominat en les edicions del 2014, 2016 i 2017.

 

En l’apartat de Cardiologia figura Salvador Blanch Blasco (València), amb un tercer lloc i que ha sigut nominat per primera volta en els premis; mentres que en Cirurgia general i aparell digestiu, José Antonio Bueno Lledó (València) –també debutant en estos guardons– ha conseguit un segon lloc.

 

En Medicina de l’esport destaca Jeroni Llorca Garnero (Alacant) en segon lloc, que ha sigut nominat per primera volta en els premis; en Logopèdia i logofoniatría, Carmen Castillero (Burjassot) en segon lloc, que també va ser finalista en ocupar el tercer lloc en 2018; en Cirurgia oral i maxil·lofacial, Presentación Risueño Mata (Manises) en tercer lloc, que ha sigut nominada per primera volta; i en Podologia, Juan José Martínez Bertolín (Mislata), en tercer lloc i guanyador en l’edició del 2018.

 

Criteris

Per a triar als especialistes més valorats del país se seguixen tres criteris. En primer lloc, les opinions dels pacients que cada professional ha rebut el seu perfil durant el 2019 i entre les que s’inclouen variables com l’atenció rebuda, la puntualitat i les instal·lacions. En segon lloc, els vots que han rebut els especialistes per part de companys de professió durant el mes de desembre passat i en els que es valora la professionalitat, l’experiència i la trajectòria.

 

Per últim, també es valoren les contribucions que cada especialista ha fet en la secció de ‘Pregunta a l’Expert‘ de Doctoralia, a on es resolen dubtes en la comunitat de pacients sobre malalties i temes relacionats amb la salut.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.