Un metge valencià, el més valorat d’Espanya

Dos metges en una operació

Imatge d’arxiu d’una operació | Pixabay

 

El metge valencià Luis Vernich Talens ha sigut reconegut com l’uròleg més valorat d’Espanya en la sisena edició dels Doctoralia Awards. El territori valencià compta, a demés, amb un total de set professionals entre guanyadors i finalistes dels premis.

 

Doctoralia ha revelat els noms dels 28 guanyadors dels seus guardons del 2019, que distingixen als professionals de la salut més valorats en la seua especialitat per companys de professió i pels seus propis pacients.

 

Amb un total de 409 professionals nominats, la sisena edició dels premis és la que presenta major número de professionals fins a hui, dels que 240 han sigut nominats per primera volta des de què se celebren estos guardons, destaquen els responsables de la iniciativa en un comunicat.

 

Els guanyadors es distribuïxen en diferents especialitats de la salut, en les que enguany s’han incorporat: angiologia i cirurgia vascular, medicina de l’esport i medicina interna, sumant un total de 28 categories. Per part del territori valencià, fins a set professionals han arribat a les primeres posicions, un guanyador i sis finalistes. D’esta forma, en Urologia, Luis Vernich Talens (València) ha conseguit el primer lloc. Ja va ser finalista en 2015 i ha sigut nominat en les edicions del 2014, 2016 i 2017.

 

En l’apartat de Cardiologia figura Salvador Blanch Blasco (València), amb un tercer lloc i que ha sigut nominat per primera volta en els premis; mentres que en Cirurgia general i aparell digestiu, José Antonio Bueno Lledó (València) –també debutant en estos guardons– ha conseguit un segon lloc.

 

En Medicina de l’esport destaca Jeroni Llorca Garnero (Alacant) en segon lloc, que ha sigut nominat per primera volta en els premis; en Logopèdia i logofoniatría, Carmen Castillero (Burjassot) en segon lloc, que també va ser finalista en ocupar el tercer lloc en 2018; en Cirurgia oral i maxil·lofacial, Presentación Risueño Mata (Manises) en tercer lloc, que ha sigut nominada per primera volta; i en Podologia, Juan José Martínez Bertolín (Mislata), en tercer lloc i guanyador en l’edició del 2018.

 

Criteris

Per a triar als especialistes més valorats del país se seguixen tres criteris. En primer lloc, les opinions dels pacients que cada professional ha rebut el seu perfil durant el 2019 i entre les que s’inclouen variables com l’atenció rebuda, la puntualitat i les instal·lacions. En segon lloc, els vots que han rebut els especialistes per part de companys de professió durant el mes de desembre passat i en els que es valora la professionalitat, l’experiència i la trajectòria.

 

Per últim, també es valoren les contribucions que cada especialista ha fet en la secció de ‘Pregunta a l’Expert‘ de Doctoralia, a on es resolen dubtes en la comunitat de pacients sobre malalties i temes relacionats amb la salut.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.