Un metge valencià, el més valorat d’Espanya

Dos metges en una operació

Imatge d’arxiu d’una operació | Pixabay

 

El metge valencià Luis Vernich Talens ha sigut reconegut com l’uròleg més valorat d’Espanya en la sisena edició dels Doctoralia Awards. El territori valencià compta, a demés, amb un total de set professionals entre guanyadors i finalistes dels premis.

 

Doctoralia ha revelat els noms dels 28 guanyadors dels seus guardons del 2019, que distingixen als professionals de la salut més valorats en la seua especialitat per companys de professió i pels seus propis pacients.

 

Amb un total de 409 professionals nominats, la sisena edició dels premis és la que presenta major número de professionals fins a hui, dels que 240 han sigut nominats per primera volta des de què se celebren estos guardons, destaquen els responsables de la iniciativa en un comunicat.

 

Els guanyadors es distribuïxen en diferents especialitats de la salut, en les que enguany s’han incorporat: angiologia i cirurgia vascular, medicina de l’esport i medicina interna, sumant un total de 28 categories. Per part del territori valencià, fins a set professionals han arribat a les primeres posicions, un guanyador i sis finalistes. D’esta forma, en Urologia, Luis Vernich Talens (València) ha conseguit el primer lloc. Ja va ser finalista en 2015 i ha sigut nominat en les edicions del 2014, 2016 i 2017.

 

En l’apartat de Cardiologia figura Salvador Blanch Blasco (València), amb un tercer lloc i que ha sigut nominat per primera volta en els premis; mentres que en Cirurgia general i aparell digestiu, José Antonio Bueno Lledó (València) –també debutant en estos guardons– ha conseguit un segon lloc.

 

En Medicina de l’esport destaca Jeroni Llorca Garnero (Alacant) en segon lloc, que ha sigut nominat per primera volta en els premis; en Logopèdia i logofoniatría, Carmen Castillero (Burjassot) en segon lloc, que també va ser finalista en ocupar el tercer lloc en 2018; en Cirurgia oral i maxil·lofacial, Presentación Risueño Mata (Manises) en tercer lloc, que ha sigut nominada per primera volta; i en Podologia, Juan José Martínez Bertolín (Mislata), en tercer lloc i guanyador en l’edició del 2018.

 

Criteris

Per a triar als especialistes més valorats del país se seguixen tres criteris. En primer lloc, les opinions dels pacients que cada professional ha rebut el seu perfil durant el 2019 i entre les que s’inclouen variables com l’atenció rebuda, la puntualitat i les instal·lacions. En segon lloc, els vots que han rebut els especialistes per part de companys de professió durant el mes de desembre passat i en els que es valora la professionalitat, l’experiència i la trajectòria.

 

Per últim, també es valoren les contribucions que cada especialista ha fet en la secció de ‘Pregunta a l’Expert‘ de Doctoralia, a on es resolen dubtes en la comunitat de pacients sobre malalties i temes relacionats amb la salut.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.