Amenaça amb una navalla a la infermera d’un hospital de València per a no esperar el seu torn

Una infermera preparant una dosi per una vacuna

Infermera en una imatge d’arxiu | València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut este divendres de matí en un hospital de València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar amb una navalla a una auxiliar d’infermeria que estava repartint medicació.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 12.00 hores quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a un hospital de València, on hi havia una persona amb una arma blanca amenaçant al personal sanitari, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, però el sospitòs havia fugit. Moments abans, el personal de seguretat de l’hospital havia rebut un avís de què una persona en actitud agressiva s’encarava als sanitaris, els insultava i, pel que sembla, amenaçava a una auxiliar d’infermeria amb tallar-li el coll.

 

L’auxiliar es trobava en la consulta de parafarmàcia, moment en què el sospitós, sense respectar l’ordre assignat, li va exigir que li entregara una medicació. Ella li va contestar que no podia dispensar-li res si no era el seu torn, ja que hi havia altres pacients davant.

 

Davant tal resposta, el sospitós va començar a insultar-la, al mateix temps que pel que pareix li amenaçava amb tallar-li el coll si cridava als de seguretat, i treia una navalla. La víctima, de 41 anys, es va dirigir a l’interior de la consulta per a donar avís al personal de seguretat.

 

Els agents van donar una batuda per la zona, sense localitzar al sospitós. Posteriorment van rebre una telefonada del personal de seguretat advertint-los de què el sospitós havia tornat a l’hospital.

 

Immediatament, els agents van tornar i, després de realitzar diverses gestions, van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.