Amenaça amb una navalla a la infermera d’un hospital de València per a no esperar el seu torn

Una infermera preparant una dosi per una vacuna

Infermera en una imatge d’arxiu | València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut este divendres de matí en un hospital de València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar amb una navalla a una auxiliar d’infermeria que estava repartint medicació.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 12.00 hores quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a un hospital de València, on hi havia una persona amb una arma blanca amenaçant al personal sanitari, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, però el sospitòs havia fugit. Moments abans, el personal de seguretat de l’hospital havia rebut un avís de què una persona en actitud agressiva s’encarava als sanitaris, els insultava i, pel que sembla, amenaçava a una auxiliar d’infermeria amb tallar-li el coll.

 

L’auxiliar es trobava en la consulta de parafarmàcia, moment en què el sospitós, sense respectar l’ordre assignat, li va exigir que li entregara una medicació. Ella li va contestar que no podia dispensar-li res si no era el seu torn, ja que hi havia altres pacients davant.

 

Davant tal resposta, el sospitós va començar a insultar-la, al mateix temps que pel que pareix li amenaçava amb tallar-li el coll si cridava als de seguretat, i treia una navalla. La víctima, de 41 anys, es va dirigir a l’interior de la consulta per a donar avís al personal de seguretat.

 

Els agents van donar una batuda per la zona, sense localitzar al sospitós. Posteriorment van rebre una telefonada del personal de seguretat advertint-los de què el sospitós havia tornat a l’hospital.

 

Immediatament, els agents van tornar i, després de realitzar diverses gestions, van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.