Amenaça amb una navalla a la infermera d’un hospital de València per a no esperar el seu torn

Una infermera preparant una dosi per una vacuna

Infermera en una imatge d’arxiu | València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut este divendres de matí en un hospital de València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar amb una navalla a una auxiliar d’infermeria que estava repartint medicació.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 12.00 hores quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a un hospital de València, on hi havia una persona amb una arma blanca amenaçant al personal sanitari, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, però el sospitòs havia fugit. Moments abans, el personal de seguretat de l’hospital havia rebut un avís de què una persona en actitud agressiva s’encarava als sanitaris, els insultava i, pel que sembla, amenaçava a una auxiliar d’infermeria amb tallar-li el coll.

 

L’auxiliar es trobava en la consulta de parafarmàcia, moment en què el sospitós, sense respectar l’ordre assignat, li va exigir que li entregara una medicació. Ella li va contestar que no podia dispensar-li res si no era el seu torn, ja que hi havia altres pacients davant.

 

Davant tal resposta, el sospitós va començar a insultar-la, al mateix temps que pel que pareix li amenaçava amb tallar-li el coll si cridava als de seguretat, i treia una navalla. La víctima, de 41 anys, es va dirigir a l’interior de la consulta per a donar avís al personal de seguretat.

 

Els agents van donar una batuda per la zona, sense localitzar al sospitós. Posteriorment van rebre una telefonada del personal de seguretat advertint-los de què el sospitós havia tornat a l’hospital.

 

Immediatament, els agents van tornar i, després de realitzar diverses gestions, van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.