11.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Amenaça amb una navalla a la infermera d’un hospital de València per a no esperar el seu torn

Una infermera preparant una dosi per una vacuna

Infermera en una imatge d’arxiu | València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut este divendres de matí en un hospital de València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar amb una navalla a una auxiliar d’infermeria que estava repartint medicació.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 12.00 hores quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a un hospital de València, on hi havia una persona amb una arma blanca amenaçant al personal sanitari, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, però el sospitòs havia fugit. Moments abans, el personal de seguretat de l’hospital havia rebut un avís de què una persona en actitud agressiva s’encarava als sanitaris, els insultava i, pel que sembla, amenaçava a una auxiliar d’infermeria amb tallar-li el coll.

 

L’auxiliar es trobava en la consulta de parafarmàcia, moment en què el sospitós, sense respectar l’ordre assignat, li va exigir que li entregara una medicació. Ella li va contestar que no podia dispensar-li res si no era el seu torn, ja que hi havia altres pacients davant.

 

Davant tal resposta, el sospitós va començar a insultar-la, al mateix temps que pel que pareix li amenaçava amb tallar-li el coll si cridava als de seguretat, i treia una navalla. La víctima, de 41 anys, es va dirigir a l’interior de la consulta per a donar avís al personal de seguretat.

 

Els agents van donar una batuda per la zona, sense localitzar al sospitós. Posteriorment van rebre una telefonada del personal de seguretat advertint-los de què el sospitós havia tornat a l’hospital.

 

Immediatament, els agents van tornar i, després de realitzar diverses gestions, van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.