Amenaça amb una navalla a la infermera d’un hospital de València per a no esperar el seu torn

Una infermera preparant una dosi per una vacuna

Infermera en una imatge d’arxiu | València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut este divendres de matí en un hospital de València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar amb una navalla a una auxiliar d’infermeria que estava repartint medicació.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 12.00 hores quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a un hospital de València, on hi havia una persona amb una arma blanca amenaçant al personal sanitari, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, però el sospitòs havia fugit. Moments abans, el personal de seguretat de l’hospital havia rebut un avís de què una persona en actitud agressiva s’encarava als sanitaris, els insultava i, pel que sembla, amenaçava a una auxiliar d’infermeria amb tallar-li el coll.

 

L’auxiliar es trobava en la consulta de parafarmàcia, moment en què el sospitós, sense respectar l’ordre assignat, li va exigir que li entregara una medicació. Ella li va contestar que no podia dispensar-li res si no era el seu torn, ja que hi havia altres pacients davant.

 

Davant tal resposta, el sospitós va començar a insultar-la, al mateix temps que pel que pareix li amenaçava amb tallar-li el coll si cridava als de seguretat, i treia una navalla. La víctima, de 41 anys, es va dirigir a l’interior de la consulta per a donar avís al personal de seguretat.

 

Els agents van donar una batuda per la zona, sense localitzar al sospitós. Posteriorment van rebre una telefonada del personal de seguretat advertint-los de què el sospitós havia tornat a l’hospital.

 

Immediatament, els agents van tornar i, després de realitzar diverses gestions, van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.