Simoneta, la filla de Pilar de Borbó, ingressada una setmana després de la mort de sa mare

Simoneta Gómez-Acebo, la filla de la infanta Pilar de Borbó, ha ingressat en l’hospital només una setmana després de què morira sa mare, la germana del rei Joan Carles I. La cosina del rei Felip VI i neboda de Joan Carles I ha hagut de ser hospitalitzada a causa d’una molèstia respiratòria, segons avançava este dimecres ‘Vanitatis’, encara sense confirmació.

 

Este dijous, fonts de la família han afirmat que «té pneumònia i l’han ingressat per a posar-li un tractament fort d’antibiòtics en vena, però evoluciona bé», segons arreplega ‘El País’. A demés, faria algun temps que Simoneta no es trobava massa bé, però havia posposat la seua salut a la de sa mare, que va morir el passat dimecres, 8 de gener.

 

Maria de Fátima Simoneta Luisa Gómez-Acebo i Borbó

La filla de la infanta difunta Isabel de Borbó té com a nom complet Maria de Fátima Simoneta Luisa Gómez-Acebo i Borbó. Va estar casada amb José Miguel Fernández Sastrón, net del fundador de ‘Galerias Preciados’, amb qui va tindre tres fills: Luis (28), Pablo (24) i María (10). 

 

El matrimoni va durar 19 anys i, des del moment de la separació, a Simoneta se l’ha relacionat amb diferents hòmens coneguts com l’actor José Coronado o Beltrán Cavero, nebot de l’expolítica i expresidenta de la Comunitat de Madrid, Esperanza Aguirre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.