Simoneta, la filla de Pilar de Borbó, ingressada una setmana després de la mort de sa mare

Simoneta Gómez-Acebo, la filla de la infanta Pilar de Borbó, ha ingressat en l’hospital només una setmana després de què morira sa mare, la germana del rei Joan Carles I. La cosina del rei Felip VI i neboda de Joan Carles I ha hagut de ser hospitalitzada a causa d’una molèstia respiratòria, segons avançava este dimecres ‘Vanitatis’, encara sense confirmació.

 

Este dijous, fonts de la família han afirmat que «té pneumònia i l’han ingressat per a posar-li un tractament fort d’antibiòtics en vena, però evoluciona bé», segons arreplega ‘El País’. A demés, faria algun temps que Simoneta no es trobava massa bé, però havia posposat la seua salut a la de sa mare, que va morir el passat dimecres, 8 de gener.

Anuncios

 

Maria de Fátima Simoneta Luisa Gómez-Acebo i Borbó

La filla de la infanta difunta Isabel de Borbó té com a nom complet Maria de Fátima Simoneta Luisa Gómez-Acebo i Borbó. Va estar casada amb José Miguel Fernández Sastrón, net del fundador de ‘Galerias Preciados’, amb qui va tindre tres fills: Luis (28), Pablo (24) i María (10). 

 

El matrimoni va durar 19 anys i, des del moment de la separació, a Simoneta se l’ha relacionat amb diferents hòmens coneguts com l’actor José Coronado o Beltrán Cavero, nebot de l’expolítica i expresidenta de la Comunitat de Madrid, Esperanza Aguirre.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

PP i Vox bloquegen en Les Corts una comissió sobre els cribratges de càncer de mama

PP i Vox rebutgen crear una comissió d'investigació en Les Corts sobre els cribratges de càncer de mama en la Comunitat Valenciana, proposta pel PSPV i recolzada per Compromís.

El València Basket busca avantatge davant el Girona per a encarar la volta amb marge cap a la final

El València Basket rep al Spar Girona en l'anada de les semifinals de la Lliga Femenina amb l'objectiu d'aconseguir una renda àmplia que li permeta viatjar amb marge a Fontajau i acostar-se a la final i a l'Eurolliga.

Elx celebra els 25 anys del Misteri com a Patrimoni de la Humanitat amb una agenda especial

Elx commemora el 25 aniversari de la declaració del Misteri dElx com a Patrimoni Oral i Immaterial de la Humanitat amb un ampli programa d'actes gratuïts i oberts a tota la ciutadania.

Els directius de la WNBA projecten a Awa Fam com la gran estrela debutant a cinc anys vista

Els directius de la WNBA assenyalen a Awa Fam com la debutant amb més projecció a cinc anys vista, encara que no la situen entre les favorites al premi a millor novençana de la temporada 2026.

Sílvia Pérez Cruz reivindica la dualitat i l’aigua en el seu nou disc sobre migracions i emocions

Sílvia Pérez Cruz presenta Oral_Abissal, un àlbum que unix tradició oral i profunditat íntima per a reflexionar sobre la migració, l'empatia i els extrems socials.

Nova manifestació a València contra Mazón per la gestió de la dana del 2024

Col·lectius socials i associacions de víctimes convoquen per al 30 de maig a València una nova manifestació contra Carlos Mazón per la seua gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

La jutgessa de la DANA crida a declarar al president de Avamet i demana aclarir si es van usar les seues dades

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 cita com a testimoni-perit al president de Avamet i exigix a CHJ, Aemet i Emergències que aclarisquen si van utilitzar les seues dades.

André da Silva expressa el seu desig de seguir a l’Elx i afrontar les últimes quatre finals per la permanència

André da Silva confirma que vol continuar a l'Elx la pròxima temporada, destaca el seu bon moment físic i mental i definix els quatre últims partits com a finals per la permanència en LaLiga.