Anuncios

Simoneta, la filla de Pilar de Borbó, ingressada una setmana després de la mort de sa mare

Simoneta Gómez-Acebo, la filla de la infanta Pilar de Borbó, ha ingressat en l’hospital només una setmana després de què morira sa mare, la germana del rei Joan Carles I. La cosina del rei Felip VI i neboda de Joan Carles I ha hagut de ser hospitalitzada a causa d’una molèstia respiratòria, segons avançava este dimecres ‘Vanitatis’, encara sense confirmació.

 

Este dijous, fonts de la família han afirmat que «té pneumònia i l’han ingressat per a posar-li un tractament fort d’antibiòtics en vena, però evoluciona bé», segons arreplega ‘El País’. A demés, faria algun temps que Simoneta no es trobava massa bé, però havia posposat la seua salut a la de sa mare, que va morir el passat dimecres, 8 de gener.

Anuncios

 

Maria de Fátima Simoneta Luisa Gómez-Acebo i Borbó

La filla de la infanta difunta Isabel de Borbó té com a nom complet Maria de Fátima Simoneta Luisa Gómez-Acebo i Borbó. Va estar casada amb José Miguel Fernández Sastrón, net del fundador de ‘Galerias Preciados’, amb qui va tindre tres fills: Luis (28), Pablo (24) i María (10). 

 

El matrimoni va durar 19 anys i, des del moment de la separació, a Simoneta se l’ha relacionat amb diferents hòmens coneguts com l’actor José Coronado o Beltrán Cavero, nebot de l’expolítica i expresidenta de la Comunitat de Madrid, Esperanza Aguirre.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia demana 26 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment a les dos filles de la seua parella

Un home se senta en la banqueta acusada d'agredir sexualment durant anys a les dos filles de la seua llavors parella, de 9 i 11 anys, per a qui la Fiscalia reclama 26 anys de presó.

La forta olor de marihuana destapa una plantació amb 43 quilos de cabdells a Picassent

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de marihuana en una urbanització de Picassent després de les queixes veïnals per la forta olor i localitza 43,60 quilos de cabdells i 160 esqueixos.

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.
Anuncios