11.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Simoneta, la filla de Pilar de Borbó, ingressada una setmana després de la mort de sa mare

Simoneta Gómez-Acebo, la filla de la infanta Pilar de Borbó, ha ingressat en l’hospital només una setmana després de què morira sa mare, la germana del rei Joan Carles I. La cosina del rei Felip VI i neboda de Joan Carles I ha hagut de ser hospitalitzada a causa d’una molèstia respiratòria, segons avançava este dimecres ‘Vanitatis’, encara sense confirmació.

 

Este dijous, fonts de la família han afirmat que «té pneumònia i l’han ingressat per a posar-li un tractament fort d’antibiòtics en vena, però evoluciona bé», segons arreplega ‘El País’. A demés, faria algun temps que Simoneta no es trobava massa bé, però havia posposat la seua salut a la de sa mare, que va morir el passat dimecres, 8 de gener.

 

Maria de Fátima Simoneta Luisa Gómez-Acebo i Borbó

La filla de la infanta difunta Isabel de Borbó té com a nom complet Maria de Fátima Simoneta Luisa Gómez-Acebo i Borbó. Va estar casada amb José Miguel Fernández Sastrón, net del fundador de ‘Galerias Preciados’, amb qui va tindre tres fills: Luis (28), Pablo (24) i María (10). 

 

El matrimoni va durar 19 anys i, des del moment de la separació, a Simoneta se l’ha relacionat amb diferents hòmens coneguts com l’actor José Coronado o Beltrán Cavero, nebot de l’expolítica i expresidenta de la Comunitat de Madrid, Esperanza Aguirre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.