Simoneta, la filla de Pilar de Borbó, ingressada una setmana després de la mort de sa mare

Simoneta Gómez-Acebo, la filla de la infanta Pilar de Borbó, ha ingressat en l’hospital només una setmana després de què morira sa mare, la germana del rei Joan Carles I. La cosina del rei Felip VI i neboda de Joan Carles I ha hagut de ser hospitalitzada a causa d’una molèstia respiratòria, segons avançava este dimecres ‘Vanitatis’, encara sense confirmació.

 

Este dijous, fonts de la família han afirmat que «té pneumònia i l’han ingressat per a posar-li un tractament fort d’antibiòtics en vena, però evoluciona bé», segons arreplega ‘El País’. A demés, faria algun temps que Simoneta no es trobava massa bé, però havia posposat la seua salut a la de sa mare, que va morir el passat dimecres, 8 de gener.

 

Maria de Fátima Simoneta Luisa Gómez-Acebo i Borbó

La filla de la infanta difunta Isabel de Borbó té com a nom complet Maria de Fátima Simoneta Luisa Gómez-Acebo i Borbó. Va estar casada amb José Miguel Fernández Sastrón, net del fundador de ‘Galerias Preciados’, amb qui va tindre tres fills: Luis (28), Pablo (24) i María (10). 

 

El matrimoni va durar 19 anys i, des del moment de la separació, a Simoneta se l’ha relacionat amb diferents hòmens coneguts com l’actor José Coronado o Beltrán Cavero, nebot de l’expolítica i expresidenta de la Comunitat de Madrid, Esperanza Aguirre.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.