13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Letícia, molt afectada després de saber una notícia sobre la mort de la seua germana

La reina Letizia en los Premios Princesa de Girona

Imatge d’arxiu de la reina Letícia | València Diari

 

La mort de la germana de la reina Letícia fa ja catorze anys encara dona molt a parlar. No hi ha dubte de què  aquell fet va marcar l’actualitat social d’un país que es va commocionar en vore plorar a la dona de l’actual rei Felip VI. Des d’un primer moment es va dir que la causa de la mort d’Èrika havia sigut un suïcidi, però el periodista Jaime Peñafiel ha obert una nova perspectiva dels fets.

 

La germana de la reina podria no haver-se suïcidat

Concretament, Peñafiel ha escrit en la seua columna de la revista ‘LOC’, que la germana de la reina podria no haver-se suïcidat i que la seua mort podria haver sigut causada per un error amb la seua dosi diària de pastilles. En este sentit, el periodista fa referència a les paraules d’alguns dels veïns d’Èrika, que asseguren que el seu estat d’ànim dies abans de la seua mort era bo i que dubten de què ella mateixa decidira suïcidar-se.

 

És per això que alguns donen credibilitat a la hipòtesi: «Jo crec que esta dona no es va suïcidar. Esta dona tenia problemes i prenia moltes pastilles. Es veu que un dia va prendre més del compte, però no amb la finalitat de fer-se mal, sinó que la va pillar amb mal cos i allà es va quedar». Cal recordar que Èrika va ser trobada sense vida en el seu pis del barri madrileny de Vicálvaro fa ja catorze anys i va causar una gran commoció, especialment, en la Casa Reial.

 

L’evident malestar de la reina per les paraules de Peñafiel

Per este motiu, el més probable és que estes noves confessions de Peñafiel no hagen agradat gens a la reina que, per la seua banda, sempre ha volgut matindre en el màxim secret possible el cas. En les últimes setmanes la Família Reial també ha viscut un altre moment dur amb la mort de la Infanta Pilar i, en este cas, Letícia ha sigut notícia pel seu sorprenent ‘look’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.