Letícia, molt afectada després de saber una notícia sobre la mort de la seua germana

La reina Letizia en los Premios Princesa de Girona

Imatge d’arxiu de la reina Letícia | València Diari

 

La mort de la germana de la reina Letícia fa ja catorze anys encara dona molt a parlar. No hi ha dubte de què  aquell fet va marcar l’actualitat social d’un país que es va commocionar en vore plorar a la dona de l’actual rei Felip VI. Des d’un primer moment es va dir que la causa de la mort d’Èrika havia sigut un suïcidi, però el periodista Jaime Peñafiel ha obert una nova perspectiva dels fets.

 

La germana de la reina podria no haver-se suïcidat

Concretament, Peñafiel ha escrit en la seua columna de la revista ‘LOC’, que la germana de la reina podria no haver-se suïcidat i que la seua mort podria haver sigut causada per un error amb la seua dosi diària de pastilles. En este sentit, el periodista fa referència a les paraules d’alguns dels veïns d’Èrika, que asseguren que el seu estat d’ànim dies abans de la seua mort era bo i que dubten de què ella mateixa decidira suïcidar-se.

 

És per això que alguns donen credibilitat a la hipòtesi: «Jo crec que esta dona no es va suïcidar. Esta dona tenia problemes i prenia moltes pastilles. Es veu que un dia va prendre més del compte, però no amb la finalitat de fer-se mal, sinó que la va pillar amb mal cos i allà es va quedar». Cal recordar que Èrika va ser trobada sense vida en el seu pis del barri madrileny de Vicálvaro fa ja catorze anys i va causar una gran commoció, especialment, en la Casa Reial.

 

L’evident malestar de la reina per les paraules de Peñafiel

Per este motiu, el més probable és que estes noves confessions de Peñafiel no hagen agradat gens a la reina que, per la seua banda, sempre ha volgut matindre en el màxim secret possible el cas. En les últimes setmanes la Família Reial també ha viscut un altre moment dur amb la mort de la Infanta Pilar i, en este cas, Letícia ha sigut notícia pel seu sorprenent ‘look’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.

Setze morts per calor en una setmana a la Comunitat Valenciana, quatre d’elles este dimarts

La primera setmana de juliol ha deixat setze morts atribuïbles a la calor extrema a la Comunitat Valenciana, amb quatre defuncions este dimarts i la major part de víctimes majors de 65 anys.

Noche sufocant a la Comunitat Valenciana amb mínimes que quasi no baixen dels 28 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut una nova nit tòrrida, amb 28,2 graus de mínima a Parcent i valors per damunt dels 27 graus en nombrosos municipis mentre continua l’ona de calor.

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.