Letícia, molt afectada després de saber una notícia sobre la mort de la seua germana

La reina Letizia en los Premios Princesa de Girona

Imatge d’arxiu de la reina Letícia | València Diari

 

La mort de la germana de la reina Letícia fa ja catorze anys encara dona molt a parlar. No hi ha dubte de què  aquell fet va marcar l’actualitat social d’un país que es va commocionar en vore plorar a la dona de l’actual rei Felip VI. Des d’un primer moment es va dir que la causa de la mort d’Èrika havia sigut un suïcidi, però el periodista Jaime Peñafiel ha obert una nova perspectiva dels fets.

 

La germana de la reina podria no haver-se suïcidat

Concretament, Peñafiel ha escrit en la seua columna de la revista ‘LOC’, que la germana de la reina podria no haver-se suïcidat i que la seua mort podria haver sigut causada per un error amb la seua dosi diària de pastilles. En este sentit, el periodista fa referència a les paraules d’alguns dels veïns d’Èrika, que asseguren que el seu estat d’ànim dies abans de la seua mort era bo i que dubten de què ella mateixa decidira suïcidar-se.

 

És per això que alguns donen credibilitat a la hipòtesi: «Jo crec que esta dona no es va suïcidar. Esta dona tenia problemes i prenia moltes pastilles. Es veu que un dia va prendre més del compte, però no amb la finalitat de fer-se mal, sinó que la va pillar amb mal cos i allà es va quedar». Cal recordar que Èrika va ser trobada sense vida en el seu pis del barri madrileny de Vicálvaro fa ja catorze anys i va causar una gran commoció, especialment, en la Casa Reial.

 

L’evident malestar de la reina per les paraules de Peñafiel

Per este motiu, el més probable és que estes noves confessions de Peñafiel no hagen agradat gens a la reina que, per la seua banda, sempre ha volgut matindre en el màxim secret possible el cas. En les últimes setmanes la Família Reial també ha viscut un altre moment dur amb la mort de la Infanta Pilar i, en este cas, Letícia ha sigut notícia pel seu sorprenent ‘look’.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.