Letícia, molt afectada després de saber una notícia sobre la mort de la seua germana

La reina Letizia en los Premios Princesa de Girona

Imatge d’arxiu de la reina Letícia | València Diari

 

La mort de la germana de la reina Letícia fa ja catorze anys encara dona molt a parlar. No hi ha dubte de què  aquell fet va marcar l’actualitat social d’un país que es va commocionar en vore plorar a la dona de l’actual rei Felip VI. Des d’un primer moment es va dir que la causa de la mort d’Èrika havia sigut un suïcidi, però el periodista Jaime Peñafiel ha obert una nova perspectiva dels fets.

 

La germana de la reina podria no haver-se suïcidat

Concretament, Peñafiel ha escrit en la seua columna de la revista ‘LOC’, que la germana de la reina podria no haver-se suïcidat i que la seua mort podria haver sigut causada per un error amb la seua dosi diària de pastilles. En este sentit, el periodista fa referència a les paraules d’alguns dels veïns d’Èrika, que asseguren que el seu estat d’ànim dies abans de la seua mort era bo i que dubten de què ella mateixa decidira suïcidar-se.

 

És per això que alguns donen credibilitat a la hipòtesi: «Jo crec que esta dona no es va suïcidar. Esta dona tenia problemes i prenia moltes pastilles. Es veu que un dia va prendre més del compte, però no amb la finalitat de fer-se mal, sinó que la va pillar amb mal cos i allà es va quedar». Cal recordar que Èrika va ser trobada sense vida en el seu pis del barri madrileny de Vicálvaro fa ja catorze anys i va causar una gran commoció, especialment, en la Casa Reial.

 

L’evident malestar de la reina per les paraules de Peñafiel

Per este motiu, el més probable és que estes noves confessions de Peñafiel no hagen agradat gens a la reina que, per la seua banda, sempre ha volgut matindre en el màxim secret possible el cas. En les últimes setmanes la Família Reial també ha viscut un altre moment dur amb la mort de la Infanta Pilar i, en este cas, Letícia ha sigut notícia pel seu sorprenent ‘look’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.