Letícia, molt afectada després de saber una notícia sobre la mort de la seua germana

La reina Letizia en los Premios Princesa de Girona

Imatge d’arxiu de la reina Letícia | València Diari

 

La mort de la germana de la reina Letícia fa ja catorze anys encara dona molt a parlar. No hi ha dubte de què  aquell fet va marcar l’actualitat social d’un país que es va commocionar en vore plorar a la dona de l’actual rei Felip VI. Des d’un primer moment es va dir que la causa de la mort d’Èrika havia sigut un suïcidi, però el periodista Jaime Peñafiel ha obert una nova perspectiva dels fets.

 

La germana de la reina podria no haver-se suïcidat

Concretament, Peñafiel ha escrit en la seua columna de la revista ‘LOC’, que la germana de la reina podria no haver-se suïcidat i que la seua mort podria haver sigut causada per un error amb la seua dosi diària de pastilles. En este sentit, el periodista fa referència a les paraules d’alguns dels veïns d’Èrika, que asseguren que el seu estat d’ànim dies abans de la seua mort era bo i que dubten de què ella mateixa decidira suïcidar-se.

 

És per això que alguns donen credibilitat a la hipòtesi: «Jo crec que esta dona no es va suïcidar. Esta dona tenia problemes i prenia moltes pastilles. Es veu que un dia va prendre més del compte, però no amb la finalitat de fer-se mal, sinó que la va pillar amb mal cos i allà es va quedar». Cal recordar que Èrika va ser trobada sense vida en el seu pis del barri madrileny de Vicálvaro fa ja catorze anys i va causar una gran commoció, especialment, en la Casa Reial.

 

L’evident malestar de la reina per les paraules de Peñafiel

Per este motiu, el més probable és que estes noves confessions de Peñafiel no hagen agradat gens a la reina que, per la seua banda, sempre ha volgut matindre en el màxim secret possible el cas. En les últimes setmanes la Família Reial també ha viscut un altre moment dur amb la mort de la Infanta Pilar i, en este cas, Letícia ha sigut notícia pel seu sorprenent ‘look’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Reprenen la busca de l’home desaparegut mentres es banyava a la platja d’Almassora

Els equips d’emergència reprenen este divendres a primera hora la busca de l’home que va desaparèixer ahir a la vesprada mentre es banyava a la platja Pla de la Torre d’Almassora.

Javi Guerra torna a posar un valencianista al mapa de la selecció espanyola

El migcampista del Valencia, Javi Guerra, debuta amb la selecció espanyola absoluta en l amistós contra l Irak i es convertix en el primer jugador valencianista que s estrena amb Espanya en quasi cinc anys.

La UPV desenvolupa un xip fotònic reprogramable ràpid i sense consum elèctric continu

Un equip del Photonic Research Lab de la UPV lidera el desenvolupament d'un xip fotònic reprogramable que aconseguix grans velocitats de funcionament sense necessitat d'alimentació elèctrica contínua, clau per a la computació òptica i la IA del futur.

Reclamen més protecció per a llauradors i ramaders davant els efectes del canvi climàtic

En els últims set anys ha pujat de manera sostinguda la contractació de seguros agraris a Espanya, mentre la Fundació Microfinanzas BBVA alerta que llauradors, ramaders i xicotetes empreses continuen molt exposats als impactes del canvi climàtic.

Vinté dia de vaga dels docents valencians amb reunió clau i ‘vaga de famílies’

La vaga indefinida del professorat públic valencià arriba al seu vinté dia lectiu amb una nova reunió negociadora amb Educació i una ‘vaga de famílies’ en suport als docents.

La Comunitat Valenciana supera el milió i mig d’animals de companyia, quasi la mitat són gossos

La Comunitat Valenciana compta amb 1.533.551 animals de companyia registrats, quasi la mitat gossos i més del 40 % gats, i és la quarta autonomia amb més mascotes d’Espanya.

Especialistes proposen que l’Estat compre vivendes privades per a destinar-les a lloguer social

Un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie defensa que les administracions públiques compren vivendes del mercat lliure per a ampliar de manera ràpida el parc de lloguer social i alleujar la greu escassetat d’habitatge a Espanya.

Una avaria en l’avió retrasa el retorn de Pérez Llorca des de Brussel·les a València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, retrasa el seu retorn des de Brussel·les a València per una avaria en el vol de tornada i es preveu que arribe al llarg del divendres. La vicepresidenta primera, Susana Camarero, l’ix al pas i presidirà el ple del Consell i un acte sobre L’Albufera i El Saler.