La infanta Cristina i Urdangarin obrin ferides entre Joan Carles i els reis Felip i Letícia

Rei Joan Carles I

Rei emèrit Joan Carles I | GTRES

 

El rei Joan Carles no es troba en el seu millor moment. Després de la mort de la seua germana, amb la qui estava molt unit, pareixia que els membres de la família Reial s’unirien per a donar-se ànims en estos durs moments. Això, però, no ha sigut d’esta manera i pareix que Joan Carles no perdona el lleig gest del seu fill i la seua dona.

 

Este dijous es va celebrar el funeral de la infanta Pilar, en el que s’esperava que estigueren tots els membres de la família Reial, tal com va passar quan va tindre lloc la capella ardent. El rei Felip VI i la reina Letícia, però, van decidir no acudir a l’event. El motiu, segons explica Pilar Eyre, és la freda relació que mantenen amb la infanta Cristina i el seu marit, Iñaki Urdangarin.

 

La infanta Cristina i Urdangarin, el motiu de la seua absència

«No han anat al funeral este dijous per a no trobar-se amb la infanta Cristina. Haguera sigut golós per a la premsa, però estan encabotats en què la família Reial són ells quatre: ells i les filles», ha afirmat la periodista. El cert és que, des de què va començar el cas Nóos i el marit de la infanta va ingressar en presó, els reis han volgut mantindre el contacte mínim amb el matrimoni.

 

Pilar Eyre també ha confirmat la decepció de Joan Carles, que tenia una estreta relació amb la seua germana Pilar i necessitava el suport del seu fill i la seua dona en tan delicat moment. Curiosament, Felip i Letícia també compartien una bona relació amb la infanta, però van decidir continuar amb la seua agenda oficial i evitar l’atenció de les càmeres.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.