La infanta Cristina i Urdangarin obrin ferides entre Joan Carles i els reis Felip i Letícia

Rei Joan Carles I

Rei emèrit Joan Carles I | GTRES

 

El rei Joan Carles no es troba en el seu millor moment. Després de la mort de la seua germana, amb la qui estava molt unit, pareixia que els membres de la família Reial s’unirien per a donar-se ànims en estos durs moments. Això, però, no ha sigut d’esta manera i pareix que Joan Carles no perdona el lleig gest del seu fill i la seua dona.

 

Este dijous es va celebrar el funeral de la infanta Pilar, en el que s’esperava que estigueren tots els membres de la família Reial, tal com va passar quan va tindre lloc la capella ardent. El rei Felip VI i la reina Letícia, però, van decidir no acudir a l’event. El motiu, segons explica Pilar Eyre, és la freda relació que mantenen amb la infanta Cristina i el seu marit, Iñaki Urdangarin.

 

La infanta Cristina i Urdangarin, el motiu de la seua absència

«No han anat al funeral este dijous per a no trobar-se amb la infanta Cristina. Haguera sigut golós per a la premsa, però estan encabotats en què la família Reial són ells quatre: ells i les filles», ha afirmat la periodista. El cert és que, des de què va començar el cas Nóos i el marit de la infanta va ingressar en presó, els reis han volgut mantindre el contacte mínim amb el matrimoni.

 

Pilar Eyre també ha confirmat la decepció de Joan Carles, que tenia una estreta relació amb la seua germana Pilar i necessitava el suport del seu fill i la seua dona en tan delicat moment. Curiosament, Felip i Letícia també compartien una bona relació amb la infanta, però van decidir continuar amb la seua agenda oficial i evitar l’atenció de les càmeres.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical, instruments i partitures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha aprovat una deducció autonòmica en l'IRPF de fins a 150 € per a gastos de formació musical, instruments, partitures i quotes de societats. És aplicable amb efectes des de l'1 de gener de 2025 en la campanya que comença el 8 d'abril i afecta a bases de fins a 60.000 € individuals i 78.000 € conjuntes.

Digital-IA Fest acosta la IA a les xicotetes localitats valencianes este dissabte

Digital-IA Fest celebra este dissabte una jornada en línia gratuïta per a acostar la intel·ligència artificial a municipis valencians de menys de 20.000 habitants. El programa combina formació pràctica i demostracions de creadors locals.

El trencament d’una catenària paralitza la Línia 6 i part de la 4 del tramvia a València

Una catenària danyada impedix la circulació del tramvia a València: la Línia 6 queda suspesa i la Línia 4 s'interromp entre Doctor Lluch i Pont d'Assot. Tècnics treballen en la reparació.

Una foradada per la pluja en l’A-7 a Rafelbunyol provoca retencions de fins a 7 km

La solsida del ferm va obligar a tancar el carril dret i el central i només se circula per l'esquerre en sentit Alacant. La DGT treballa en una solució definitiva.

Sarabia defén a Rafa Mir: tranquil i decidit a demostrar la seua innocència

Eder Sarabia assegura que Rafa Mir està seré i decidit a defendre la seua innocència després de la petició fiscal de 10 anys i sis mesos. El tècnic afirma que les seues alineacions es basaran en el rendiment i defén al davanter davant les acusacions de racisme.

Marcelino ajorna la seua renovació amb el Vila-real fins a final de temporada

El tècnic va assenyalar que compartix la postura del club i preferix esperar a juny per a tractar la seua continuïtat. Va rebutjar la rumorologia i va demanar centrar-se en l'Elx i en la Champions.

Arriba Digital-IA Fest, jornada en línia per a acostar la IA a xicotets municipis valencians

Digital-IA Fest se celebra este dissabte amb sessions pràctiques per a veïns de localitats valencianes de menys de 20.000 habitants. L'esdeveniment és gratuït i busca reduir la bretxa digital.

Pluja i tempestes marcaran el cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb neu des de 1.400 m

Cap de setmana dominat per pluges generalitzades i tempestes en la Comunitat Valenciana, amb cota de neu entre 1.400 i 1.600 metres. El dissabte serà més intens a Castelló i el diumenge hi haurà una lleugera millora tèrmica.