Les crítiques al luxós cotxe de Froilà trauen a la llum el salari de la infanta Elena

 

Després de tots els problemes que Felip VI ha tingut amb la seua família durant estos últims mesos, el rei ha hagut d’afrontar un nou. El seu nebot Froilà, un xic de 22 anys i que aparentment mai hauria treballat, va presumint amb el seu cotxe de luxe pels carrers i és que presumix ni més ni menys que un vehicle que supera els 40.000 euros, una dada que ha enfadat a més d’un.

 

Els usuaris de les xarxes socials han omplit els murs amb comentaris en contra d’esta actitud i assenyalant que és una vergonya que Froilà vaja presumint de cotxe amb la situació que està vivint el país.

 

L’opinió pública visiblement molesta amb Froilà

El nebot gran del rei ha aprofitat per traure’s el carnet de conduir durant este estiu i ara que ja el té ha aprofitat per comprar-se un cotxe d’alta gamma. Es tracta d’un AudiQ3 Sportback roig, elèctric i d’estil esportiu que té un preu d’uns 40.000 euros tot i que es creu que el de Froilà també compta amb els suplements més cars i el seu preu final rondaria els 80.000 euros.

 

Amb estes desorbitades xifres els usuaris han mostrat el seu malestar i han posat en dubte l’origen dels diners amb què el xic ha comprat el cotxe. Des de les xarxes es critica que el nebot de Felip VI es puga permetre un cotxe tan car tenint en compte que no ha treballat mai. És per això que molts d’ells han assenyalat que s’hauria comprat amb els diners de tots els contribuents.

 

 

El salari dels pares de Froilà

D’altra banda, són molts els que han comentat que Froilà és un consentit i que haurien sigut els seus pares qui haurien regalat el cotxe al seu fill. En eixe sentit, ‘Voz Pópuli’ ha publicat que la infanta Elena cobra anualment entre 200.000 i 300.000 euros pel treball que desenvolupa a la Fundació Mapfre.

 

El pare del jove, Jaime De Michalar, podria arribar a guanyar a l’any una quantitat més elevada que la seua exdona gràcies als alts càrrecs que ha tingut. També és conseller de diverses empreses internacionals i administrador únic d’una companyia de moda de luxe. A demés, cal recordar que va obtenir una herència milionària d’una tia seua.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manuel González guanya en Moto2 de Tailàndia per 0,099 s; Folgat tercer i García Dols evacuat

Manuel González ha aconseguit la seua primera victòria de la temporada en el GP de Tailàndia de Moto2 després d'un final resolt per 99 mil·lèsimes. Izan Guevara va ser segon i Daniel Holgado, tercer, en una carrera amb dos banderes roges i evacuació de Sergio García Dols.

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.