8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Les crítiques al luxós cotxe de Froilà trauen a la llum el salari de la infanta Elena

 

Després de tots els problemes que Felip VI ha tingut amb la seua família durant estos últims mesos, el rei ha hagut d’afrontar un nou. El seu nebot Froilà, un xic de 22 anys i que aparentment mai hauria treballat, va presumint amb el seu cotxe de luxe pels carrers i és que presumix ni més ni menys que un vehicle que supera els 40.000 euros, una dada que ha enfadat a més d’un.

 

Els usuaris de les xarxes socials han omplit els murs amb comentaris en contra d’esta actitud i assenyalant que és una vergonya que Froilà vaja presumint de cotxe amb la situació que està vivint el país.

 

L’opinió pública visiblement molesta amb Froilà

El nebot gran del rei ha aprofitat per traure’s el carnet de conduir durant este estiu i ara que ja el té ha aprofitat per comprar-se un cotxe d’alta gamma. Es tracta d’un AudiQ3 Sportback roig, elèctric i d’estil esportiu que té un preu d’uns 40.000 euros tot i que es creu que el de Froilà també compta amb els suplements més cars i el seu preu final rondaria els 80.000 euros.

 

Amb estes desorbitades xifres els usuaris han mostrat el seu malestar i han posat en dubte l’origen dels diners amb què el xic ha comprat el cotxe. Des de les xarxes es critica que el nebot de Felip VI es puga permetre un cotxe tan car tenint en compte que no ha treballat mai. És per això que molts d’ells han assenyalat que s’hauria comprat amb els diners de tots els contribuents.

 

 

El salari dels pares de Froilà

D’altra banda, són molts els que han comentat que Froilà és un consentit i que haurien sigut els seus pares qui haurien regalat el cotxe al seu fill. En eixe sentit, ‘Voz Pópuli’ ha publicat que la infanta Elena cobra anualment entre 200.000 i 300.000 euros pel treball que desenvolupa a la Fundació Mapfre.

 

El pare del jove, Jaime De Michalar, podria arribar a guanyar a l’any una quantitat més elevada que la seua exdona gràcies als alts càrrecs que ha tingut. També és conseller de diverses empreses internacionals i administrador únic d’una companyia de moda de luxe. A demés, cal recordar que va obtenir una herència milionària d’una tia seua.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.