20.2 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Les crítiques al luxós cotxe de Froilà trauen a la llum el salari de la infanta Elena

 

Després de tots els problemes que Felip VI ha tingut amb la seua família durant estos últims mesos, el rei ha hagut d’afrontar un nou. El seu nebot Froilà, un xic de 22 anys i que aparentment mai hauria treballat, va presumint amb el seu cotxe de luxe pels carrers i és que presumix ni més ni menys que un vehicle que supera els 40.000 euros, una dada que ha enfadat a més d’un.

 

Els usuaris de les xarxes socials han omplit els murs amb comentaris en contra d’esta actitud i assenyalant que és una vergonya que Froilà vaja presumint de cotxe amb la situació que està vivint el país.

 

L’opinió pública visiblement molesta amb Froilà

El nebot gran del rei ha aprofitat per traure’s el carnet de conduir durant este estiu i ara que ja el té ha aprofitat per comprar-se un cotxe d’alta gamma. Es tracta d’un AudiQ3 Sportback roig, elèctric i d’estil esportiu que té un preu d’uns 40.000 euros tot i que es creu que el de Froilà també compta amb els suplements més cars i el seu preu final rondaria els 80.000 euros.

 

Amb estes desorbitades xifres els usuaris han mostrat el seu malestar i han posat en dubte l’origen dels diners amb què el xic ha comprat el cotxe. Des de les xarxes es critica que el nebot de Felip VI es puga permetre un cotxe tan car tenint en compte que no ha treballat mai. És per això que molts d’ells han assenyalat que s’hauria comprat amb els diners de tots els contribuents.

 

 

El salari dels pares de Froilà

D’altra banda, són molts els que han comentat que Froilà és un consentit i que haurien sigut els seus pares qui haurien regalat el cotxe al seu fill. En eixe sentit, ‘Voz Pópuli’ ha publicat que la infanta Elena cobra anualment entre 200.000 i 300.000 euros pel treball que desenvolupa a la Fundació Mapfre.

 

El pare del jove, Jaime De Michalar, podria arribar a guanyar a l’any una quantitat més elevada que la seua exdona gràcies als alts càrrecs que ha tingut. També és conseller de diverses empreses internacionals i administrador únic d’una companyia de moda de luxe. A demés, cal recordar que va obtenir una herència milionària d’una tia seua.

Últimes notícies

Missatgers de la Pau impulsarà la conciliació en el centre cívic del Cabanyal

Missatgers de la Pau impulsarà el primer projecte del nou centre cívic del Cabanyal per a facilitar la conciliació a famílies vulnerables. El programa arrancarà amb dos grups de quinze dones i el 12 de febrer hi haurà una reunió amb entitats veïnals.

L’oposició retrau 15 mesos sense víctimes de la dana en Les Corts i el PP promet la seua compareixença

L'oposició ha criticat que, 15 mesos després de la dana amb 230 morts a la província de València, les víctimes encara no han comparegut en Les Corts. El PP ha assegurat que acudiran prompte i apunta a la pròxima reunió de febrer.

Baldoví ha afirmat que Compromís està obert a parlar però no hi ha un front comú sobre la taula

Baldoví ha respost a la proposta de Rufián sobre un espai electoral nacionalista i ha aclarit que Compromís escolta, però no hi ha res concret. Ha reiterat l''obediència valenciana' com a criteri per a qualsevol diàleg.

Almenys 200 tractors s’han sumat a la manifestació agrària a València contra els acords de la UE

Almenys 200 tractors s'han incorporat a una protesta que recorre València per a denunciar acords comercials de la UE sense reciprocitat, amb Mercosur en el focus. Les organitzacions agràries han reclamat canvis en comerç, aigua, PAC i burocràcia.

Matt Costello, baixa diversos partits per molèsties en el genoll esquerre

València Basket no comptarà amb Matt Costello en les pròximes trobades per molèsties en el genoll esquerre. És baixa d'última hora davant el Maccabi i el seu retorn queda pendent d'evolució.

Prop de 200 tractors prenen el centre d’Alacant contra l’acord UE-Mercosur i pel Tajo-Segura

Prop de 200 tractors recorren el centre d'Alacant en una protesta de Asaja contra l'acord UE-Mercosur, les retallades de la PAC i en defensa del transvasament Tajo-Segura. El sector reclama igualtat de condicions i aigua suficient i preveu tancar la jornada amb una concentració i lectura de manifest.

Ábalos anuncia la seua jubilació després de renunciar a l’escó i quedar sense ingressos

José Luis Ábalos ha anunciat que es retira i s'acull a la jubilació després de renunciar a l'escó i quedar sense ingressos i funcions per la seua suspensió. Ho explica en X amb el missatge 'Objectiu aconseguit!' i un retret als 'grans interpretadors'.

Pérez Llorca reconeix el treball de Tragsa després de la dana d’octubre

Pérez Llorca ha reconegut el treball de Tragsa després de la dana del 29 d'octubre de 2024. En una reunió amb Jesús Casas han repassat obres i suport tècnic en la Comunitat.