Les crítiques al luxós cotxe de Froilà trauen a la llum el salari de la infanta Elena

 

Després de tots els problemes que Felip VI ha tingut amb la seua família durant estos últims mesos, el rei ha hagut d’afrontar un nou. El seu nebot Froilà, un xic de 22 anys i que aparentment mai hauria treballat, va presumint amb el seu cotxe de luxe pels carrers i és que presumix ni més ni menys que un vehicle que supera els 40.000 euros, una dada que ha enfadat a més d’un.

 

Els usuaris de les xarxes socials han omplit els murs amb comentaris en contra d’esta actitud i assenyalant que és una vergonya que Froilà vaja presumint de cotxe amb la situació que està vivint el país.

 

L’opinió pública visiblement molesta amb Froilà

El nebot gran del rei ha aprofitat per traure’s el carnet de conduir durant este estiu i ara que ja el té ha aprofitat per comprar-se un cotxe d’alta gamma. Es tracta d’un AudiQ3 Sportback roig, elèctric i d’estil esportiu que té un preu d’uns 40.000 euros tot i que es creu que el de Froilà també compta amb els suplements més cars i el seu preu final rondaria els 80.000 euros.

 

Amb estes desorbitades xifres els usuaris han mostrat el seu malestar i han posat en dubte l’origen dels diners amb què el xic ha comprat el cotxe. Des de les xarxes es critica que el nebot de Felip VI es puga permetre un cotxe tan car tenint en compte que no ha treballat mai. És per això que molts d’ells han assenyalat que s’hauria comprat amb els diners de tots els contribuents.

 

 

El salari dels pares de Froilà

D’altra banda, són molts els que han comentat que Froilà és un consentit i que haurien sigut els seus pares qui haurien regalat el cotxe al seu fill. En eixe sentit, ‘Voz Pópuli’ ha publicat que la infanta Elena cobra anualment entre 200.000 i 300.000 euros pel treball que desenvolupa a la Fundació Mapfre.

 

El pare del jove, Jaime De Michalar, podria arribar a guanyar a l’any una quantitat més elevada que la seua exdona gràcies als alts càrrecs que ha tingut. També és conseller de diverses empreses internacionals i administrador únic d’una companyia de moda de luxe. A demés, cal recordar que va obtenir una herència milionària d’una tia seua.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.