14.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Les crítiques al luxós cotxe de Froilà trauen a la llum el salari de la infanta Elena

 

Després de tots els problemes que Felip VI ha tingut amb la seua família durant estos últims mesos, el rei ha hagut d’afrontar un nou. El seu nebot Froilà, un xic de 22 anys i que aparentment mai hauria treballat, va presumint amb el seu cotxe de luxe pels carrers i és que presumix ni més ni menys que un vehicle que supera els 40.000 euros, una dada que ha enfadat a més d’un.

 

Els usuaris de les xarxes socials han omplit els murs amb comentaris en contra d’esta actitud i assenyalant que és una vergonya que Froilà vaja presumint de cotxe amb la situació que està vivint el país.

 

L’opinió pública visiblement molesta amb Froilà

El nebot gran del rei ha aprofitat per traure’s el carnet de conduir durant este estiu i ara que ja el té ha aprofitat per comprar-se un cotxe d’alta gamma. Es tracta d’un AudiQ3 Sportback roig, elèctric i d’estil esportiu que té un preu d’uns 40.000 euros tot i que es creu que el de Froilà també compta amb els suplements més cars i el seu preu final rondaria els 80.000 euros.

 

Amb estes desorbitades xifres els usuaris han mostrat el seu malestar i han posat en dubte l’origen dels diners amb què el xic ha comprat el cotxe. Des de les xarxes es critica que el nebot de Felip VI es puga permetre un cotxe tan car tenint en compte que no ha treballat mai. És per això que molts d’ells han assenyalat que s’hauria comprat amb els diners de tots els contribuents.

 

 

El salari dels pares de Froilà

D’altra banda, són molts els que han comentat que Froilà és un consentit i que haurien sigut els seus pares qui haurien regalat el cotxe al seu fill. En eixe sentit, ‘Voz Pópuli’ ha publicat que la infanta Elena cobra anualment entre 200.000 i 300.000 euros pel treball que desenvolupa a la Fundació Mapfre.

 

El pare del jove, Jaime De Michalar, podria arribar a guanyar a l’any una quantitat més elevada que la seua exdona gràcies als alts càrrecs que ha tingut. També és conseller de diverses empreses internacionals i administrador únic d’una companyia de moda de luxe. A demés, cal recordar que va obtenir una herència milionària d’una tia seua.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.