Malú i Albert Rivera podrien aparéixer junts molt prompte

Fotomontatge Rivera i Malú

Albert Rivera i Malú podrien aparéixer junts durant la boda de Manuel Valls i Susana Gallardo | Cedida

 

Tot i el gran volum de rumors  sobre la parella formada per Albert Rivera i Malú, encara no hi ha cap foto de la parella junta i, per tant, falta una prova física d’esta unió. Fa temps que s’espera que apareguen junts en algun acte o que algun paparazzi puga fer-se amb l’apreciada foto, però de moment res de res.

 

Pilar Eyre ha parlat en la seua columna de ‘Lecturas’ de quan serà el moment en què finalment es puga vore al polític i la cantant junts: durant la boda de Manuel Valls i Susana Gallardo el mes de setembre. Segons informa la periodista, la parella estaria convidada a l’acte i, en cas de continuar junts, haurien d’aparéixer en públic com a parella formal.

 

L’actuació que Malú havia de realitzar en Sitges era, també, un lloc perfecte per poder vore a la parella unida però, finalment, el concert ha sigut cancel·lat per problemes de salut de la cantant. Recentment va informar als seus seguidors que es veia obligada a cancel·lar tots els concerts de la seua gira perquè haurà de ser operada d’un trencament de lligaments en el turmell.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Malú (@_maluoficial_) el

 

Malú creu que no la contractaran si revela la seua relació

Des que la revista ‘Semana’ va traure a la llum la relació entre el polític de Ciutadans i la cantant, han sigut molts els qui han volgut dir la seua revelant tota classe de detalls sobre l’idil·li. Però Malú s’ha mantingut sempre al marge per a evitar possibles represàlies.

 

Malú, segons la mateixa ‘Semana’, demana màxima discreció a Albert Rivera i és ella la responsable del gran secretisme existent en relació a la parella. La cantant, fins i tot, estaria esperant que «es formen els nous governs als ajuntaments» per a fer oficial la relació d’una volta per totes.

 

Segons una font molt pròxima a l’artista, creuen que tot es deu a una qüestió de contractació: «Tot i ser una estrella consagrada, amb seguretat hi haurà ajuntaments que descartaran contractar-la per ser la parella del líder d’un altre partit. No en tinguen cap dubte».

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.