Malú i Albert Rivera podrien aparéixer junts molt prompte

Fotomontatge Rivera i Malú

Albert Rivera i Malú podrien aparéixer junts durant la boda de Manuel Valls i Susana Gallardo | Cedida

 

Tot i el gran volum de rumors  sobre la parella formada per Albert Rivera i Malú, encara no hi ha cap foto de la parella junta i, per tant, falta una prova física d’esta unió. Fa temps que s’espera que apareguen junts en algun acte o que algun paparazzi puga fer-se amb l’apreciada foto, però de moment res de res.

 

Pilar Eyre ha parlat en la seua columna de ‘Lecturas’ de quan serà el moment en què finalment es puga vore al polític i la cantant junts: durant la boda de Manuel Valls i Susana Gallardo el mes de setembre. Segons informa la periodista, la parella estaria convidada a l’acte i, en cas de continuar junts, haurien d’aparéixer en públic com a parella formal.

 

L’actuació que Malú havia de realitzar en Sitges era, també, un lloc perfecte per poder vore a la parella unida però, finalment, el concert ha sigut cancel·lat per problemes de salut de la cantant. Recentment va informar als seus seguidors que es veia obligada a cancel·lar tots els concerts de la seua gira perquè haurà de ser operada d’un trencament de lligaments en el turmell.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Malú (@_maluoficial_) el

 

Malú creu que no la contractaran si revela la seua relació

Des que la revista ‘Semana’ va traure a la llum la relació entre el polític de Ciutadans i la cantant, han sigut molts els qui han volgut dir la seua revelant tota classe de detalls sobre l’idil·li. Però Malú s’ha mantingut sempre al marge per a evitar possibles represàlies.

 

Malú, segons la mateixa ‘Semana’, demana màxima discreció a Albert Rivera i és ella la responsable del gran secretisme existent en relació a la parella. La cantant, fins i tot, estaria esperant que «es formen els nous governs als ajuntaments» per a fer oficial la relació d’una volta per totes.

 

Segons una font molt pròxima a l’artista, creuen que tot es deu a una qüestió de contractació: «Tot i ser una estrella consagrada, amb seguretat hi haurà ajuntaments que descartaran contractar-la per ser la parella del líder d’un altre partit. No en tinguen cap dubte».

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.