Malú i Albert Rivera podrien aparéixer junts molt prompte

Fotomontatge Rivera i Malú

Albert Rivera i Malú podrien aparéixer junts durant la boda de Manuel Valls i Susana Gallardo | Cedida

 

Tot i el gran volum de rumors  sobre la parella formada per Albert Rivera i Malú, encara no hi ha cap foto de la parella junta i, per tant, falta una prova física d’esta unió. Fa temps que s’espera que apareguen junts en algun acte o que algun paparazzi puga fer-se amb l’apreciada foto, però de moment res de res.

 

Pilar Eyre ha parlat en la seua columna de ‘Lecturas’ de quan serà el moment en què finalment es puga vore al polític i la cantant junts: durant la boda de Manuel Valls i Susana Gallardo el mes de setembre. Segons informa la periodista, la parella estaria convidada a l’acte i, en cas de continuar junts, haurien d’aparéixer en públic com a parella formal.

 

L’actuació que Malú havia de realitzar en Sitges era, també, un lloc perfecte per poder vore a la parella unida però, finalment, el concert ha sigut cancel·lat per problemes de salut de la cantant. Recentment va informar als seus seguidors que es veia obligada a cancel·lar tots els concerts de la seua gira perquè haurà de ser operada d’un trencament de lligaments en el turmell.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Malú (@_maluoficial_) el

 

Malú creu que no la contractaran si revela la seua relació

Des que la revista ‘Semana’ va traure a la llum la relació entre el polític de Ciutadans i la cantant, han sigut molts els qui han volgut dir la seua revelant tota classe de detalls sobre l’idil·li. Però Malú s’ha mantingut sempre al marge per a evitar possibles represàlies.

 

Malú, segons la mateixa ‘Semana’, demana màxima discreció a Albert Rivera i és ella la responsable del gran secretisme existent en relació a la parella. La cantant, fins i tot, estaria esperant que «es formen els nous governs als ajuntaments» per a fer oficial la relació d’una volta per totes.

 

Segons una font molt pròxima a l’artista, creuen que tot es deu a una qüestió de contractació: «Tot i ser una estrella consagrada, amb seguretat hi haurà ajuntaments que descartaran contractar-la per ser la parella del líder d’un altre partit. No en tinguen cap dubte».

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.