11.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Malú i Albert Rivera podrien aparéixer junts molt prompte

Fotomontatge Rivera i Malú

Albert Rivera i Malú podrien aparéixer junts durant la boda de Manuel Valls i Susana Gallardo | Cedida

 

Tot i el gran volum de rumors  sobre la parella formada per Albert Rivera i Malú, encara no hi ha cap foto de la parella junta i, per tant, falta una prova física d’esta unió. Fa temps que s’espera que apareguen junts en algun acte o que algun paparazzi puga fer-se amb l’apreciada foto, però de moment res de res.

 

Pilar Eyre ha parlat en la seua columna de ‘Lecturas’ de quan serà el moment en què finalment es puga vore al polític i la cantant junts: durant la boda de Manuel Valls i Susana Gallardo el mes de setembre. Segons informa la periodista, la parella estaria convidada a l’acte i, en cas de continuar junts, haurien d’aparéixer en públic com a parella formal.

 

L’actuació que Malú havia de realitzar en Sitges era, també, un lloc perfecte per poder vore a la parella unida però, finalment, el concert ha sigut cancel·lat per problemes de salut de la cantant. Recentment va informar als seus seguidors que es veia obligada a cancel·lar tots els concerts de la seua gira perquè haurà de ser operada d’un trencament de lligaments en el turmell.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Malú (@_maluoficial_) el

 

Malú creu que no la contractaran si revela la seua relació

Des que la revista ‘Semana’ va traure a la llum la relació entre el polític de Ciutadans i la cantant, han sigut molts els qui han volgut dir la seua revelant tota classe de detalls sobre l’idil·li. Però Malú s’ha mantingut sempre al marge per a evitar possibles represàlies.

 

Malú, segons la mateixa ‘Semana’, demana màxima discreció a Albert Rivera i és ella la responsable del gran secretisme existent en relació a la parella. La cantant, fins i tot, estaria esperant que «es formen els nous governs als ajuntaments» per a fer oficial la relació d’una volta per totes.

 

Segons una font molt pròxima a l’artista, creuen que tot es deu a una qüestió de contractació: «Tot i ser una estrella consagrada, amb seguretat hi haurà ajuntaments que descartaran contractar-la per ser la parella del líder d’un altre partit. No en tinguen cap dubte».

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.