Malú i Albert Rivera podrien aparéixer junts molt prompte

Fotomontatge Rivera i Malú

Albert Rivera i Malú podrien aparéixer junts durant la boda de Manuel Valls i Susana Gallardo | Cedida

 

Tot i el gran volum de rumors  sobre la parella formada per Albert Rivera i Malú, encara no hi ha cap foto de la parella junta i, per tant, falta una prova física d’esta unió. Fa temps que s’espera que apareguen junts en algun acte o que algun paparazzi puga fer-se amb l’apreciada foto, però de moment res de res.

 

Pilar Eyre ha parlat en la seua columna de ‘Lecturas’ de quan serà el moment en què finalment es puga vore al polític i la cantant junts: durant la boda de Manuel Valls i Susana Gallardo el mes de setembre. Segons informa la periodista, la parella estaria convidada a l’acte i, en cas de continuar junts, haurien d’aparéixer en públic com a parella formal.

 

L’actuació que Malú havia de realitzar en Sitges era, també, un lloc perfecte per poder vore a la parella unida però, finalment, el concert ha sigut cancel·lat per problemes de salut de la cantant. Recentment va informar als seus seguidors que es veia obligada a cancel·lar tots els concerts de la seua gira perquè haurà de ser operada d’un trencament de lligaments en el turmell.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Malú (@_maluoficial_) el

 

Malú creu que no la contractaran si revela la seua relació

Des que la revista ‘Semana’ va traure a la llum la relació entre el polític de Ciutadans i la cantant, han sigut molts els qui han volgut dir la seua revelant tota classe de detalls sobre l’idil·li. Però Malú s’ha mantingut sempre al marge per a evitar possibles represàlies.

 

Malú, segons la mateixa ‘Semana’, demana màxima discreció a Albert Rivera i és ella la responsable del gran secretisme existent en relació a la parella. La cantant, fins i tot, estaria esperant que «es formen els nous governs als ajuntaments» per a fer oficial la relació d’una volta per totes.

 

Segons una font molt pròxima a l’artista, creuen que tot es deu a una qüestió de contractació: «Tot i ser una estrella consagrada, amb seguretat hi haurà ajuntaments que descartaran contractar-la per ser la parella del líder d’un altre partit. No en tinguen cap dubte».

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.