Els pares d’Albert Rivera encara no coneixen Malú

Fotomontatge Rivera i Malú

Malú no té cap relació amb l’entorn d’Albert Rivera i mai han sigut fotografiats junts | Cedida

 

Ja han posat preu a la primera foto d’Albert Rivera i Malú. Qui aconseguisca una instantània de la parella podria cobrar 80.000 euros, segons han avançat des del diari ‘La Razón’. I és que després d’uns quatre mesos de relació, cap paparazzi ha conseguit accedir a la seua intimitat, tot i que haurien fet una escapada romàntica a Portugal durant uns dies a principis d’este mes. Però tampoc hi ha imàtgens del viatge, ja que cap dels dos n’ha compartit en les xarxes socials.

 

La cantant i el líder de Ciutadans són molt reservats respecte de la seua relació que va eixir a la llum de casualitat i mai han sigut fotografiats junts. Tot i que Malú sempre ha sigut molt discreta amb la seua vida, Albert Rivera mai ha evitat compartir instantànies de la seua vida, acompanyat de les seues parelles. Amb tot, ara per ara, ni l’entorn del polític la coneix, ni tampoc la seua família: «Els pares de Rivera no volen coneixer Malú», segons el citat diari.

 

Albert Rivera i Malú, una foto de 80.000 euros

En un primer moment, els rumors indicaven que la parella podria estar esperant que passara la campanya d’eleccions, però van tindre lloc el passat 28 d’abril i encara no s’han deixat vore en públic. També podria ser que esperaren a les europees, però el seu entorn no ho creu tampoc: «Ni se l’esperava en campanya electoral, ni la nit de les eleccions, ni la coneixem ara. Però això no és el més important. És que els pares d’Albert, Agustín i María Jesús, a qui adora, tampoc la coneixen i, a més, els incomoda que els pregunten pel tema».

 

 

Certes persones de l’entorn de Rivera creuen que tanta discreció és culpa de Malú, que vol anar «a poc a poc»: «Segons ens han explicat, ella és molt hermètica amb les seues relacions». Una cosa molt diferent de com eren les anteriors parelles d’Albert, ja que mai ha estat amb belleses, només ho era la mare de la seua filla Daniela, Mariona. Al contrari, al líder de Ciutadans li agrada la gent humil i pròxima, com ell i la seua família, amb qui poder compartir-ho tot i donar-se suport mútuament.

 

És per això que part del seu entorn opina que, després d’una relació estable de quatre anys amb Beatriz Tajuelo, esta nova relació amb Malú, serà «passatgera, sense massa futur». Ara per ara, només queda esperar a com continua la relació entre la cantant i el polític i vore si algun paparazzi aconseguix la primera fotografia de la parella en públic que podria estar valorada en 80.000 euros.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.