Els pares d’Albert Rivera encara no coneixen Malú

Fotomontatge Rivera i Malú

Malú no té cap relació amb l’entorn d’Albert Rivera i mai han sigut fotografiats junts | Cedida

 

Ja han posat preu a la primera foto d’Albert Rivera i Malú. Qui aconseguisca una instantània de la parella podria cobrar 80.000 euros, segons han avançat des del diari ‘La Razón’. I és que després d’uns quatre mesos de relació, cap paparazzi ha conseguit accedir a la seua intimitat, tot i que haurien fet una escapada romàntica a Portugal durant uns dies a principis d’este mes. Però tampoc hi ha imàtgens del viatge, ja que cap dels dos n’ha compartit en les xarxes socials.

 

La cantant i el líder de Ciutadans són molt reservats respecte de la seua relació que va eixir a la llum de casualitat i mai han sigut fotografiats junts. Tot i que Malú sempre ha sigut molt discreta amb la seua vida, Albert Rivera mai ha evitat compartir instantànies de la seua vida, acompanyat de les seues parelles. Amb tot, ara per ara, ni l’entorn del polític la coneix, ni tampoc la seua família: «Els pares de Rivera no volen coneixer Malú», segons el citat diari.

 

Albert Rivera i Malú, una foto de 80.000 euros

En un primer moment, els rumors indicaven que la parella podria estar esperant que passara la campanya d’eleccions, però van tindre lloc el passat 28 d’abril i encara no s’han deixat vore en públic. També podria ser que esperaren a les europees, però el seu entorn no ho creu tampoc: «Ni se l’esperava en campanya electoral, ni la nit de les eleccions, ni la coneixem ara. Però això no és el més important. És que els pares d’Albert, Agustín i María Jesús, a qui adora, tampoc la coneixen i, a més, els incomoda que els pregunten pel tema».

 

 

Certes persones de l’entorn de Rivera creuen que tanta discreció és culpa de Malú, que vol anar «a poc a poc»: «Segons ens han explicat, ella és molt hermètica amb les seues relacions». Una cosa molt diferent de com eren les anteriors parelles d’Albert, ja que mai ha estat amb belleses, només ho era la mare de la seua filla Daniela, Mariona. Al contrari, al líder de Ciutadans li agrada la gent humil i pròxima, com ell i la seua família, amb qui poder compartir-ho tot i donar-se suport mútuament.

 

És per això que part del seu entorn opina que, després d’una relació estable de quatre anys amb Beatriz Tajuelo, esta nova relació amb Malú, serà «passatgera, sense massa futur». Ara per ara, només queda esperar a com continua la relació entre la cantant i el polític i vore si algun paparazzi aconseguix la primera fotografia de la parella en públic que podria estar valorada en 80.000 euros.

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.