Els pares d’Albert Rivera encara no coneixen Malú

Fotomontatge Rivera i Malú

Malú no té cap relació amb l’entorn d’Albert Rivera i mai han sigut fotografiats junts | Cedida

 

Ja han posat preu a la primera foto d’Albert Rivera i Malú. Qui aconseguisca una instantània de la parella podria cobrar 80.000 euros, segons han avançat des del diari ‘La Razón’. I és que després d’uns quatre mesos de relació, cap paparazzi ha conseguit accedir a la seua intimitat, tot i que haurien fet una escapada romàntica a Portugal durant uns dies a principis d’este mes. Però tampoc hi ha imàtgens del viatge, ja que cap dels dos n’ha compartit en les xarxes socials.

 

La cantant i el líder de Ciutadans són molt reservats respecte de la seua relació que va eixir a la llum de casualitat i mai han sigut fotografiats junts. Tot i que Malú sempre ha sigut molt discreta amb la seua vida, Albert Rivera mai ha evitat compartir instantànies de la seua vida, acompanyat de les seues parelles. Amb tot, ara per ara, ni l’entorn del polític la coneix, ni tampoc la seua família: «Els pares de Rivera no volen coneixer Malú», segons el citat diari.

 

Albert Rivera i Malú, una foto de 80.000 euros

En un primer moment, els rumors indicaven que la parella podria estar esperant que passara la campanya d’eleccions, però van tindre lloc el passat 28 d’abril i encara no s’han deixat vore en públic. També podria ser que esperaren a les europees, però el seu entorn no ho creu tampoc: «Ni se l’esperava en campanya electoral, ni la nit de les eleccions, ni la coneixem ara. Però això no és el més important. És que els pares d’Albert, Agustín i María Jesús, a qui adora, tampoc la coneixen i, a més, els incomoda que els pregunten pel tema».

 

 

Certes persones de l’entorn de Rivera creuen que tanta discreció és culpa de Malú, que vol anar «a poc a poc»: «Segons ens han explicat, ella és molt hermètica amb les seues relacions». Una cosa molt diferent de com eren les anteriors parelles d’Albert, ja que mai ha estat amb belleses, només ho era la mare de la seua filla Daniela, Mariona. Al contrari, al líder de Ciutadans li agrada la gent humil i pròxima, com ell i la seua família, amb qui poder compartir-ho tot i donar-se suport mútuament.

 

És per això que part del seu entorn opina que, després d’una relació estable de quatre anys amb Beatriz Tajuelo, esta nova relació amb Malú, serà «passatgera, sense massa futur». Ara per ara, només queda esperar a com continua la relació entre la cantant i el polític i vore si algun paparazzi aconseguix la primera fotografia de la parella en públic que podria estar valorada en 80.000 euros.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.