6.8 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Els pares d’Albert Rivera encara no coneixen Malú

Fotomontatge Rivera i Malú

Malú no té cap relació amb l’entorn d’Albert Rivera i mai han sigut fotografiats junts | Cedida

 

Ja han posat preu a la primera foto d’Albert Rivera i Malú. Qui aconseguisca una instantània de la parella podria cobrar 80.000 euros, segons han avançat des del diari ‘La Razón’. I és que després d’uns quatre mesos de relació, cap paparazzi ha conseguit accedir a la seua intimitat, tot i que haurien fet una escapada romàntica a Portugal durant uns dies a principis d’este mes. Però tampoc hi ha imàtgens del viatge, ja que cap dels dos n’ha compartit en les xarxes socials.

 

La cantant i el líder de Ciutadans són molt reservats respecte de la seua relació que va eixir a la llum de casualitat i mai han sigut fotografiats junts. Tot i que Malú sempre ha sigut molt discreta amb la seua vida, Albert Rivera mai ha evitat compartir instantànies de la seua vida, acompanyat de les seues parelles. Amb tot, ara per ara, ni l’entorn del polític la coneix, ni tampoc la seua família: «Els pares de Rivera no volen coneixer Malú», segons el citat diari.

 

Albert Rivera i Malú, una foto de 80.000 euros

En un primer moment, els rumors indicaven que la parella podria estar esperant que passara la campanya d’eleccions, però van tindre lloc el passat 28 d’abril i encara no s’han deixat vore en públic. També podria ser que esperaren a les europees, però el seu entorn no ho creu tampoc: «Ni se l’esperava en campanya electoral, ni la nit de les eleccions, ni la coneixem ara. Però això no és el més important. És que els pares d’Albert, Agustín i María Jesús, a qui adora, tampoc la coneixen i, a més, els incomoda que els pregunten pel tema».

 

 

Certes persones de l’entorn de Rivera creuen que tanta discreció és culpa de Malú, que vol anar «a poc a poc»: «Segons ens han explicat, ella és molt hermètica amb les seues relacions». Una cosa molt diferent de com eren les anteriors parelles d’Albert, ja que mai ha estat amb belleses, només ho era la mare de la seua filla Daniela, Mariona. Al contrari, al líder de Ciutadans li agrada la gent humil i pròxima, com ell i la seua família, amb qui poder compartir-ho tot i donar-se suport mútuament.

 

És per això que part del seu entorn opina que, després d’una relació estable de quatre anys amb Beatriz Tajuelo, esta nova relació amb Malú, serà «passatgera, sense massa futur». Ara per ara, només queda esperar a com continua la relació entre la cantant i el polític i vore si algun paparazzi aconseguix la primera fotografia de la parella en públic que podria estar valorada en 80.000 euros.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.