Els pares d’Albert Rivera encara no coneixen Malú

Fotomontatge Rivera i Malú

Malú no té cap relació amb l’entorn d’Albert Rivera i mai han sigut fotografiats junts | Cedida

 

Ja han posat preu a la primera foto d’Albert Rivera i Malú. Qui aconseguisca una instantània de la parella podria cobrar 80.000 euros, segons han avançat des del diari ‘La Razón’. I és que després d’uns quatre mesos de relació, cap paparazzi ha conseguit accedir a la seua intimitat, tot i que haurien fet una escapada romàntica a Portugal durant uns dies a principis d’este mes. Però tampoc hi ha imàtgens del viatge, ja que cap dels dos n’ha compartit en les xarxes socials.

 

La cantant i el líder de Ciutadans són molt reservats respecte de la seua relació que va eixir a la llum de casualitat i mai han sigut fotografiats junts. Tot i que Malú sempre ha sigut molt discreta amb la seua vida, Albert Rivera mai ha evitat compartir instantànies de la seua vida, acompanyat de les seues parelles. Amb tot, ara per ara, ni l’entorn del polític la coneix, ni tampoc la seua família: «Els pares de Rivera no volen coneixer Malú», segons el citat diari.

 

Albert Rivera i Malú, una foto de 80.000 euros

En un primer moment, els rumors indicaven que la parella podria estar esperant que passara la campanya d’eleccions, però van tindre lloc el passat 28 d’abril i encara no s’han deixat vore en públic. També podria ser que esperaren a les europees, però el seu entorn no ho creu tampoc: «Ni se l’esperava en campanya electoral, ni la nit de les eleccions, ni la coneixem ara. Però això no és el més important. És que els pares d’Albert, Agustín i María Jesús, a qui adora, tampoc la coneixen i, a més, els incomoda que els pregunten pel tema».

 

 

Certes persones de l’entorn de Rivera creuen que tanta discreció és culpa de Malú, que vol anar «a poc a poc»: «Segons ens han explicat, ella és molt hermètica amb les seues relacions». Una cosa molt diferent de com eren les anteriors parelles d’Albert, ja que mai ha estat amb belleses, només ho era la mare de la seua filla Daniela, Mariona. Al contrari, al líder de Ciutadans li agrada la gent humil i pròxima, com ell i la seua família, amb qui poder compartir-ho tot i donar-se suport mútuament.

 

És per això que part del seu entorn opina que, després d’una relació estable de quatre anys amb Beatriz Tajuelo, esta nova relació amb Malú, serà «passatgera, sense massa futur». Ara per ara, només queda esperar a com continua la relació entre la cantant i el polític i vore si algun paparazzi aconseguix la primera fotografia de la parella en públic que podria estar valorada en 80.000 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El comissionat demanarà al Govern incloure als municipis de Castelló en les ajudes per la DANA

Després de reunir-se amb 71 alcaldes, el comissionat per a la Recuperació ha anunciat que reclamarà en la Comissió mixta la inclusió dels municipis de Castelló en les ajudes estatals. La Generalitat defén neteja de llits, nova llei forestal i suport psicològic per a accelerar la recuperació.

Aldi reforça la seua presència en la Comunitat amb noves botigues i 442 contractacions

Aldi augmentarà la seua activitat en la Comunitat Valenciana amb l'obertura de noves botigues i 442 incorporacions. El centre logístic de Sagunt, que gestiona el 18% del volum nacional, sustenta el pla.

Morant exigix a Pérez Llorca expulsar del PP a Carlos Mazón i advertix d’encobriment

Diana Morant ha reclamat a Juanfran Pérez Llorca que apart a Carlos Mazón del PP i de Les Corts després de l'avanç de la causa per la DANA i la seua remissió al TSJCV.

La passarel·la de Picanya s’alça com a símbol de reconstrucció i resiliència després de la DANA

Pilar Bernabé ha destacat que la nova passarel·la de Picanya serà un símbol de reconstrucció després de la DANA. Les obres avancen amb inversions per a reforçar la seua resiliència i restablir connexions sobre el barranc de Poio.

Vox defén la presumpció d’innocència de Mazón i sosté que l’acta és personal

José María Llanos ha evitat valorar l'escrit remés al TSJCV sobre la DANA i ha remarcat que la renúncia a l'escó correspon a cada diputat.

Bernabé retrau la tranquil·litat de Feijóo davant la petició d’investigar a Mazón per la DANA

Pilar Bernabé ha dit que li fan mal i avergonyixen les paraules de Feijóo, que es declara molt tranquil davant la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. La delegada reclama al PP que li demane l'acta i convertisca el cas en un punt d'inflexió intern.

EMT València suma 26 autobusos elèctrics i híbrids i avança cap a una flota 100% sostenible

EMT València incorpora 26 autobusos elèctrics i híbrids i accelera la renovació de la seua flota amb una inversió de 118 milions i 222 unitats fins a 2027. La Línia 59 connectarà Sociópolis el 9 de març amb cinc autobusos i freqüències de 18 a 21 minuts.

Presó provisional per a tres membres d’una família per la mort d’un veí a Benimàmet

Un jutjat ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al suposat autor material i els seus pares per la mort d'un veí a Benimàmet. L'atac es va produir a les 15.35 del diumenge i la causa seguix oberta per homicidi/assassinat.