Milà, sobre Rivera: «Quan va començar a posar-se pesat amb Catalunya, vaig deixar d’escriure-li»

Milà i Rivera

Milà i Rivera, junts en la televisió | Cuatro

 

«No entenc la seua actitud, i el conec. Està d’un guerrer… pareix que l’hi han posat el poder en vena. Abans li escrivia per Whatsapp, però quan va començar a posar-se pesat amb Catalunya, vaig deixar de fer-ho». Dràstica i contundent, es referia Mercedes Milà a un Albert Rivera, al que havia deixat de parlar per la seua insistència amb Catalunya.

 

Milà, que va ser entrevistada en La Sexta Noche, no es va mossegar la llengua gens en ser preguntada per la seua relació personal amb Rivera, amb qui va compartir pantalla. El que més cridava l’atenció, a demés, era la manera com Milà recriminava la seua pose a Rivera, sobre el qui afirmava «no l’entenc».

 

 

Milà, trista per Carmena

A banda de la crítica a Rivera, la presentadora de Movistar + també es va referir als resultats de les municipals i, centrant-se en Madrid, va explicar que «perdre Manuela Carmena en Madrid és una punyalada ferotge» mentres relatava: «És una gran tristesa».

 

Milà, per tant, es banyava totalment quan parlava de política i deixava vore les seues inclinacions en un programa a on va carregar amb duresa notable sobre la figura d’Albert Rivera, líder de Ciutadans.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.