Milà, sobre Rivera: «Quan va començar a posar-se pesat amb Catalunya, vaig deixar d’escriure-li»

Milà i Rivera

Milà i Rivera, junts en la televisió | Cuatro

 

«No entenc la seua actitud, i el conec. Està d’un guerrer… pareix que l’hi han posat el poder en vena. Abans li escrivia per Whatsapp, però quan va començar a posar-se pesat amb Catalunya, vaig deixar de fer-ho». Dràstica i contundent, es referia Mercedes Milà a un Albert Rivera, al que havia deixat de parlar per la seua insistència amb Catalunya.

 

Milà, que va ser entrevistada en La Sexta Noche, no es va mossegar la llengua gens en ser preguntada per la seua relació personal amb Rivera, amb qui va compartir pantalla. El que més cridava l’atenció, a demés, era la manera com Milà recriminava la seua pose a Rivera, sobre el qui afirmava «no l’entenc».

 

 

Milà, trista per Carmena

A banda de la crítica a Rivera, la presentadora de Movistar + també es va referir als resultats de les municipals i, centrant-se en Madrid, va explicar que «perdre Manuela Carmena en Madrid és una punyalada ferotge» mentres relatava: «És una gran tristesa».

 

Milà, per tant, es banyava totalment quan parlava de política i deixava vore les seues inclinacions en un programa a on va carregar amb duresa notable sobre la figura d’Albert Rivera, líder de Ciutadans.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.