15.3 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Sofía Suescun perd la paciència i carrega contra Kiko Jiménez

Sofía Suescun ataca verbalment Kiko Jiménez

Sofía Suescun ataca verbalment Kiko Jiménez | València Diari

 

És evident que entre Kiko Jiménez i Sofía Suescun hi ha molta tensió fruit del flirteig entre ell i Estela Grande mentres estava en la casa de ‘GH VIP 7’. La situació és tan complicada que no se sap amb certesa si continuen sent parella o si la seua relació sentimental s’ha acabat.

 

Durant la gal·la d’’El Debate’ del diumenge passat, la incomoditat que es respirava en l’ambient era molt evident. Tanta pressió va fer que Sofía Suescun perdera la poca paciència que li quedava i carregara verbalment contra Kiko Jiménez.

                                                                                               

Sofía Suescun rebenta i ataca Kiko Jiménez

La tensió entre Jiménez i Suescun es va manifestar des del primer moment que van xafar el plató de Telecinco. Damunt, fruit d’un missatge que Diego Matamoros havia dedicat a la seua parella, Estela, els dubtes sobre la relació de Sofía i Kiko van eixir a debat.

 

En concret, Jordi González, presentador del programa, es va dirigir a l’exconcursant de ‘GH VIP 7’ per a saber si li haguera agradat rebre un missatge d’amor de la seua parella en comptes de sa mare mentres es trobava dins de la casa de Guadalix. La resposta va ser clara i concisa: «El senyal que esperava rebre era el de Sofía. Això em va desquadrar».

 

Va ser en eixe instant en què Sofía Suescun va reaccionar a les paraules de la seua parella o exparella: «Fixa’t que aquell era un moment per a donar-te compte de les coses que no estaven bé fora i podries haver fet un gir en el teu concurs i donar-te compte que ho estaves fent malament, pel tema d’Estela. I et va tindre igual».

 

Eixa reacció va encendre l’ambient i Kiko es va afanyar a respondre: «Això és un nou reprotxe ara i ací? És que jo no anava a canviar res. De fet, si tornara a tindre l’oportunitat d’estar dins de la casa, no canviaria res».

 

La pamplonesa no va mossegar-se la llengua i va intervindre de seguida: «El que acaba de dir és molt fort. Kiko, tu saps perfectament que l’actitud que has tingut amb Estela traspassa uns límits i m’ha molestat. Estàs dient que si tornes a entrar tindràs la mateixa actitud amb ella. De de veres estàs dient això?»

 

Encara que Kiko no volia donar una resposta clara, finalment, va afirmar que sí que mantindria la mateixa relació amb Estela si tornara a entrar en el reality de convivència. Eixa resposta va acabar amb la paciència de Sofía, qui va carregar contra ell: «En eixe cas, ves-te’n a prendre pel cul!».

 

Les col·laboradores del programa van felicitar Sofía per les seves paraules

Les col·laboradores del programa van felicitar Sofía per les seues paraules | TELECINCO

 

Eixa resposta va ser celebrada pel públic i, fins i tot, algunes de les col·laboradores del programa la van aplaudir. Ylenia, Ares Teixidó i María Jesús Ruiz se li van acostar per a felicitar-la per les seues paraules, mentres que Kiko Jiménez procurava mantindre una expressió serena.

 

No obstant això, l’exconcursant va rectificar i va admetre que si tornara a participar en ‘GH VIP’ canviaria la seua actitud cap a Estela per tal de no fer-li mal a Sofía. Ella el va perdonar i la parella es va pegar un bes apassionat en el plató.

 

Els joves van acabar fent-se un petó de pel·lícula

Els jóvens van acabar pegant-se un bes de pel·lícula | TELECINCO

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.

Van intentar ocupar la vivenda dos vegades: els detinguts pels homicidis a Elx han passat a disposició judicial

Els dos sospitosos, de 19 i 35 anys i de nacionalitat polonesa, han passat a disposició judicial després d'hores atrinxerats en una casa de la pedania de la Marina. Abans havien intentat ocupar la vivenda dos vegades; l'agressió va deixar dos morts i un ferit greu.

Pérez Llorca condemna les pintades en la seu del PP de Finestrat i crida a rebutjar-les

El president ha censurat les pintades en la seu del PP de Finestrat i ha demanat a tots els partits que les condemnen. El PPCV també ha mostrat el seu rebuig.

2025 ha confirmat a l’esport valencià com a motor de reconstrucció després de la dana

La resposta de l'esport en 2025 s'ha convertit en un exemple de solidaritat després de la dana de 2024: més de deu milions mobilitzats i quasi totes les instal·lacions recuperades. Només El Palleter, a Paiporta, espera una reconstrucció total per la seua complexitat.