25.9 C
València
Dimarts, 8 juliol, 2025

Absolts els set acusats del crim de Polop

Enterrament d'Alejandro Ponsoda, exalcalde de Polop

El crim es va cometre en 2007 | EFE

 

- Advertisement -Telegram València Diari

El jurat popular ha absolt als set acusats del crim d’Alejandro Ponsoda, l’alcalde de la localitat de Polop, en la Marina Baixa (Alacant), que va morir després de què li pegaren tirs la nit del 19 d’octubre de l’any 2007. La magistrada i presidenta del tribunal del jurat ha dictat en la sala la sentència amb l’absolució dels acusats.

 

Els acusats eren el successor de Ponsoda, Juan Cano; l’empresari Salvador Ros; els responsables del club Mesalina, Pedro Hermosilla i Ariel Gatto; i els que eren considerats els presumptes autors materials del crim, Raúl Montero Trevejo, Robert Franek i Radim Rakowsk. 

 

Els quatre inductors feien front a una petició de 25 anys de presó per assassinat amb preu, en concurs amb atemptat contra l’autoritat, i a 27 anys de presó els tres acusats de ser autors materials de l’assassinat, ja que sumaven el delicte de tinença il·lícita d’armes, del que també han quedat absolts. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detenen a dos hòmens per intentar robar 30.000 euros en una emboscada en carretera a Alacant

Dos individus van intentar robar 30.000 euros a un comercial a Alacant mitjançant una emboscada en carretera mentres transportava els diners en efectiu.

Detingut a València per més de 20 robatoris amb força a Albal i Catarroja

Un home de 40 anys ha sigut detingut a València acusat de realitzar més d'una vintena de robatoris amb força en comerços d'Albal i Catarroja, amb un valor total de quasi 38.000 euros en efectiu sostret.

La Comunitat Valenciana tindrà temperatures més baixes hui abans de tempestes fortes previstes per a demà

Hui en la Comunitat Valenciana les temperatures baixaran lleugerament, especialment a Castelló, abans de l'arribada de tempestes localment fortes en la mitat nord demà.

El punt de control del Pedrís no és eficient per al seguiment d’avingudes com la del 29 d’octubre, segons la CHJ

El Sistema Automàtic d'Informació Hidrològica compta amb un punt de control en la rambla de Poio, però no complix els requisits per a anticipar crescudes i previndre inundacions en zones crítiques.

Tanquen temporalment la piscina municipal de Banyeres de Mariola després d’un acte vandàlic

La piscina municipal de Banyeres de Mariola a Alacant tanca temporalment a causa d'actes vandàlics que van comprometre la seguretat i neteja de l'espai públic.

El Consell i Paiporta impulsen un edifici d’emergències després de la DANA d’octubre

La Generalitat i l'Ajuntament de Paiporta acorden construir un edifici per a emergències que acollirà Policia Local, Protecció Civil i servicis sanitaris, després de les greus inundacions causades per la DANA d'octubre.

Carlos Mazón s’assega recolzat en el congrés del PP i agraïx el suport rebut

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana i líder del PPCV, destaca el suport rebut en el congrés del PP i agraïx les mostres de carinyo. Rebutja acusacions i condemna atacs a seus polítiques.

Sanitat invertix 6,8 milions per a ampliar la flota d’ambulàncies en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha destinat 6,8 milions d'euros per a incorporar 15 noves ambulàncies TNA i una unitat SVB a Peníscola per a millorar l'atenció sanitària, especialment en temporada alta.