El crim de l’alcalde de Polop tindrà la seua sèrie de televisió

Homicidi

L’exregidor Juan Cano, durant una declaració en el juí | EFE

 

L’enigmàtic crim en 2007 de l’alcalde popular de Polop, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), Alejandro Ponsoda i el seu juí, que demà entra en el seu tram final amb la deliberació secreta del jurat, protagonitzen la filmació d’una sèrie documental de quatre episodis per a plataformes de televisió.

 

La productora valenciana ‘Voramar Films’ ha gravat durant tres setmanes el juí del procediment del jurat popular que se seguix en l’Audiència Provincial d’Alacant per a aclarir si l’assassinat de Ponsoda va ser encarregat pel seu número dos en l’Ajuntament, regidor d’Urbanisme i posterior successor, el també polític del PP Juan Cano, en un dels reservats d’un conegut club ‘el Mesalina’.

 

Al costat de Cano, estan l’amo del prostíbul, Pedro Hermosilla; el seu gerent, Ariel Gatto, l’empresari local Salvador Ros, i els tres suposats sicaris, Raúl Montero i els txecs Radim Rakowski i Robert Franek, els qui s’enfronten a entre 25 i 27 anys de presó cadascun per un assassinat que va poder costar 50.000 euros i que va estar motivat, segons creu la fiscalia, per un sentiment d’odi cap a Ponsoda.

 

El director de la sèrie documental és José Ángel Montiel, que en el passat ha treballat per a National Geographic i Discovery Channel, entre altres mitjans, i qui intenta relatar l’ocorregut amb una perspectiva cinematogràfica. 

 

Tres professionals de la productora porten tres mesos de treball preparatori i encara preveuen entre cinc i sis més per a conseguir quatre episodis d’una hora de duració on relatar l’ocorregut i explicar el context històric en el què es va produir. L’objectiu és la futura emissió a través d’alguna de les conegudes plataformes de TV per cable que arriben a les cases, encara que encara és ràpid per a saber quina. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.