El crim de l’alcalde de Polop tindrà la seua sèrie de televisió

Homicidi

L’exregidor Juan Cano, durant una declaració en el juí | EFE

 

L’enigmàtic crim en 2007 de l’alcalde popular de Polop, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), Alejandro Ponsoda i el seu juí, que demà entra en el seu tram final amb la deliberació secreta del jurat, protagonitzen la filmació d’una sèrie documental de quatre episodis per a plataformes de televisió.

 

La productora valenciana ‘Voramar Films’ ha gravat durant tres setmanes el juí del procediment del jurat popular que se seguix en l’Audiència Provincial d’Alacant per a aclarir si l’assassinat de Ponsoda va ser encarregat pel seu número dos en l’Ajuntament, regidor d’Urbanisme i posterior successor, el també polític del PP Juan Cano, en un dels reservats d’un conegut club ‘el Mesalina’.

 

Al costat de Cano, estan l’amo del prostíbul, Pedro Hermosilla; el seu gerent, Ariel Gatto, l’empresari local Salvador Ros, i els tres suposats sicaris, Raúl Montero i els txecs Radim Rakowski i Robert Franek, els qui s’enfronten a entre 25 i 27 anys de presó cadascun per un assassinat que va poder costar 50.000 euros i que va estar motivat, segons creu la fiscalia, per un sentiment d’odi cap a Ponsoda.

 

El director de la sèrie documental és José Ángel Montiel, que en el passat ha treballat per a National Geographic i Discovery Channel, entre altres mitjans, i qui intenta relatar l’ocorregut amb una perspectiva cinematogràfica. 

 

Tres professionals de la productora porten tres mesos de treball preparatori i encara preveuen entre cinc i sis més per a conseguir quatre episodis d’una hora de duració on relatar l’ocorregut i explicar el context històric en el què es va produir. L’objectiu és la futura emissió a través d’alguna de les conegudes plataformes de TV per cable que arriben a les cases, encara que encara és ràpid per a saber quina. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.